Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - PEC Zwolle [20-12-14]

Gestart door Len Cantello, december 14, 2014, 08:32:52

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PEC Zwolle Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
4 (6.7%)
Calvin MacIntosh
33 (55%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (6.7%)
Albert Rusnák
2 (3.3%)
Erik Bakker
2 (3.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
9 (15%)
Martijn Barto
1 (1.7%)
Oebele Schokker
4 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 58

Stemmen gesloten: december 28, 2014, 12:15:25

Casuals-lwd

Ik kan de reacties vanuit Zwolle wel begrijpen, was een zuivere goal gisteren dus had 2-2 moeten staan. Vind het een mooi cadeautje op ons mooie seizoen, wij krijgen toch altijd zo vaak de scheidsrechter tegen ons.

olle publiek net zo triest als altijd, met een dkv tenue het uitvak in wat een sukkeltjes. Nep clubje weer  l8l

Sfeer van onze kant was weer top (behalve de trommel) , nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar geen trommel meer op Noord

Eewal

Het was geen corner, einde discussie..

de Schoot

fred

OuweSkeve

Ook sommige zwollenaren bedankten de Supporter in het DKV shirt voor het voor lul zetten van hun eigen aanhang.

Dokkumer

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 17:06:13
Het was geen corner, einde discussie..
En een overtreding (waar Etiënne natuurlijk wel een beetje komedie speelde)

pvanbuijtene

Citaat van: OuweSkeve op december 21, 2014, 17:46:13
Ook sommige zwollenaren bedankten de Supporter in het DKV shirt voor het voor lul zetten van hun eigen aanhang.

ze hebben ruim de tijd gehad om er wat aan te doen gister...

John Hiatt

Je moet nog eens goed op de scheidsrechter letten bij de goal. Met z'n ene hand wijst hij richting midden, maar z'n andere hand legt hij op zijn hoofd. Hiermee geeft hij dus direct aan dat het een overtreding is. Jans ziet die ene hand blijkbaar niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op december 21, 2014, 23:40:42
maar z'n andere hand legt hij op zijn hoofd.
en wijst daarna naar de plaats van de overtreding
Henk, held, bedankt

dit is mien club

Als wij in Zwolle spelen en bij ons zit iemand in het uit vak met een eagles shirt kan ik me indenken dat zo iemand niet heel lang in het uit vak staat.  :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Ik vind het een overtreding. Reijnen werd om ver geduwd en zit vervolgens op de doellijn. De bal is dan op hoofd hoogte en Necid schopt richting het hoofd van Reijnen. Gewoon terecht afgekeurd.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op december 21, 2014, 19:17:04
En een overtreding (waar Etiënne natuurlijk wel een beetje komedie speelde)

Die Necid schopt hem anders best tegen de kop aan hoor. Punt is gewoon dat het geen corner was, Karma is a Bitch  :devil

poelie-lwd

Overtreding, gevaarlijk spel. punt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Marc S

Volgens mij hebben wij toch echt drie punten  8P