Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

FC Dordrecht - SC Cambuur 26-04-15

Gestart door michello, april 04, 2015, 18:39:22

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Dordrecht - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (37.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Mohamed El Makrini
2 (4.7%)
Sander van de Streek
1 (2.3%)
Sebastian Steblecki
18 (41.9%)
Furdjel Narsingh
3 (7%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.3%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: mei 03, 2015, 14:27:45

AL

Citaat van: denistel op april 26, 2015, 14:31:31
??? wat dan of waren we toen oek 9e??

Waren toen toch 12e?
Denk dat we nu weer 12e worden dus niet hoger.

Verder prachtig seizoen gehad natuurlijk!!

denistel

als we thuis winnen van willem 2 dan worden we zo wie zo 9e toch.

drg

Godver wat een kut wedstrijd, Ogbeche (weer) niet goed, wat ik al weken roep. We kunnen niet altijd afhankelijk zijn van dat ene geniale momentje van Ogbeche die er dan met geluk in vliegt.
En dan naast zo'n wedstrijd ook zo'n kutscheids :R gadverdamme, maar lekker mee laten degraderen met dord, we hadden zeker 2 penalties moeten hebben, misschien wel 3

Marc S

Ogbeche vond ik de beste van het veld. Helaas voor een spits wordt je afgerekend op de goals die je maakt en hij miste vandaag 2 400% kansen. Scheidsrechter was prima alleen we hadden 1 penalty moeten hebben.

Verder vind ik het een kwalijke zaak dat veel spelers dachten het wel eventjes te doen.

AL

Citaat van: Marc S op april 26, 2015, 14:48:22
Ogbeche vond ik de beste van het veld. Helaas voor een spits wordt je afgerekend op de goals die je maakt en hij miste vandaag 2 400% kansen. Scheidsrechter was prima alleen we hadden 1 penalty moeten hebben.

Verder vind ik het een kwalijke zaak dat veel spelers dachten het wel eventjes te doen.

Wat heeft Ogbeche goed gedaan dan?
Naast het missen van 5 100% kansen, had hij wederom veel balverlies.
Volgend seizoen graag een goede spits erbij, want ik heb het gevoel dat het steeds minder wordt met Ogbeche.
Overigens een creatieve 10 erbij zou ook een boel schelen!

Destroyer

Het was niet om aan te zien bij tijden. De koek is gewoon op, de fut eruit. Je kunt gewoon zeggen, dit is het. Misschien dat we nog een puntje of paar puntjes bij sprokkelen, maar PO zit er niet in. En je hebt zo zeker niets te zoeken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

En we lopen een punt in op Groningen?

Destroyer

Citaat van: Marc S op april 26, 2015, 14:48:22

:_schater Heb je het nu over deze wedstrijd of 1 van 8 weken geleden. Steblecki vond ik de beste man van het veld. Bakker gewoon niet meer opstellen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

carlo de leeuw

De meeste spitsen wachten op hun kans, maar B is ook een halve middenvelder die er dus heel veel extra's bij "klust".
Is laatste tijd ook nog wat minder scherp en komt dan net wat te kort voor de goal.
V/d Streek is het ook helemaal kwijt de laatste tijd en zo zijn er meer spelers en dan krijg dit soort mindere wedstrijden.

Johan058...

Groningen staat op dit moment achter tegen Feyenoord. mochten ze verliezen Maken we nog kans op de 8e plaats.

Dokkumer

Laat plek 8 nou maar lekker voor wat het is. De spelers willen/kunnen niet meer opbrengen, hebben natuurlijk ook een heel seizoen op hun toppen gelopen.

Ondanks deze kutwedstrijd(en) ben ik nog steeds razend trots op de hernieuwde handhaving, of we nu 9e of 13e worden!!

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2015, 15:11:37
Laat plek 8 nou maar lekker voor wat het is. De spelers willen/kunnen niet meer opbrengen, hebben natuurlijk ook een heel seizoen op hun toppen gelopen.

Ondanks deze kutwedstrijd(en) ben ik nog steeds razend trots op de hernieuwde handhaving, of we nu 9e of 13e worden!!
heh heh eindelijk iemand die het ziet en das best wel knap voor een Dokkumer :proost

Johan058...

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2015, 15:11:37

dat sowieso. Alleen cambuur kan veel beter dan de laatste paar wedstrijden. Als je het onnodig punten verlies optelt baal je als een stekker. Want dan hadden we al 8e gestaan. Maargoed het blijft een top seizoen

speculeter

Je hebt gelijk Dokkumer.
We kunnen mooi aan de slag voor ons derde seizoen op rij in de eredivisie.
de selectie versterken voor volgend seizoen.
word weer een mooie speculatietijd.
Wel jammer dat de tweede seizoenshelft zo bleekjes afsteekt tov eerste seizoenshelft.

Tukker

Mooi van Vytas dat hij zijn shirt na afloop aan één van de supporters gaf  :thumbsup

Wat kwam Henk nog vertellen na de warming up aan de supporters aan het hek?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist