Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 84

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

SCC-J

Leuk om te zeggen noord en west vol maar iedereen weet dat dat niet gaat gebeuren. Als de spelers er zoveel last van hebben moeten we het misschien maar helemaal niet doen.

Bernardo

Alsof spelers er op Noord geen last van hebben. Wat een onzin

brambo3004

Alsof spelers er überhaupt last van hebben. Kom op zeg, waar hebben we het over. Het is geen gifgasaanval.

thankyou

Ten alle tijden doorgaan met dit soort acties. Dit hoort bij een volksclub, voor hoe lang we een volksclub blijven maar dat ter zijde, dat beetje rook kom op man. dit hoort erbij. wel jammer dat we nu weer naar noord moeten. alles bij elkaar op west is veel mooier...
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Thieske

Citaat van: thankyou op januari 22, 2015, 17:10:40
Ten alle tijden doorgaan met dit soort acties. Dit hoort bij een volksclub, voor hoe lang we een volksclub blijven maar dat ter zijde, dat beetje rook kom op man. dit hoort erbij. wel jammer dat we nu weer naar noord moeten. alles bij elkaar op west is veel mooier...

|:)

sccleeuwarden

Sinds mevrouw tromp hier aan het werk is is er weinig mogelijk kwa sfeeracties! ik hoorde altijd veel kritiek op vellinga, maar die wist wel hoe de club in elkaar zat!

666

Citaat van: thankyou op januari 22, 2015, 17:10:40

West en half Noord vullen.... Was vorige keer al een gekkenhuis en nu gaan we er over heen.
Kom op man iedereen hier naar toe, de spelers laten weten wat voor mooie club wij zijn.  |:)
Vuurwerk op West of vuurwerk op Noord, dat is mij om het even. Ik vind het persoonlijk fantastisch.. laat het stadion branden met de fakkels. (al vind ik rook en knallertjes er wel bij horen)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Leeuwardeng op januari 22, 2015, 11:19:40
Al jaren word en vuurwerk ontstoken op west. Dat is toch een traditie geworden in loop der jaren.

Want we spelen al jaren tegen dkv? 8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Ik weet niet hoeveel voorbereidingstijd er nodig is, maar je kunt een weekje van te voren toch bekijken waar de wind ongeveer vandaan komt en daar dan rekening mee houden?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Nogmaals 50 man met fakkels afgezonderd van de rest ziet er niet uit!

pvanbuijtene

dizzhead

Citaat van: pvanbuijtene op januari 22, 2015, 19:10:25
eerste training :proost

Maar dan hoef je de volgende dag niet de belangrijkste wedstrijd van het seizoen te spelen met een kuub rook in de longen. Bijker kan t wel hebben, maar de rest hé...

666

Citaat van: SCC-J op januari 22, 2015, 18:45:07
Nogmaals 50 man met fakkels afgezonderd van de rest ziet er niet uit!

Niet zo zwartgallig... Ik geniet ook van een paar fanatieke supporters met of zonder vuurwerk. Het gaat om de beleving, niet om de hoeveelheid.  Al vind ik een volle tribune ook mooi, maar een halfvolle tribune met alleen maar fanatieke supporters vind ik nog mooier.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

SCC-J

Citaat van: 666 op januari 22, 2015, 19:27:46
Niet zo zwartgallig... Ik geniet ook van een paar fanatieke supporters met of zonder vuurwerk. Het gaat om de beleving, niet om de hoeveelheid.  Al vind ik een volle tribune ook mooi, maar een halfvolle tribune met alleen maar fanatieke supporters vind ik nog mooier.

Half vol?
http://dijksfotografie.photoshelter.com/gallery-image/Eerste-training-Cambuur-2014-2015/G0000vzKhaBWPgq0/I0000PZILcjWWAJo