Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

DayDreamer

Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 22:07:19
scorebordjournalistiek. als je ziet hoe vaak hij het verpest, ongelofelijk. heeft de grootste moeite met een bal aannemen.
waarom denk je dat hij zo veel gele kaarten heeft? omdat hij ELKE KEER de bal van zn voeten laat springen. hij haalt altijdhet tempo er uit  :( :( :(

Eens, als Barto hele seizoen spits had gestaan had hij er meer dan 11 in liggen.

De Gast

Als we niet op voorsprong komen kunnen we het wel shaken.. wat een afgang dat je van zo'n reteslecht niveauloos elftal als NAC verliest. In de eerste divisie zouden ze nog moeite hebben om bovenin mee te doen

DayDreamer

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:09:23
Als we niet op voorsprong komen kunnen we het wel shaken.. wat een afgang dat je van zo'n reteslecht niveauloos elftal als NAC verliest. In de eerste divisie zouden ze nog moeite hebben om bovenin mee te doen

Ons niveau is anders ook niet al te best sinds de winterstop, op vorige week na dan.

Bernardo

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:09:23

Wat een onzin, hoevaak zijn we dit seizoen wel niet van een achterstand terug gekomen? Utrecht, ADO, DKV onder andere.

Destroyer

Maar even realistisch. Ik snap neit dat je probeert te gaan voetballen als je weet dat NAC dit laffe counter voetbal gaat spelen. Ik had ook echter max. een puntje verwacht. Probeer zelf eens met een versterkt middenveld voor de dag te komen. Door hier weer punten te laten liggen hou je toch enigszins weer duk op jezelf. Als Heracles wint dit weekend, moet je ze zelf volgende week weer verslaan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ruubmac

In het begin had ik zoiets van tering wat is NAC slecht. Cambuur vond vaak een vrije man op het middenveld. Maar eventjes later ging Cambuur gewoon mee in het niveau en zakte zelfs nog verder weg. Onvoorstelbaar! Maar goed, wederom tegen NAC een offday zulken we maar zeggen. Op naar volgende week  |:)

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 22:10:46
Ons niveau is anders ook niet al te best sinds de winterstop, op vorige week na dan.
Zwolle en PSV thuis waren heel behoorlijke wedstrijden vond ik zelf. Twente was het kwaliteitsverschil te groot en Vitesse was RAMPZALIG.

Harry L.

Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 22:11:34
In het begin had ik zoiets van tering wat is NAC slecht. Cambuur vond vaak een vrije man op het middenveld. Maar eventjes later ging Cambuur gewoon mee in het niveau en zakte zelfs nog verder weg. Onvoorstelbaar! Maar goed, wederom tegen NAC een offday zulken we maar zeggen. Op naar volgende week  |:)

Zo is het. We rollen die lui volgende week met 3-0 op en ruilen het zeiken in voor de polonaise :proost

Unknown

Dordrecht bij deze ook maar gedegradeerd...
Ik moet dit maar snel vergeten....wat waren we goed tegen die boeren he? Wat een pot  :proost

Cambuur058

dat kut nac heeft 4 keergewonnen waarvan twee keer tegen ons  8P

De Gast

Citaat van: Destroyer op februari 20, 2015, 22:11:14
Maar even realistisch. Ik snap neit dat je probeert te gaan voetballen als je weet dat NAC dit laffe counter voetbal gaat spelen. Ik had ook echter max. een puntje verwacht. Probeer zelf eens met een versterkt middenveld voor de dag te komen.

Naief voetbal inderdaad. Op dit niveau ga je uit niet het spel maken maar zak je wat in en benut je de ruimte. Maar wat doen wij.. en zeker tegen dat laffe zootje uit Breda is het voor hun koren op de molen als je het spel gaat maken. Dat was juist hun bedoeling. Je tuint er met open ogen in.

DayDreamer

Op het laatst ook veel te veel aanvallers op het veld.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 22:22:36
Op het laatst ook veel te veel aanvallers op het veld.
Daar ligt het uiteindelijk NIET aan. Het begint met het spelen op 80% en maar  1 of 2 voorzetten van de 40? die een voldoende haalden. Met een flink aantal betere voorzetten krijg je echt de kansen wel op de 0-1 en dan breken ze.

Josli

Denk dat je best kunt stellen dat het spel dat Cambuur wil spelen bijna onmogelijk is op een veld als die van Nac. Ook bij Twente en thuis tegen Vitesse in de sneeuw is dit gebleken.
In mijn ogen zit het probleem vooral in een gebrek aan een plan B. Henk heeft maar 1 plan. Aanvallen... En als dat niet lukt, nog meer aanvallers erin (waardoor het vaak een chaos wordt). Ik vind dat maar naief, op een dergelijk veld tegen een kutploeg als NAC. Waarom niet bij fases temporiseren, NAC aan de bal laten en snel omschakelen. Daar hebben we perfecte spelers voor.

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 22:25:19
Daar ligt het uiteindelijk NIET aan. Het begint met het spelen op 80% en maar  1 of 2 voorzetten van de 40? die een voldoende haalden. Met een flink aantal betere voorzetten krijg je echt de kansen wel op de 0-1 en dan breken ze.

Mosterd na de maaltijd. Als Henk zo was blijven spelen had iedereen zich afgevraagd waarom hij niet alles of niets gespeeld heeft.