Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

Cor

Citaat van: poelie-lwd op januari 21, 2015, 05:50:59
Ze hebben Roda niet onderschat. Ze brachten zelf veel te weining en daarbij pakte Roda het heel slim aan. Je moet PSV aan de bal laten, dan weten ze het niet meer. PSV hun spel is namelijk gebaseerd op snel omschakelen en dodelijke counters plaatsen bij balverlies tegenstander.

Denk dat PSV ook niet met hun sterkste opstelling speelde toch?

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 21, 2015, 07:01:45
Psv komt in een mindere fase. Wij gaan ze ook pakken. Zo'n geweldig team is het niet. Gas geven, onder druk zetten en de 3 punten zijn van ons.
dit werd ook gedacht tbij onze uitwedstrijd. En willems was toen een van de beste bij psv ;)

Lore

Citaat van: Cor op januari 21, 2015, 08:49:20
Denk dat PSV ook niet met hun sterkste opstelling speelde toch?

Ze speelden met 5 reserves volgens die PSV-watcher van PSV.

speculeter

Citaat van: Lore op januari 21, 2015, 09:19:17
Ze speelden met 5 reserves volgens die PSV-watcher van PSV.
Waaronder Ritzmaier. ..en die speelde echt slecht! !

Lore

Citaat van: speculeter op januari 21, 2015, 09:44:16
Waaronder Ritzmaier. ..en die speelde echt slecht! !

Dat las ik ook ja. Bijzonder he, die gast kan echt wel voetballen. Misschien mist hij het vertrouwen bij PSV. Hij moet in ieder geval daar zo snel mogelijk weg.

dizzhead

Citaat van: Lore op januari 21, 2015, 10:51:44
Dat las ik ook ja. Bijzonder he, die gast kan echt wel voetballen. Misschien mist hij het vertrouwen bij PSV. Hij moet in ieder geval daar zo snel mogelijk weg.

Ik heb het zitten kijken. Ik heb sterk het gevoel dat Ritzi bij PSV minder diepte durft te zoeken, zowel in z'n passing als bij het kiezen van positie. Het kan natuurlijk het systeem van PSV zijn (omschakeling) maar ik denk ook dat de druk enorm meespeelt. Bij PSV is een tegendoelpunt toch kwalijker dan bij ons. De verwachtingen zijn vele malen hoger, een fout is dus sneller fataal voor je imago. Hij zag er na de wissel ook niet echt gelukkig uit... Denk niet dat die na dit seizoen nog in Eindhoven speelt.

CambuurAmersfoort

Ik vermoed dat PSV graag van Ritzmaier af wilt. Gaat PSV 1 duidelijk niet halen. Heeft nog een contract tot 2018 maar denk dat psv wel wil meedenken aan een oplossing. Voor beide partijen is dit geen succes.
Als Bytyqi zodirect weg is zou ritzmaier voor ons natuurlijk wel de perfecte opvolger zijn. Kent de club, wij weten wat hij kan en hij weet wat Cambuur is.
Moet er alleen gekeken worden of psv nog veel geld voor m wilt hebben of dat ze zelf ook wel zien dat zijn marktwaarde momenteel niet denderend is.

Ik ben benieuwd.

dizzhead

Als cherry bij Groningen zo blijft spelen, denk ik dat Ritzmaier daar wel eens op het verlanglijstje kan komen

piene hassus

Ritzmaier speulde de laaste wetstryden bij Cambuur oek niet top meer

Vedetski

Waarom Ritzmaier niet voor 1,5 jaar huren? Is hij verzekerd van speeltijd

PePe

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2015, 12:53:11
Ritzmaier is niet te betalen.  :|

Inderdaad. En daarbij komt, een half seizoen prima gespeeld bij Cambuur, meer niet. Na de winterstop begon ie al weer in te kakken.

speculeter

Laat de td zijn werk nou maar doen.
Zijn wel betere voetballers als Ritzmaier.

058-4life

Pol van Boekel is de scheids? De man die 38 km van Eindhoven woont, hmmm  :rodekaart