Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur - Feyenoord 26oktober om 12:30

Gestart door pvanbuijtene, oktober 06, 2014, 09:33:07

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Feyenoord Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (4.2%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.1%)
Etiënne Reijnen
36 (75%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (8.3%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.1%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bob Schepers
3 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 46

Stemmen gesloten: november 02, 2014, 20:49:02

Thieske

Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2014, 17:05:13
2 jaar geleden verloren we nog van Almere City en nu lijkt iedereen het normaal te vinden dat we een kans maken tegen Feyenoord. Het kan toch wel snel gaan in het voetbal.

En het leuke is, de 3 punten blieve zondag gewoon in Liwadden. Who the fuck is Feyenoord?  :D :grolsch

|:)

skaaver

het is gewoon realistisch om drie punten te pakken! Wij staan boven ze, wij in eigen huis, feyenord was gisteren in kroatie een drama... alleen hopen dat elvis niet al teveel zn best doet! |:) |:) |:)

el haj

Citaat van: skaaver op oktober 24, 2014, 18:49:35
het is gewoon realistisch om drie punten te pakken!

Ik vind het optimisme rond de club geweldig hoor, maar als ik dingen lees als favoriet zijn bij PSV op bezoek en dat het realistisch is om drie punten van Feyenoord te pakken.. daar gaan mijn nekharen van overeind staan. We moeten er niet te ver in doorslaan. Tuurlijk maken we (thuis) een kans, maar zo gigantisch is die kans ook weer niet als je 't mij vraagt.

de Schoot

Met wat geluk pak je 9 punten in de komende 3 competitie wedstrijden, met pech 0   :proost

drg

En in alle gevallen blijven we 'gewoon' in de Eredivisie dit seizoen  :proost

Ik kan me echt helemaal nergens druk om maken dit seizoen afgezien van 2 wedstrijden, waar we 1ntje al net hebben gehad. De rest is allemaal bijzaak  :devil

michello

Tukker

Helaas door problemen met de rug kan ik er niet bij zijn. Dat wordt noodgedwongen achter de laptop  ;(

De laatste keer dat ik er niet bij was verloren we. Doorbreken die traditie morgen  :thumbsup  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op oktober 25, 2014, 10:14:48
Helaas door problemen met de rug kan ik er niet bij zijn.
De ridder ook al onzeker. Klote, onverwachte blessures is wel het laatste dat cambuur kan gebruiken op dit moment.
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Heeft de harde kern van Feyenoord de wedstrijd weer laten lopen of zitten ze deze keer wel in de ballenbak?

Utekleitrokken

Citaat van: Tukker op oktober 25, 2014, 10:14:48
Helaas door problemen met de rug kan ik er niet bij zijn. Dat wordt noodgedwongen achter de laptop  ;(

De laatste keer dat ik er niet bij was verloren we. Doorbreken die traditie morgen  :thumbsup  :y
beterschap  :proost

Thieske

Jammer dat de Ridder er (wss) niet bij is, want dan speelde hij die Karsdorp helemaal zoek. Nu moet Meleg het maar doen... Boulahrouz vs Ogbeche, worden ook leuke duelletjes. Hoe dan ook, de 3 punten blijven hier. Wat zou dat weer fantastisch zijn!!  |:) Dan heb je al een enorme buffer, in ieder geval voor handhaving.

Thieske

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2014, 10:49:57
Heeft de harde kern van Feyenoord de wedstrijd weer laten lopen of zitten ze deze keer wel in de ballenbak?

Ben benieuwd!

hobbes

http://www.fr12.nl/nieuws/28805-rutten-duidelijk-over-cambuur-speelveld-naar-het-k-grasveld.html

Fred is zich nu al aan het indekken door over het aanvangstijdstip en het kunstgras te zeuren. Nee, het veld van afgelopen donderdag, dat was lekker voetballen.

Bernardo

En toch heeft Fredje wel een punt,  voetbal hoort op echt gras!

poelie-lwd

Citaat van: michello op oktober 25, 2014, 10:01:03
Boulahrouz :zweep Ogbeche

De 'kannibaal' wordt met huid en haar zelf opgevreten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.