Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

AZ - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, maart 03, 2015, 14:52:41

Vorige topic - Volgende topic

MotM AZ- Cambuur

Leonard Nienhuis
1 (2.9%)
Wout Droste
1 (2.9%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrin
0 (0%)
Daniël de Ridder
16 (45.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
16 (45.7%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Harm Zeinstra
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 29, 2015, 00:47:42

Lore

Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 10:59:19
Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.

Als je alleen naar de resultaten in uitwedstrijden kijkt staat Cambuur op de 9de plaats met 14 punten uit 13 wedstrijden.

Wat verwacht je dan qua prestaties van Cambuur?

Collingwood

Gerard Bos@GerardBos
Cambuur mist Pereira, Barto, Hemmen, Mac-Intosch en Van de Streek. Die laats te heeft verrekking in bovenbeen, maar is niet ernstig.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dan een middenveld met Mo en bakker controlerend en de ridder op 10?

Collingwood

Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Bakker, De Ridder; Narsingh, Ogbeche, Steblecki.

drg

Zouden we dan eindelijk eens De Ridder op een 10 kunnen gaan zien?

sk13

Denk dan steblecki op 10 en ridder op de buiten. Steblecki is geen buiten.

De Gast

Waar is Rosheuvel nou weer dan?

Collingwood

Citaat van: sk13 op maart 20, 2015, 13:15:24
Denk dan steblecki op 10 en ridder op de buiten. Steblecki is geen buiten.

Kan natuurlijk best zijn dat Steblecki gewoon op het middenveld staat. Henk de Jong wilde verder niets prijsgeven over de opstelling, bovenstaande is een vermoeden van Henk Albers.

sk13

Met rosheuvel op de bank heb je evt nog troef achter de hand. Gezien bijna alle voorhoede spelers geblesseerd zijn.

Thieske

Valt wat tegen:

SC #Cambuur wordt morgenavond in Alkmaar gesteund door 310 meereizende supporters. #AZCAM #Eredvisie

Hoe dan ook, 3 punten mee naar Leeuwarden en weer een als vanouds sfeertje in het uitvak!

Sonnema

Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.

michello

Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.
:thumbsup

Steblecki heeft ook veel te weinig gespeeld om gelijk in de basis te starten. Laat die maar invallen de tweede helft.

De Gast

Citaat van: sk13 op maart 20, 2015, 13:31:13
Met rosheuvel op de bank heb je evt nog troef achter de hand. Gezien bijna alle voorhoede spelers geblesseerd zijn.

Waarom zet je hem dan niet in de basis..

IsmailvanEssen

Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53

Ja dat lijkt mij ook het beste!  :thumbsup
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

michello

Wellicht gaat Steblecki wel als valse linksbuiten spelen net zoals tegen Ajax thuis en de Ridder wel gewoon op 10.  Rosheuvel die je dan nog kunt inbrengen.