Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 13:56:05
Alweer 3 goals in de laatste 5 wedstrijden. Moest eerst wat wennen maar toch goed om te zien dat hij begint te scoren. Alleen beetje jammer dat 2 goals van hem achteraf niet veel uitmaakten.

De belangrijke goals van Mikhail komen nog!!

poelie-lwd

Heeft nog wat pech en is soms wat doldriest maar heeft enorm veel dreiging naar voren en niet onbelangrijk, is redelijk comfortabel voor de goal. Gaat helemaal goedkomen met hem. Als hij volgend jaar constant blijft gaat hij heel belangrijk worden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC

Haha, je maakt nu al mijn dag.
Hij is zeker dreigend door zijn snelheid en acties, maar zijn scorend vermogen.......

dizzhead

Citaat van: SCC op april 17, 2015, 11:36:49
Haha, je maakt nu al mijn dag.
Hij is zeker dreigend door zijn snelheid en acties, maar zijn scorend vermogen.......

13 schoten, 7 op goal, 3 goals. Ik vind het best meevallen.

Marc S

Citaat van: dizzhead op april 17, 2015, 11:41:23
13 schoten, 7 op goal, 3 goals. Ik vind het best meevallen.

Waarvan de laatste 3 ook nog in de laatste 5 wedstrijden

IsmailvanEssen

Het is ook niet makkelijk om in de winterstop te komen en direct je draai te vinden.. Hij komt er wel! Volgend seizoen gaat hij belangrijk worden!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

carlo de leeuw

Hij lijkt mij iemand die voor de goal meestal niet meer de rust bewaard en dan blindelings uithaalt.
Overigens voor Cambuur begrippen een behoorlijke speler wat mij betreft.

Hilversum voor Cambuur

Geweldige speler, zeker voor onze begrippen! Met Narsingh en Rosheuvel heb ik er alle vertrouwen in volgend jaar.

SCC!  |:)

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2015, 12:50:25
Hij lijkt mij iemand die voor de goal meestal niet meer de rust bewaard en dan blindelings uithaalt.
Overigens voor Cambuur begrippen een behoorlijke speler wat mij betreft.
Persoonlijk vind ik hem juist beheerster dan Narsingh die voetballend weer de betere is.. Die 2 zijn mooi complementair aan elkaar.

John Hiatt

Vind hem meer scorend vermogen hebben dan Narsingh. Iets meer overleg en hij maakt 10 per jaar. Dan ook nog eens wat fatsoenlijke voorzetten op Ogbeche.....

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2015, 13:50:56
Persoonlijk vind ik hem juist beheerster dan Narsingh die voetballend weer de betere is.. Die 2 zijn mooi complementair aan elkaar.
Ondanks dat ze best wel wat verschillende kwaliteiten en gebreken hebben zijn ze imo alle 2 op de brommer,wispelturig,en geen echte goal getters.

mugel

Citaat van: John Hiatt op april 17, 2015, 13:55:35
Vind hem meer scorend vermogen hebben dan Narsingh.

Wie niet...

38 - Furdjel Narsingh has attempted more shots (incl. blocked) without scoring a goal this season than any other Eredivisie player. Denied.
3 retweets 4 favorites

De Gast

Samen met Narsingh en Reijnen onze beste speler. Misschien wel te goed voor ons.

PePe

Wat mankeert Mikhail Rosheuvel? (viel gisteren ook met een blessure uit)

Timmie

Citaat van: PePe op augustus 17, 2015, 20:22:26
Wat mankeert Mikhail Rosheuvel? (viel gisteren ook met een blessure uit)

Onze spelers hebben altijd last van de hamstrings.. Ligt wellicht aan de verzorger/fysio?!..