Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]

Gestart door Casuals-lwd, januari 18, 2015, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Feyenoord - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
16 (30.8%)
Wout Droste
2 (3.8%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (11.5%)
Calvin MacIntosh
1 (1.9%)
Lucas Bijker
9 (17.3%)
Mohamed El Makrini
1 (1.9%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.9%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
14 (26.9%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 50

Stemmen gesloten: februari 14, 2015, 14:32:05

Eewal

Citaat van: Casuals-lwd op februari 08, 2015, 20:05:53
Mooi sfeertje in het uitvak, vocaal de baas in Rotterdam maar zullen we de andere x aub stoppen met 'Er staat een jood in de goal, hij eet bananen' beetje respectloos niet... jood vind ik wel kunnen, maar eet bananen  :R
sneu gedrag

666

Citaat van: NRG op februari 08, 2015, 19:26:25
Rustig de beelden tijdens Studio Sport nogmaals bekeken. Vind het nog steeds geen rood. Vrees dat de geleerden het niet met mij eens zijn.. Barto in de spits tegen dkv..

En dan de reactie van Blom  :R

Kan die vent niet met een burn out naar huis.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

siepelsjeu

Mooi sfeertje in het uitvak, vocaal de baas in Rotterdam maar zullen we de andere x aub stoppen met 'Er staat een jood in de goal, hij eet bananen' beetje respectloos niet... jood vind ik wel kunnen, maar eet bananen  :R
Vocaal de baas rot toch op man! ik zat aan het andere kant van het stadion en kon bijna nooit het uitvak horen en als ik het hoorde was het 3 seconde

Lore

Echt? Triest.....

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op februari 08, 2015, 20:23:05
Vocaal de baas rot toch op man! ik zat aan het andere kant van het stadion en kon bijna nooit het uitvak horen en als ik het hoorde was het 3 seconde

Morgen tussen 8-10 gelijk maar afspraak maken om je oren te laten druppelen.

Cambuur was heel tam, maar als we begonnen was het goed hoorbaar volgens een aantal buitem het uitvak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Nienhuis in het begin met die Kazim...  Er wordt duidelijk met opzet hard op hem doorgelopen. Nienhuis onderuit en wat denk je, Nienhuis staat snel op en geeft een hand aan Kazim  :?

Dat moet je juist niet doen, wees eens een slimme voetballer. En Van der Streek, die moet slimmer worden. Alles en iedereuen van Feyenoord gaat liggen in een uitgangsloze situatie en krijgen vrije trappen mee, nee wij blijven lief en kijken een beetje verongelijkt naar Blom. Wees eens slimmer en gemener.

Oh ja en die gasten met hun liedje over bananen  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op februari 08, 2015, 20:25:08
Morgen tussen 8-10 gelijk maar afspraak maken om je oren te laten druppelen.

Cambuur was heel tam, maar als we begonnen was het goed hoorbaar volgens een aantal buitem het uitvak!
Ik zat precies er tegen over  :O

Unknown

Citaat van: Lore op februari 08, 2015, 20:23:44
Echt? Triest.....

Lekker origineel ook. ADO deed het vorige week.
Leuk dit soort teksten voor onze eigen gekleurde spelers. Heb het overigens niet gehoord

OuweSkeve

Citaat van: legeips op februari 08, 2015, 16:09:08
Ik weet niet waar je naar gekeken heb, videoband van vorig jaar? We kregen de bal niet fatsoenlijk weg man.. Vytas stond weer een paar keer een bal weg te werken zoals hij dat de laatste seconden deed in Enschede.

1ste helft 2 maal slecht verdedigd waar een scoringkans uit ontstond en Bijker 2 maal goed ingreep om die fout te herstellen. Wat jij zegt over dat Twente hadden we hier ook.

Ene keer verricht hij goed werk en de andere keer staat ut swit ie weer tussen de bilnaad

De Gast

Citaat van: Len Cantello op februari 08, 2015, 17:12:59
De speler in kwestie is geen gok. Deze jongen is in potentie beter dan z'n voorganger. Als hij in z'n ritme komt, lult niemand meer over Appie en Ritz

Appie en Ritz stonden er gelijk. Deze jongen komt er misschien nog wel maar niet meer bij ons dit seizoen. Daarvoor moet ie nog teveel leren.

OuweSkeve

Die jongen heeft een mooie traptechniek, was in de wedstrijd tegen Zwolle goed zichtbaar.

Waarom schieten de jongens niet een in de 16 of vanaf 20 m. Dit is toch iets wat ik mis in dit team. Of ze het niet durven.

BAM!!! As ie zit is vaak oek nog een beauty

Scc01

Citaat van: DK op februari 08, 2015, 16:47:13
Jongens als Rusnak en Ritzmaier laten een ploeg altijd beter spelen. Die denken vooruit, hebben een pass in de benen..  Zo'n speler maakt echt wel het verschil.

Man man. Ritzmaier erbij halen heeft geen enkele nut want die komt tich niet en bakt er bar weinig van bij PSV. En Rusnak had wel het voorde dat hij niet zon moeilijke reeks had. Ik had nog moeten zien of het dan veel beter gegaan was.

Scc01

Citaat van: De Gast op februari 08, 2015, 21:18:15
Appie en Ritz stonden er gelijk. Deze jongen komt er misschien nog wel maar niet meer bij ons dit seizoen. Daarvoor moet ie nog teveel leren.
Wat lul je nou man. Rusnak heeft een hele voorbereiding meegenaakt. Bytiqi moet vanaf dag 1 het vershil maken in een heel moeilijke reeks.

AL

Citaat van: OuweSkeve op februari 08, 2015, 21:24:04
Die jongen heeft een mooie traptechniek, was in de wedstrijd tegen Zwolle goed zichtbaar.

Waarom schieten de jongens niet een in de 16 of vanaf 20 m. Dit is toch iets wat ik mis in dit team. Of ze het niet durven.

BAM!!! As ie zit is vaak oek nog een beauty

Mooie traptechniek?  Heb ik nog niet gezien.
Verder vind ik hem niet creatief, maar meer een loper.
Geen Rusnak die uitstekend tussen de linies kon spelen.
Wat wel lastig is is dat deze jongen geen voorbereiding heeft meegedraaid.
Wellicht volgend seizoen huren?

scclwd

Beschamend. Waarom staat er dan niemand op om dit soort 1-celligen de mond te snoeren?