Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

AZ - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, maart 03, 2015, 14:52:41

Vorige topic - Volgende topic

MotM AZ- Cambuur

Leonard Nienhuis
1 (2.9%)
Wout Droste
1 (2.9%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrin
0 (0%)
Daniël de Ridder
16 (45.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
16 (45.7%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Harm Zeinstra
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 29, 2015, 00:47:42

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op maart 17, 2015, 18:28:06
Er valt ook geen peil aan vast te knopen, ene keer is het de combi op zich daarna de prijzen daarna de regeltjes etc. Ik denk dat het onder de 300 blijft zaterdag  :zucht
De nieuwste: Ik mag de Afsluitdijk niet over :devil

pvanbuijtene

vorig jaar vele mensen die voor eerst naar dergelijk stadion gingen , en het nu wel weer gezien hebben?

Marc S

Citaat van: pvanbuijtene op maart 17, 2015, 20:31:56
vorig jaar vele mensen die voor eerst naar dergelijk stadion gingen , en het nu wel weer gezien hebben?

Vorig jaar was AZ uit volgens mij de eerste wedstrijd met een auto combi, denk dat aangezien we dat nu wat vaker hebben dit ook meespeelt.

Buma9

Halen we de 500 wel???? Als we deze pot toch eens winnen, wordt Europees echt een serieus verhaal.... Waar is die steun? Betere tijd + vervoer is toch niet mogelijk voor een uitwedstrijd!!!!!

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2015, 19:40:45
De nieuwste: Ik mag de Afsluitdijk niet over :devil

Dan ga je maar door de polder  :X
Area 58

Dokkumer

sccweestwel

Citaat van: Buma9 op maart 17, 2015, 22:35:49
Halen we de 500 wel???? Als we deze pot toch eens winnen, wordt Europees echt een serieus verhaal.... Waar is die steun? Betere tijd + vervoer is toch niet mogelijk voor een uitwedstrijd!!!!!

Helemaal mee eens!

Ik moet tot 6 uur werken in groningen, dus half 8 Wieringerwerf red ik niet.. maar gelukkig kan ik me een bevriende sponsor nog kaartjes regelen..

Galdiano

Citaat van: sccweestwel op maart 18, 2015, 11:19:36
Helemaal mee eens!

Ik moet tot 6 uur werken in groningen, dus half 8 Wieringerwerf red ik niet.. maar gelukkig kan ik me een bevriende sponsor nog kaartjes regelen..

Dat red je makkelijk! En al helemaal op zaterdag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2015, 12:53:42

Het is te doen, maar het lijkt me dat hij ook nog een hapje wilt eten

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2015, 12:53:42
Van Groningen naar Wieringerwerf is al een uur en kwartier rijden. Daarnaast zal hij nog moeten eten, douchen. 6 uur klaar met werken betekent niet dat je 6 uur in de auto zit op naar Wieringerwerf of je moet in werkkleding komen met een lege maag.

sccweestwel

Citaat van: Marc S op maart 18, 2015, 14:30:09
Het is te doen, maar het lijkt me dat hij ook nog een hapje wilt eten

Klopt helemaal, werk in een supermarkt altijd nog mensen van het laatste moment.. Heb nu gelukkig kaartjes geregeld via via..dus eten en de punten op koste van az haha

sccleeuwarden

Citaat van: pvanbuijtene op maart 17, 2015, 20:31:56

Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....

Eewal

Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....
dus omdat ik zaterdag niet naar Alkmaar ga mag ik geen mening meer hebben over de wedstrijd?

Nightmarelwd

Was jij voor 3 mei 2013 ook altijd mee naar uitwedstrijden?
MI-Sider for Life

siepelsjeu

Dus jij zou naar jong ajax-cambuur gaan?