Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)

Gestart door Hilversum voor Cambuur, november 23, 2014, 20:08:02

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - AZ Man of the Match

Leonard Nienhuis
22 (78.6%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (3.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
1 (3.6%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Dejan Meleg
1 (3.6%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (3.6%)
Bob Schepers
2 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 07, 2014, 06:54:40

waldkip

Citaat van: Lore op december 01, 2014, 12:30:16
Iemand die het van wat dichterbij heeft gezien?
Kwam vanaf noord. Heb niemand gearresteerd zien worden dus is er aan de hand van camera beelden iemand later opgepakt ofzo? Al met al was het wél een bijzondere avond. Kleuters in het uitvak, een naakte Sinterklaas op het veld, onbegrijpelijke slechte arbitrage. Complimenten aan de UL voor de geslaagde actie.

Lore

Citaat van: waldkip op december 01, 2014, 13:52:08
Kwam vanaf noord. Heb niemand gearresteerd zien worden dus is er aan de hand van camera beelden iemand later opgepakt ofzo? Al met al was het wél een bijzondere avond. Kleuters in het uitvak, een naakte Sinterklaas op het veld, onbegrijpelijke slechte arbitrage. Complimenten aan de UL voor de geslaagde actie.

Ja, die gozer is wel opgepakt volgens Vd Belt. Wordt een duur geintje voor die gast dan. Ze zullen de boete wel op hem willen verhalen. Stomme actie ook.....

TM

Er werd na de wedstrijd wel iemand meegenomen door de stewards, geen idee of dat te maken had met dat vuurwerk dat na de 0-2 werd gegooid.

speculeter

Ja zag id dat iemand werd opgepakt voor de Cambuur bar.
Politiebus stond al klaar.

Ronnie tng

Complimenten aan de UL voor de geslaagde actie.

Zeker complimenten voor de uitvoering, wel vraag ik me af waarom die glimmende blauwe gay kleur gebruikt word?

siepelsjeu

Citaat van: Lore op december 01, 2014, 12:30:16
Ik las dat Vd Belt en De Jong reageerden op dat voorwerk dat ontplofte vlak na de 0 - 2. Ik zit helemaal aan de andere kant van het stadion, maar ik dacht dat het uit het AZ vak kwam. Iemand die het van wat dichterbij heeft gezien?
duidelijk scc vent die het gooide stond voor mij

Scc01

Lekker kansloos weer dat vuurwerk. Al vind ik het af en toe wel een beetje willekeur met die straffen. Er wordt niet tijd een straf gegeven voor zover ik het kan volgen, of het wordt niet bekend gemaakt.

Bascambuur

Vuurwerk, leuk als je 12 bent, net als streaken. Achterlijk volk.  :R

Unknown

Ik ben 30 en vind vuurwerk nog steeds mooi, hoe harder hoe beter.

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op december 01, 2014, 15:41:49
duidelijk scc vent die het gooide stond voor mij

En wat heb jij er aan gedaan?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Galdiano

Citaat van: Harry L. op december 01, 2014, 20:00:10
Wat had jij gedaan?

Ik weet zeker dat ik mijn bek open had gedaan tegen de gast, en er zeker wat van gezegd zou hebben.
Het hangt er wel vanaf wie het is. Als het een bekende zou zijn zou ik er zeker ook wat van zeggen.
Als het een kleine kut kottertje is had ik wel eens willen zien wat ik had gedaan ;)

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op december 01, 2014, 20:03:51
Ik weet zeker dat ik mijn bek open had gedaan tegen de gast, en er zeker wat van gezegd zou hebben.
Het hangt er wel vanaf wie het is. Als het een bekende zou zijn zou ik er zeker ook wat van zeggen.
Als het een kleine kut kottertje is had ik wel eens willen zien wat ik had gedaan ;)

Want je durft alleen tegen 'kleine kut koters' mans te doen?  :insane

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Utekleitrokken op december 01, 2014, 20:57:54
Want je durft alleen tegen 'kleine kut koters' mans te doen?  :insane

Nee! Maar ben wel iemand die nog respect heeft voor de oudere garde. (mocht het iemand daarvan zijn).
Kleine kut koters, nemen niks meer van je aan, en die moeten maar mooi even voelen!  ;)