Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

eerste seizoenshelft!!

Gestart door speculeter, december 14, 2014, 17:22:55

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoogtepunten

Dkv uit
Heracles uit
Utrecht uit (alleen thuis gekeken in de nacht)
go Ahead uit
Afscheidswedstrijd rusnak

Dieptepunten
Nac
Rode kaart bijker psv
Afscheidswedstrijd rusnak

Beste spelers
Reijnen en rusnak
Henk, held, bedankt

Galdiano

Hoogtepunten:

1: Heracles uit (competitie), wat was dit belangrijk voor het groepsproces, het was zo'n doel om eens te winnen, hierna viel alle druk weg.
2: ADO thuis, wat spookte het in het stadion, in al die jaren misschien wel één van de meest sfeervolle wedstrijden.
3: DKV uit, die stinkboeren na een kansloze 2-0 achterstand toch een ferme tik geven door op 2-2 te komen.
4: Heracles uit (beker), ondanks de domme rode kaart, een prachtige 3-0 overwinning.
5, Utrecht uit, heerlijk gespeeld, hier heeft Cambuur laten zien conditioneel op en top te zijn.

Dieptepunten:

1: Vertrek vd Belt, eeuwig zonde, en zo'n goede directeur krijg je nooit weer. Met Ard de Graaf, gaan we de daling weer inzetten.
2: NAC thuis, wat een kansloze pot.

Revelatie:

1: Reijnen, eerst afwachtend maar wat een topper zoals hij nu speelt.
2: MacIntosh, wat een speler, velen zagen het niet zitten, maar zeer sterk in het centrum, en niet snel in paniek.
3: vd Streek, een goedkope speler, die zoveel power brengt, nu nog wisselvallig, maar een is ruwe diamant.

Als laatste wil ik kwijt dat, Rusnak te vervangen is, goede speler, maar nog niet leidend genoeg. Heeft 3/4 wedstrijden leuk gespeeld, maar veel wedstrijden ook niet thuis gegeven.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Dkv uit voelde als een dieptepunt omdat er veel nepsupporters mee waren en omdat er veel echte supporters niet meekonden .

Whoestemen

Citaat van: sunderland op december 29, 2014, 21:12:23
Dkv uit voelde als een dieptepunt omdat er veel nepsupporters mee waren en omdat er veel echte supporters niet meekonden .

Wat zijn 'nepsupporters'?

Ik begrijp je punt en ben het er helemaal mee eens hoor dat te veel trouwe supporters niet mee konden, maar de kern van het probleem zit in de organisatie (en de eigen wekker), niet dat er veel mensen heen wilden.

Hoogtepunten:

Utrecht, DKV en Heracles uit (beide, al was ik er bij de beker niet bij)/ Zwolle Den Haag thuis.

NAC thuis was jammer en PSV uit was ook erg jammer.

Beste spelers (al kan ik nog veel meer opnoemen):

Reijnen, Mo, Ogbeche en Rusnak.

Casuals-lwd

Citaat van: Whoestemen op december 29, 2014, 21:41:12
Wat zijn 'nepsupporters'?

supporters die er alleen zijn in goede tijden, gloryhunters dus.

Galdiano

Gemiddelde leeftijd was volgens mij 15 bij dkv uit  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Casuals-lwd op december 29, 2014, 22:07:55
supporters die er alleen zijn in goede tijden, gloryhunters dus.
ik ging in 1984 al naar dat stinkdorp.Ik had nu de wel 5 x de kans om naar dkv te gaan maar dan buiten het uitvak .Ik had het gevoel dat ik dat beter niet kon doen met mijn maten

sunderland

Eerste seizhelft was verder super op nac na

Len Cantello

Hoogtepunt: alle uitwedstrijden. Met als kers op de taart de tweede helft bij FC Utrecht.
Dieptepunt: vertrek of aanstaand vertrek van diverse SCC mensen naar andere clubs.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Casuals-lwd

Citaat van: sunderland op december 29, 2014, 22:26:27
ik ging in 1984 al naar dat stinkdorp.Ik had nu de wel 5 x de kans om naar dkv te gaan maar dan buiten het uitvak .Ik had het gevoel dat ik dat beter niet kon doen met mijn maten
idd het is ook niks tussen al die arrogante clowns.

Marc S

Hoogtepunten:

DKV-uit gewoon fijn om die lui lekker te zien balen  :_schater
Groningen-thuis
Utrecht-uit die wedstrijd had bijna alles en een heerlijke tweede helft
Zwolle-thuis prachtige wedstrijd gezien vooral de tweede helft, bal tempo lag erg hoog.
Heracles uit (zowel beker als competitie, in de competitie was het belangrijk om eens uit te winnen, en de beker is Heracles weg tikken met een man minder.)

Dieptepunten:
Vertrek VD belt, hij is zo belangrijk voor ons geweest jammer dat hij weg gaat, gun hem verder het beste dat wel.
Verlies van NAC-thuis dat was wel de grootste blamage dit seizoen, ook het enige trouwens op voetbal gebied, de rest calculeer je toch een beetje in.

ruubmac

Hoogtepunt: eerste seizoenshelft (op nac thuis na)
Dieptepunt: winterstop

zeewolde

Citaat van: Galdiano op december 29, 2014, 22:23:49
Gemiddelde leeftijd was volgens mij 15 bij dkv uit  :zucht
goeie aanwas van jeugdige fans dus, voor je het weet heb je een thermoskannen publiek 8)

speculeter

Citaat van: zeewolde op december 31, 2014, 10:38:47
goeie aanwas van jeugdige fans dus, voor je het weet heb je een thermoskannen publiek 8)
Nou ik was erbij en die gemiddelde leeftijd van 15 is absoluut onzin.
Had mijn zoon van 17 mee....probeer elk seizoen paar uitwedstrijden mee te pakken.Voor hem een van de hoogte punten van het jaar.En daar had ik het graag voor over om 5 uur op te moeten staan.
Maar hopelijk gaat de kaartverkoop volgende keer wel wat eerlijker.
Ben bang dat ik dan nog vroeger van bed moet.Maar dat heb ik er graag voor over

Vedetski

Citaat van: Len Cantello op december 29, 2014, 22:33:36
Hoogtepunt: alle uitwedstrijden. Met als kers op de taart de tweede helft bij FC Utrecht.
Dieptepunt: vertrek of aanstaand vertrek van diverse SCC mensen naar andere clubs.

De tweede helft tegen Heracles in de beker was denk ik even sterk als die van tegen Utrecht! En dat met 10 man.

Verder een dieptepunt was het niet kunnen inbrengen van Oebele  8P