Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur Fryslân

Gestart door SCC protege, februari 15, 2015, 15:07:52

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Moraal van het verhaal:

Wees niet anti-fries, maar pro-Cambuur! |:)

Slotje graag!

Scc01

Wat een gejank over dat anti fries altijd.
Als alles wat fries sprak of niet uit Leeuwarden stopte met investeren in cambuur of stoppen met het bezoeken van wedstrijden is het stadion voor een kwart gevuld en valt een heel gat in de sponsoring. Maar dat wordt altijd even vergeten...

vialli

Citaat van: Scc01 op februari 18, 2015, 01:06:52
Wat een gejank over dat anti fries altijd.
Als alles wat fries sprak of niet uit Leeuwarden stopte met investeren in cambuur of stoppen met het bezoeken van wedstrijden is het stadion voor een kwart gevuld en valt een heel gat in de sponsoring. Maar dat wordt altijd even vergeten...

Dat antifries komt deur uut  feit dat die lui daar verderop alles inpikt hevve de vlag, ut volkslied
en niet te fergeten de provincie die er elke keer weer MILJOENEN heensleept om ze maar op het zadel te helpen. Ut wut tied dat de PROVINCIE oek us wat foor Cambuur doet.

Thieske

Citaat van: vialli op februari 18, 2015, 08:04:50
Dat antifries komt deur uut  feit dat die lui daar verderop alles inpikt hevve de vlag, ut volkslied
en niet te fergeten de provincie die er elke keer weer MILJOENEN heensleept om ze maar op het zadel te helpen. Ut wut tied dat de PROVINCIE oek us wat foor Cambuur doet.

Amen!  _O_

IsmailvanEssen

Ik denk dat dit voor iedere supporter anders is.. De ene persoon neemt het anti fries anders als de andere en dat moet ook kunnen.. Ik heb zelf niks tegen friesland.. heb alleen wat tegen alles wat met DKV te maken heeft en de provincie waar ze allemaal voor de kutclub zijn en alleen die kant op willen kijken..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Scc01

Klopt Vialli. Maar jezelf profileren als anti fries en vervolgens wel geld willen zien van de provincie friesland.... Dat is wel een beetje raar

carlo de leeuw

Citaat van: Kunstgras op februari 16, 2015, 13:57:36
De eerste (echte) Leeuwarder die fries spreekt moet ik nog tegenkomen anders.
Ik had een collega die geboren en getogen liwadder was en ook zo sprak, maar hij kon ook vloeiend fries spreken!
Iedereen lult hier maar wat hem het beste uitkomt.
Ik vraag me af of dat hele anti-fries gedoe bij Cambuur nou voor of nadeel oplevert voor de club.
Ik denk eerlijk gezegd meer het laatste.
Verder moet iedereen het zelf maar weten wat ie ervan vindt.
Voorlopig weer 4 punten gepakt in Fryslân dit seizoen!!!!!!!

TARGET

Het Anti Fries is alleen gericht tegen DKV (Heerenveen) en alles wat daar gebeurd.. het heeft voor de rest niks met Leeuwarden en omstreken te maken.. |:) en dat weet de rest ook.!!

En als er gezegd wordt er wordt geen fries volkslied gespeeld bij SC Cambuur.. dat is omdat we hier in de tegenwoordige tijd leven en niet in de verleden tijd dat Fryslân een eigen land was.!! Heel jammer voor die mensen maar die tijd hebben we gehad.!!

We zijn Nederland en Fryslân is een provincie.. tuurlijk komen we uit Friesland maar we hoeven hier niet zo schijterig lopen doen alsof we net een land zijn.. want dat is al 100 derden jaren niet zo.!!
:clint

SCC is een sleeping reus weest wel.!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: carlo de leeuw op februari 18, 2015, 13:00:37
Voorlopig weer 4 punten gepakt in Fryslân dit seizoen!!!!!!!
1 in Fryslân, 3 in Liwadden  :zweep
Henk, held, bedankt

TARGET

RT.!! Kuzmanovic-Apeldoorn

Kunstgras

Citaat van: carlo de leeuw op februari 18, 2015, 13:00:37
Ik vraag me af of dat hele anti-fries gedoe bij Cambuur nou voor of nadeel oplevert voor de club.
Ik denk eerlijk gezegd meer het laatste.

Wat maakt dat nou weer uit. Je identiteit kies je niet. Die heb je.

carlo de leeuw

Citaat van: Kunstgras op februari 18, 2015, 14:19:50
Wat maakt dat nou weer uit. Je identiteit kies je niet. Die heb je.
Jij praat voor jezelf neem ik aan.
Ik weet niet of alle Cambuur supporters anti - fries zijn en of deze"identiteit" (grote) sponsoren, zoals sommige hier beweren, er van weerhouden om naar Cambuur te gaan.
Dan maakt het mij nl. wel uit.

pvanbuijtene

ach zodra het goed gaat en cambuur veel in het nieuws komt komen de sponsoren echt wel hoor... en we zitten sws aan onze top met sponsoren.

carlo de leeuw

Citaat van: pvanbuijtene op februari 18, 2015, 15:25:14
ach zodra het goed gaat en cambuur veel in het nieuws komt komen de sponsoren echt wel hoor... en we zitten sws aan onze top met sponsoren.
Een grote hoofdsponsor met wat passie zou perfect bij Cambuur passen!
Ik denk overigens dat dat Dijkstra Draaisma glimmend en glunderend Cambuur zit te aanschouwen!

666

Citaat van: IsmailvanEssen op februari 18, 2015, 09:21:17
Ik denk dat dit voor iedere supporter anders is.. De ene persoon neemt het anti fries anders als de andere en dat moet ook kunnen.. Ik heb zelf niks tegen friesland.. heb alleen wat tegen alles wat met DKV te maken heeft en de provincie waar ze allemaal voor de kutclub zijn en alleen die kant op willen kijken..

Ja..  Hier kan ik het wel mee eens zijn.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander