Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

drg

Godver, weer zo'n wedstrijd waar we een punt hadden kunnen halen, wat een triest voetbal speelt dat PSV zeg. Ik schaam me kapot als ze volgend seizoen ons land zo vertegenwoordigen in de CL, je zou bijna fries willen worden om jezelf dan niet te willen associëren met dat stuk vreten...  :R Arbitrage was ook weer een ergernis van jewelste, gelukkig zag ie af en toe nog wel het licht.

Hoogte punt was natuurlijk die mafketel die sneeuw in 't gezicht van die pisvee'er smeet  :_schater

Volgende week volgende ronde  |:)

Marc S

Citaat van: drg op januari 24, 2015, 21:24:41
Godver, weer zo'n wedstrijd waar we een punt hadden kunnen halen, wat een triest voetbal speelt dat PSV zeg. Ik schaam me kapot als ze volgend seizoen ons land zo vertegenwoordigen in de CL, je zou bijna fries willen worden om jezelf dan niet te willen associëren met dat stuk vreten...  :R Arbitrage was ook weer een ergernis van jewelste, gelukkig zag ie af en toe nog wel het licht.

Hoogte punt was natuurlijk die mafketel die sneeuw in 't gezicht van die pisvee'er smeet  :_schater

Volgende week volgende ronde  |:)

Ik snap je frustratie maar ik vind dit gevloek wel erg ver gaan hoor :_schater

zeewolde

Citaat van: Len Cantello op januari 24, 2015, 21:18:23
Fout van de keeper. Drie stappen vooruit denken en je plukt zo'n bal gewoon voor de aanvaller m kan raken uit de lucht!
flauwekul, fout van pereira die zijn man liet lopen. Nienhuis probeerde te herstellen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op januari 24, 2015, 21:20:28
Van Boekel..........  :0= LUL!

Ik denk dan altijd maar: zal wel door mijn geelblauwe bril komen.. Heb em echt vervloekt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

drg

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 21:29:30
flauwekul, fout van pereira die zijn man liet lopen. Nienhuis probeerde te herstellen.

Als Nienhuis niet vooruit was gekomen had depay de bal er wel omheen geschoten of afgegeven, alleen nu komt het weer wat knullig over. Kan hem weinig verwijten.

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 21:30:48
Ik denk dan altijd maar: zal wel door mijn geelblauwe bril komen.. Heb em echt vervloekt.

Kwam dat eerste doelpunt niet uit een onterecht gegeven hoekschop?

Tukker

Voor de wedstrijd was het jammer dat PSV voor kwam. Die gingen toen nog meer achterover leunen en nog meer op de counter loeren. Er was maar één keer een fase met iets langer balbezit voor PSV. Voor de rest was het weer Cambuur dat de bal mocht hebben maar er machteloos mee was.

Man van de eerste helft Narsingh. Tweede helft vrijwel niet meer gezien.
Tweede helft De Ridder.
Maar ik snap niet waarom MacIntosh MotM werd. Was niet mijn stem.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Citaat van: Tukker op januari 24, 2015, 21:33:02
Voor de wedstrijd was het jammer dat PSV voor kwam. Die gingen toen nog meer achterover leunen en nog meer op de counter loeren. Er was maar één keer een fase met iets langer balbezit voor PSV. Voor de rest was het weer Cambuur dat de bal mocht hebben maar er machteloos mee was.

Man van de eerste helft Narsingh. Tweede helft vrijwel niet meer gezien.
Tweede helft De Ridder.
Maar ik snap niet waarom MacIntosh MotM werd. Was niet mijn stem.
ik vond mcintosh duidelijk beter dan vorige week. Kan wel leven met deze uitverkiezing

Tukker

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 21:31:12
daar ben ik het wel mee eens
En wellicht het hele stadion ook met uitzondering van het uitvak
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Mp

Citaat van: drg op januari 24, 2015, 21:32:22
Als Nienhuis niet vooruit was gekomen had depay de bal er wel omheen geschoten of afgegeven, alleen nu komt het weer wat knullig over. Kan hem weinig verwijten.

Nienhuis gleed uit, anders had hij die bal echt wel kunnen hebben

PSV1913

Zakelijk de 3 punten gepakt.
tot volgend jaar!

Len Cantello

Citaat van: PSV1913 op januari 24, 2015, 21:48:32
Zakelijk de 3 punten gepakt.
tot volgend jaar!
Flikker op met je zakelijk. Laf komt eerder.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

bartheinsbroek

walgelijke ploeg dat PSV... maar als ze op deze manier de wedstrijden winnen worden ze waarschijnlijk gewoon kampioen...

Had inderdaad wel willen zien wat er gebeurde als Cambuur één van die eerste kansen uit het eerste half uur tot doelpunt had gepromoveerd, denk dat ze het dan heel moeilijk hadden gekregen...

speculeter

Maak je het eerste half uur een van beide kansen....obeche en bytyqi dan word het een heel andere wedstrijd.
Zonde natuurlijk.
Vind het wel jammer dat het wat te veel gebrei is en je niet laatste kwartier de ballen in de 16 pompt met barto en obeche.