Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 7 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

SC Cambuur - FC Utrecht 14-3

Gestart door Bernardo, februari 27, 2015, 11:13:03

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Utrecht

Leonard Nienhuis
4 (7.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
4 (7.7%)
 Lucas Bijker
1 (1.9%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (5.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
 Mohamed El Makrin
1 (1.9%)
Sander van de Streek
12 (23.1%)
Daniël de Ridder
26 (50%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: maart 21, 2015, 23:09:22

Sander Scc

Citaat van: Collingwood op maart 10, 2015, 14:41:34
Barto heeft forse kneuzing, Pereira is ziek, Mac-Intosch geblesseerd aan de enkel (is er tegen Utrecht zeker niet bij), Hemmen last van de rug (aldus de HaH).

(Nog altijd een prima opstelling mogelijk trouwens: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Bakker, Van de Streek; Narsingh, Ogbeche, De Ridder.)

Bijker maar mooi op de buiten. Is gewoon te klein voor CV, die Haller loopt dwars door m heen.
Verder prima opstelling!  :thumbsup 3 punten!!

Vedetski

Is de stand in de titel (14-3) tevens de eindstand?  :zweep

Treb

Citaat van: Collingwood op maart 10, 2015, 14:41:34
Barto heeft forse kneuzing, Pereira is ziek, Mac-Intosch geblesseerd aan de enkel (is er tegen Utrecht zeker niet bij), Hemmen last van de rug (aldus de HaH).

(Nog altijd een prima opstelling mogelijk trouwens: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Bakker, Van de Streek; Narsingh, Ogbeche, De Ridder.)

Best mogelijke opstelling.

Gasgeve

Geen centrumspits op de bank als Barto het niet haalt. Jammer dat Meleg weg is gegaan, hadden toch nog kansen voor hem gelegen hier.

Galdiano

Steblecki schijnt in het verleden ook wel eens in de spits te hebben gestaan.
Zie het btw niet aan zijn doelpunten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Klopt denistel. Play offs gaan we op zeker niet halen. Plaats 10 vasthouden zou al geweldig zijn.

Ik zou ook wel eens een 2 spitsen systeem willen zien eigenlijks. Gewoon met Rosheuvel met Narsingh. En dan op de midden De Ridder erbij. Moet zeker in de komende(uit)wedstrijden het testen waard zijn.

Gasgeve

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 18:49:16
Klopt denistel. Play offs gaan we op zeker niet halen. Plaats 10 vasthouden zou al geweldig zijn.

Ik zou ook wel eens een 2 spitsen systeem willen zien eigenlijks. Gewoon met Rosheuvel met Narsingh. En dan op de midden De Ridder erbij. Moet zeker in de komende(uit)wedstrijden het testen waard zijn.
2 spitsen systeem zonder pure spitsen?

sccambuurlwdd

Rosheuvel en Narsingh in de spits? Dat zijn buitenspelers pur sang en ze hebben beiden weinig scorend vermogen.

Yellow Army

Koekoek jonguh  8P
Area 58

AL

Citaat van: Treb op maart 10, 2015, 15:40:40
Best mogelijke opstelling.

Zie liever Rosheuvel ipv De Ridder.
De Ridder moet vrije rol op middenveld hebben of anders op de bank.

De Gast

Citaat van: Yellow Army op maart 10, 2015, 19:40:02
Koekoek jonguh  8P

Waarom niet? Vanuit het midden kunnen er dan mensen bijsluiten..

Gasgeve

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 21:00:46
Waarom niet? Vanuit het midden kunnen er dan mensen bijsluiten..
Mensen bijsluiten? Narsingh en Rosheuvel houden echt geen bal vast daar voorin.

zeewolde

Citaat van: AL op maart 10, 2015, 20:43:50
Zie liever Rosheuvel ipv De Ridder.
De Ridder moet vrije rol op middenveld hebben of anders op de bank.
wat heeft rosheuvel gepresteerd totnu toe dat zoveel hier zo positief zijn. Ik zie alleen maar een blinde draver met veel mislukte acties.

AL

Citaat van: zeewolde op maart 10, 2015, 21:19:47
wat heeft rosheuvel gepresteerd totnu toe dat zoveel hier zo positief zijn. Ik zie alleen maar een blinde draver met veel mislukte acties.

Rosheuvel valt mij zeker tegen. Alleen heeft hij we snelheid en moet het er wel eens uitkomen. 2 snelle buitens vind ik essentieel voor ons spel.
De Ridder op links is gewoon geen succes!!!

siepelsjeu

Ik vraag me wel een af waarom Henk niet vaker van de snelheids gebruikt maakt. Tegen Dkv thuis veel steekballen en daar uit scoorde cambuur 2 keer