Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 84

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

kgscc

Citaat van: drg op februari 15, 2015, 17:24:07
Zie net de samenvatting, zo te zien heeft Vytas ons gewoon tot 2x toe van een tegendoelpunt behoed waar Nienhuis de bal zeker niet gehouden zou hebben  :thumbsup heb dat niet kunnen zien vanaf Oost maar is dus wel ontzettend belangrijk geweest op dergelijke momenten, op het laatst stond hij volgens mij ook centraal en Bijker buiten zeker?

Vytas speelde op Veerman, Bijker op de buitenkant

Trapte inderdaad twee keer de bal weg waardoor een doelpunt voorkomen werd. Hij was daar zelf ook wel tevreden mee  |:)

speculeter

Nog aan het bekomen.
Schor en hoofdpijn.
Wat een spanning joh.
Geweldige pot.Wat een inzet.
Een minpunt. .vond Droste erg slecht vandaag.wat was er met hem aan de hand??

Bernardo

Ja toen die Veerman erin kwam ging Vytas centraal spelen.

OuweSkeve

"We go looking at upstairs and not downstairs"

fred

Lore

Drumfather SCC

Doe het even zo want ik kan mijn gevoel/euforie niet omschrijven; Zo blij én trots op het team en de hele club  |:) Hier kan ik nog wel even op teren! Wat een spanning..

Top: Reijnen,Vytas, Van der Streek, Nienhuis, Mo én Barto; Wat hebben deze heren een dijk van een partij gespeeld! Wat een doorzetters!
Neutraal; Sfeer (Hier en daar fantastisch én met een mooi doek) en de rest van het team (goede prestatie maar niet opvallende zaken)
Tegenvallend; Droste, Rosheuvel (durfde niks in duels) Narsingh en trouwens Sinan valt ook tegen; Snap niet dat hij boven Rusnák stond bij MC
Kuipers floot ook niet cool trouwens

Vond het ook zorgelijk hoe onze vleugels in de defensie er bij stonden; Zie hoe de goal van DKV tot stand kwam! Erg zwak...
Vind Bijker echt slecht geworden, altijd maar dat achteruit lopen van hem, Nooit meer vooruit verdedigen

Maar.. Onbetaalbaar; Die grote bekken gesnoerd van DKV en het zielige afdruipen van Dwight samen met zijn team en supporters  :_schater Drollenpijpers  :_schater Thanks Fred

Die van den Bergh en de Roon waren weer opperhoofd Klootzak en Bootsjunge Gunther Geilmans zeg...  :O Vervelende gasten!

fred

Citaat van: Drumfather SCC op februari 15, 2015, 18:11:33

Maar.. Onbetaalbaar; Die grote bekken gesnoerd van DKV en het zielige afdruipen van Dwight samen met zijn team en supporters  :_schater

denistel

TROTS OP DE HELE CLUB DAAR HOU IK HET BIJ

Drumfather SCC

carlo de leeuw

nog steeds aant bijkomen wat een wedstrijd zeg.
Vitas en Barto zijn duidelijk in hun element in dit soort wedstrijden...die kicken hierop volgens mij.
Terechte overwinning op basis van wilskracht en overtuiging en goed voetbal, al kan je in de laatste minuten ook nog tegen een gelijkspel oplopen.
Prachtig spandoek en geweldige sfeer en ik had het idee dat de jongetjes en meisjes in de ballebak er na een minuutje al geen geloof meer in hadden. Waren inderdaad de rest v/d wedstrijd toeschouwers.
Ik neem er nog maar eentje, want dankzij deze overwinning op uitgerekend de mooiweer speeltuin voetballertjes van onze buren zijn we inmiddels wel zo'n beetje veilig en kunnen we rustig achterover kijken hoe ver we nog komen dit seizoen  :proost

Cor

De sneue boeren weer terug op stal. Het enige waar ze het nog over hebben is het doek, maar dat wordt vast wel recht gezet. Cambuur till i die

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 15, 2015, 17:46:31
Ja toen die Veerman erin kwam ging Vytas centraal spelen.
Logische positiewisseling. Vytas is een type speler wat er vol inkleunt, Bijker was fysiek ten onder gegaan.

scc-aaron

Citaat van: Cor op februari 15, 2015, 18:27:44
De sneue boeren weer terug op stal. Het enige waar ze het nog over hebben is het doek, maar dat wordt vast wel recht gezet. Cambuur till i die

Zij de Vlag, WIJ DE PUNTEN  :zweep

nikjeuh

Vi.nl geeft aan: 'Heerenveen geïmponeerd door korte mouwtjes Cambuur'

de kleine details waardoor we wonnen...!! Watjes die dkv-ers.. inderdaad allemaal lange mouwen.. Kerels vs. mietjes!  :zweep