Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 84

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

Dokkumer

Citaat van: Shar op februari 15, 2015, 08:52:00
Precies. Vooral het verstand gebruiken. Daar op dat forum van ze hopen ze dat het hier volledig uit de hand loopt, zodat Cambuur er slecht op komt te staan. Dat zou de kers op de taart zijn voor hun, vooral niet in meegaan dus.

Deze hoop van hun geeft trouwens meteen weer aan hoe schijnheilig dat volk is. Het boeit ze niets dat daar dan veel mensen de klos van zouden zijn (toevallige passanten, agenten, waarschijnlijk een deel van hun eigen supporters, etc) als Cambuur maar negatief in het nieuws komt. Het type mensen dat altijd de braafste in de klas is maar als de juf ff niet kijkt snel ff iemand knijpen. De Jozef Geelman's onder ons (maar dat is meer voor wie de boekenreeks Pietje Bell kent).

Wij zijn gewoon de Pietje Bells, zij de uitgedroogde achterbakse drogistzoontjes :devil
Valt me trouwens nog mee dat Roelof de Viezerik het bekleden van A** nog niet heeft getweet als vernieling of schennis van een of ander.

Len Cantello

Laat de directie van OF eerst die kotsbek van een Roelof de Vries maar eens aanpakken met z'n opruiende tweets. Die lul geeft die vlagverbranders het podium waar ze op hopen. Dat heeft helemaal niets met journalistiek te maken. Aktie van De Vries vraagt om een op staande voetje, weg met die dwaas.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op februari 14, 2015, 23:54:27
Verdomme!! Dit is al de tweede keer na die KvC spandoek! Waarom leggen we die dingen niet gewoon binnen neer. Een ezel stoot zich hopelijk niet 3x aan de zelfde steen?!? Dom dom dom dit!

We staan nu lekker voor lul en de M.I.-Side (Harde Kern) in het bijzonder, die laten dat ding hangen na een waarschuwing!!

:0= Dit vraagt om een goede reactie terug!

Nostalgie dat plastic doek, hangt al een decennia. Maar hoe kan in vredesnaam dat zoek zo door een paar trieste boertjes zijn meegenomen? misschien dat UL een reactie kan geven? Als het nog bestaat trouwens...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 09:08:15
Wij zijn gewoon de Pietje Bells, zij de uitgedroogde achterbakse drogistzoontjes :devil
Valt me trouwens nog mee dat Roelof de Viezerik het bekleden van A** nog niet heeft getweet als vernieling of schennis van een of ander.
Ons heilige shirt......Nee dat gaat hem aan het hert  :_schater

Locoleeuw

Pfoeeehh.. eindelijk is het suver!! Er boven opknallen!!
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

poelie-lwd

Het zegt al genoeg dat ze hun frustraties uiten op een stuk plastic. Eerst vandaag maar finaal van het veld afblazen, daarna zien we wel verder  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cor

Citaat van: Shar op februari 15, 2015, 08:52:00
Precies. Vooral het verstand gebruiken. Daar op dat forum van ze hopen ze dat het hier volledig uit de hand loopt, zodat Cambuur er slecht op komt te staan. Dat zou de kers op de taart zijn voor hun, vooral niet in meegaan dus.

Deze hoop van hun geeft trouwens meteen weer aan hoe schijnheilig dat volk is. Het boeit ze niets dat daar dan veel mensen de klos van zouden zijn (toevallige passanten, agenten, waarschijnlijk een deel van hun eigen supporters, etc) als Cambuur maar negatief in het nieuws komt. Het type mensen dat altijd de braafste in de klas is maar als de juf ff niet kijkt snel ff iemand knijpen. De Jozef Geelman's onder ons (maar dat is meer voor wie de boekenreeks Pietje Bell kent).

Treffend vergelijk, niet klein maar dapper maar fien en laf

sccambuurlwdd

Nu weer over de wedstrijd? Actie stelt niets voor en verdient dus ook geen aandacht.

Vandaag 3-1, 3x Barto  |:)

Cor

Citaat van: sccambuurlwdd op februari 15, 2015, 09:28:03
Nu weer over de wedstrijd? Actie stelt niets voor en verdient dus ook geen aandacht.

Wat mij betreft verdient elke actie van de boeren een tegenreactie. Maar wat de wedstrijd aangaat, 3-0

Lore

Citaat van: Eewal op februari 15, 2015, 08:37:28
Heerlijk geslapen hier. We pakken ze gewoon. Kan de veldsproeier ook een half uurtje op het uitval worden gericht?

:0= :_schater

Destroyer

Idd! Plastic doekje druk je zo weer. Was toch al over zijn houdbaarheidsdatum. Het niveau reikt niet hoger bij die lui om een echt goede actie te bedenken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ravnajuv

Belachelijke actie om de fik erin te steken. Ik hoop dat de verrekening niet ten koste gaat van de gewone man met kinderen vanmiddag.

Mijn mening richting de knuppels
CiteerNou ben ik van mening dat die paar capuchonfiguren van Heerenveen, die figuren die de vlag hebben gejat dus, in geen enkele manier positief in het nieuws voor Heerenveen kunnen zijn. Alleen de actie om de vlag te jatten vind ik dan nog enig niveau, je moet het maar durven, ik zou het niet doen in ieder geval.

En dan gaan ze dat ding in de fik steken. Weg respect, hallo nog meer ellende voor onschuldige mensen. Echt super gedaan, kneusjes. IQ van 58 (pun intended) neem ik aan? Ik hoop oprecht dat alleen jullie worden gepakt voor deze dingen en niet een willekeurige vader en zoon die vanmiddag ook naar de wedstrijd gaan. Wees dan ook zo stoer om met je kop op tv/social media te zeggen dat jij er bij was en dat ze bij jou terecht kunnen voor de (ver)rekening
blau en wyt, foar altyd

RotterdamLeeuwarden

Nee ?

Zal jou vlag maar zijn die met je ziel en zaligheid is gemaakt en zo terug moet zien op internet.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 15, 2015, 09:33:14
Nee ?

Zal jou vlag maar zijn die met je ziel en zaligheid is gemaakt en zo terug moet zien op internet.

Jezus man. Maanden therapie!