Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 4 leden (1 verborgen)
WouterZz, mathijs901, Bankzitter

SC Cambuur - FC Utrecht 14-3

Gestart door Bernardo, februari 27, 2015, 11:13:03

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Utrecht

Leonard Nienhuis
4 (7.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
4 (7.7%)
 Lucas Bijker
1 (1.9%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (5.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
 Mohamed El Makrin
1 (1.9%)
Sander van de Streek
12 (23.1%)
Daniël de Ridder
26 (50%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: maart 21, 2015, 23:09:22

Tukker

Toch ook wel een compliment voor Utrecht. Die kwamen hier in ieder geval wel om te voetballen. Veel druk zetten op de opbouw van Cambuur. En gebruik maken van de ruimtes; gelukkig maakten zij ook niet altijd de juiste keuzes. Maar Utrecht heeft zeker meegewerkt aan een mooie pot voetbal.

Alleen ben ik dan persoonlijk iets minder gecharmeerd van uitgelokte duikelpartijen in de buurt van de 16.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Heerlijke sfeer gister! (Jammer van de trommel)

Spelers gingen er vol overtuiging in.

Wederom werden er veel kansen gemist, en had het zomaar 2-2 kunnen worden.
De Ridder super gespeeld. Reijnen die de spits onzichtbaar maakte. Vytas had het lastig maar desondanks goed gespeeld. Zie Vytas toch ook graag naast Reijnen.

Ogbeche heel nuttig en verdeelde het spel goed en liet anderen beter spelen.
Narsingh en Rosheuvel zaten weer op de brommer.

Vd Streek, alles wat hij aanraakt veranderd op dit moment in goud. Over een jaar verdienen we goud geld aan die jongen. :)

Bakker leuk dat hij weer een penal maakt, maar speelde weer waardeloos! Passes over 5/6 meter die hopeloos mis gaan.

Dijkstra werd weer paar keer op snelheid geklopt. Is gewoon veel te traag en te log.

Diemers, wat heeft die zich de laatste wedstrijden ontwikkeld, speelde voor de verdediging, en deed het uitstekend. Zou hem graag zien als vervanger van El Makrini, al is dat natuurlijk niet realistisch.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

John Hiatt

Denk dat we meer wedstrijden hebben gewonnen met Bakker in de basis, dan zonder hem. Bakker is van onschatbare waarde op het middenveld. En een zekerheidje met penalty's.

Collingwood

Verdiend gewonnen, we hadden er ook zes kunnen maken. Maak het eens eerder af zou ik zeggen, scheelt ons weer een paar jaar van ons leven. Utrecht speelde ook prima, maar had iets meer moeite om veel kansen te creëren.

Uitblinkers aan onze kant Reijnen (zoals gewoonlijk) en De Ridder (met name de eerste helft). Verder vond ik niemand echt slecht, al speelde Bakker niet zijn beste partij (wel een lekkere ijskoude penalty).
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Goede overwinning. Knap om je zo te herstellen na de zeperd in Zwolle.
Vond De Ridder opvallend goed. vd Streek is een topper.
Bakker en Ogbeche vond ik matig.

EdsjeSCC

Weer aantal fantastische dingen gezien. Technische hoogstandjes, trucje van El Makrini en aannames van de heren voorin. De 2-1 is volgens mij de natte droom van Henk de Jong. Inschuiven van een verdediger (Reijnen), het inspelen van een middenvelder (El Makrini), een flankspeler de diepte insturen (Narsingh) en het afmaken van een meegekomen middenvelder (Van de Streek). Echt een geweldig doelpunt

Tot slot ook genoten van het ten allen tijde blijven voetballen. Mooiste voorbeeld was in de 75e minuut ofzo, Reijnen kreeg de bal en er lag ruimte en hij dribbelt lekker op. Hoevaak zie je wel niet dat ze dan het zekere voor het onzekere nemen en veilig achterin blijven staan.

Top avondje cambuur

siepelsjeu

denistel

Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2015, 10:24:09
Denk dat we meer wedstrijden hebben gewonnen met Bakker in de basis, dan zonder hem. Bakker is van onschatbare waarde op het middenveld. En een zekerheidje met penalty's.

werd dol draait door diemers man en had weer een paar slappe momenten.pingels benutte doet ie prima
maar verder was zijn inbreng niet best maar ja meningen verschillen.

Tukker

Citaat van: EdsjeOgbeche op maart 15, 2015, 11:26:14
De :camigo 2-1 is volgens mij de natte droom van Henk de Jong. Inschuiven van een verdediger (Reijnen), het inspelen van een middenvelder (El Makrini), een flankspeler de diepte insturen (Narsingh) en het afmaken van een meegekomen middenvelder (Van de Streek). Echt een geweldig doelpunt

Het is geweldig om te zien dat ook door het veldspel van andere spelers Van der Streek in deze positie komt. Niet alleen bij dit doelpunt, maar ook bij vorige. Prima teamprestatie.

Dijkstra viel overigens ook niet verkeerd in  :thumbsup

En al hoe graag ik De Ridder ook zie voetballen, na de wissel met Rosheuvel ging het allemaal weer iets beter. Opofferen voor het team heet dat  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

denistel

Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 12:08:54
Het is geweldig om te zien dat ook door het veldspel van andere spelers Van der Streek in deze positie komt. Niet alleen bij dit doelpunt, maar ook bij vorige. Prima teamprestatie.

Dijkstra viel overigens ook niet verkeerd in  :thumbsup

En al hoe graag ik De Ridder ook zie voetballen, na de wissel met Rosheuvel ging het allemaal weer iets beter. Opofferen voor het team heet dat  :proost

dan krijg je meer snelheid voorin en dat moeten we nog beter uitspelen.met de ridder heb je balvastheid rust en overzicht.

pvanbuijtene

Citaat van: EdsjeOgbeche op maart 15, 2015, 11:26:14
Weer aantal fantastische dingen gezien. Technische hoogstandjes, trucje van El Makrini en aannames van de heren voorin. De 2-1 is volgens mij de natte droom van Henk de Jong. Inschuiven van een verdediger (Reijnen), het inspelen van een middenvelder (El Makrini), een flankspeler de diepte insturen (Narsingh) en het afmaken van een meegekomen middenvelder (Van de Streek). Echt een geweldig doelpunt

Tot slot ook genoten van het ten allen tijde blijven voetballen. Mooiste voorbeeld was in de 75e minuut ofzo, Reijnen kreeg de bal en er lag ruimte en hij dribbelt lekker op. Hoevaak zie je wel niet dat ze dan het zekere voor het onzekere nemen en veilig achterin blijven staan.

Top avondje cambuur
trucje van bijker was ook mooi!!

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op maart 15, 2015, 12:44:59
trucje van bijker was ook mooi!!

Bij de cornervlag bedoel je?
Als spits hoor je zo'n speler dwars door trappen.

Gelukkig ging het goed, maar met een 2-1 voorsprong moet hij niet zoveel prutsen.

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2015, 13:06:43
Bij de cornervlag bedoel je?
Als spits hoor je zo'n speler dwars door trappen.

Gelukkig ging het goed, maar met een 2-1 voorsprong moet hij niet zoveel prutsen.

Ik denk niet dat hun dat trucje bedoelde. Hij speelde zich in de tweede helft vrij voor de Westtribine. Mooie actie die daarna verkloot werd door Rosheuvel

Collingwood

Klopt, was tien tot twintig meter op de helft van Utrecht. Mooie actie inderdaad.
Kalmte alleen kan u redden.