Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2015, 10:24:00
:_schater enig cynisme is u vreemd?

Maar goed, over respect gesproken. Als jij dan voortaan kapt met het 'onderwijzen' van Bakker dan zou de wereld er al een stuk mooier uitzien nietwaar  :y

Schoenmaker blijf bij je leest!  l0l

onderwijzen??? we zullen het wel weer zien dit seizoen.

jesper87

gaan er nog mensen vrijdag naar jong groningen - jong cambuur? word gespeeld bij vv haren om 14:30 als het goed is

justremco

Ik ga niet, maar volgens mij is die pot om 13:00 uur.

jesper87

Ook goedemorgen idd ne hebt gelijk om 1 uur spelen ze al!

Collingwood

Update naar aanleiding van het aantrekken van Sem de Wit.

Selectie Jong Cambuur 2015/2016:

Keepers       
Kevin Wilpstra      

Verdediging           
Donny van Iperen
Mike Busse
Delvechio Blackson
Omar El Baad
Ron Janzen
Sem de Wit

Middenveld         
Daniël van Warven      
Noureddine Boutzamar       
Said Hassan
Yordi Schols
Jamiro Monteiro Alvarenga
Marc Magan

Aanvallers         
Ashley Constantia
Martijn van Roeden
Rowdy van Putten
Torino Hunte
Kalmte alleen kan u redden.

jesper87

Top, en nu waren er nog 2 keepers op proef kijken wat dat word.

Waren er gisteren nog mensen wezen kijken?

jesper87

Dinsdag nog een oefenwedstrijd ingepland tegen Jong Emmen. om 1 uur

denistel

Citaat van: jesper87 op juli 18, 2015, 13:52:45
Top, en nu waren er nog 2 keepers op proef kijken wat dat word.

Waren er gisteren nog mensen wezen kijken?

ik heb wel gesproken met iemand die er was geweest

RG

Na jaren alleen maar gelezen te hebben op dit forum nu dan toch maar eens een account aangemaakt. Ben vrijdag bij de wedstrijd tegen jong groningen geweest. Terwijl groningen bij de beloften een selectie heeft van 21 spelers deden er toch verscheidene spelers mee uit de eerste selectie zoals hoesen, antonia en vd laan. In de eerste helft was er een best wel lange fase dat cambuur best wel aardig speelde maar verder was groningen toch de bovenliggende partij. Het is voor cambuur ook niet makkelijk om te spelen met zoveel spelers tegelijk die nog nooit met elkaar gespeeld hebben. Maar in de loop van de tijd zullen er automatismen in komen en zal het veel beter gaan. Individueel kun je van een aantal wel zien dat ze echt wel talent hebben maar je kunt ook zo een paar aanwijzen die het eerste niet gaan halen. Ik ga ze allemaal even langs:
Kevin Wilpstra keepte niet omdat er 2 testkeepers meededen. Van de keeper van de eerste helft kun je zeggen dat ie schuld had aan de eerste goal. De keeper van de tweede helft was iig verbaal goed aanwezig
Mike Busse een degelijke rb
Donny van Iperen  een degelijke rcv. Goeie verdediger.
Delvechio Blackson lcv en later ook nog lb. Sterk in het verdedigen, heel veel rust in zijn spel, indribbelen en een mooie trap in zijn linkerbeen. Voor mij de beste van dit team op dit moment.
Ron Janzen lb. Niet goed genoeg
Marc magan lb en later ook nog lcv. Kan denk ik ook wel op middenveld. Iig wel brutaal
Sem de Wit een kloon van Mart Dijkstra. Heeft wel potentie. Rcv of 6
Jamiero. Heel klein en fysiek heel licht maar een hele goede voetballer. Heel snel, fel en behendig. Begon als rechteraanvallende middenvelder en speelde na rust op 6.
Omar el baad een rcv of op 6. Heeft wel heel veel flair en zeker wel potentie maar wordt teveel opgehemeld vind ik momenteel
Said hassan degelijke 6 of 2 waar hij tegen groningen speelde
Daniel van warven. Goed voetballende middenvelder die absoluut potentie heeft. Wel het type speler op het middenveld zoals henk de jong het graag ziet denk ik.
Yordi schols 17 pas. Een echte heerlijke aanvallende middenvelder met veel flair en durf in zijn acties en voor zijn leeftijd ook fysiek best al sterk. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling.
Nourredine boutzamar zeer technisch vaardige speler. Inzetbaar als middenvelder of in een hangende rol op de vleugel. Linkspoot.
Ashley Constancia. Snelle handige vleugelspits maar moet nog wel aan zijn voortzetting werken.
Torino Hunte snelle sterke vleugelspeler. Heeft zeker wel potentie maar is ook wel al 24.
Martijn van Roeden spits. Onbegrijpelijk dat deze jongen bij jong cambuur zit. Komt in alles veel te kort.
Rowdy vd putten spits. Voetballend wel aardig maar te traag.

michello

Morgen om 13.00 uur speelt FC Emmen in de JENS Vesting tegen Jong Cambuur. Toeschouwers kunnen naar binnen via ingang noord. #emmcam

KristCambuur

Citaat van: RG op juli 19, 2015, 15:32:34
Na jaren alleen maar gelezen te hebben op dit forum nu dan toch maar eens een account aangemaakt. Ben vrijdag bij de wedstrijd tegen jong groningen geweest. Terwijl groningen bij de beloften een selectie heeft van 21 spelers deden er toch verscheidene spelers mee uit de eerste selectie zoals hoesen, antonia en vd laan. In de eerste helft was er een best wel lange fase dat cambuur best wel aardig speelde maar verder was groningen toch de bovenliggende partij. Het is voor cambuur ook niet makkelijk om te spelen met zoveel spelers tegelijk die nog nooit met elkaar gespeeld hebben. Maar in de loop van de tijd zullen er automatismen in komen en zal het veel beter gaan. Individueel kun je van een aantal wel zien dat ze echt wel talent hebben maar je kunt ook zo een paar aanwijzen die het eerste niet gaan halen. Ik ga ze allemaal even langs:
Kevin Wilpstra keepte niet omdat er 2 testkeepers meededen. Van de keeper van de eerste helft kun je zeggen dat ie schuld had aan de eerste goal. De keeper van de tweede helft was iig verbaal goed aanwezig
Mike Busse een degelijke rb
Donny van Iperen  een degelijke rcv. Goeie verdediger.
Delvechio Blackson lcv en later ook nog lb. Sterk in het verdedigen, heel veel rust in zijn spel, indribbelen en een mooie trap in zijn linkerbeen. Voor mij de beste van dit team op dit moment.
Ron Janzen lb. Niet goed genoeg
Marc magan lb en later ook nog lcv. Kan denk ik ook wel op middenveld. Iig wel brutaal
Sem de Wit een kloon van Mart Dijkstra. Heeft wel potentie. Rcv of 6
Jamiero. Heel klein en fysiek heel licht maar een hele goede voetballer. Heel snel, fel en behendig. Begon als rechteraanvallende middenvelder en speelde na rust op 6.
Omar el baad een rcv of op 6. Heeft wel heel veel flair en zeker wel potentie maar wordt teveel opgehemeld vind ik momenteel
Said hassan degelijke 6 of 2 waar hij tegen groningen speelde
Daniel van warven. Goed voetballende middenvelder die absoluut potentie heeft. Wel het type speler op het middenveld zoals henk de jong het graag ziet denk ik.
Yordi schols 17 pas. Een echte heerlijke aanvallende middenvelder met veel flair en durf in zijn acties en voor zijn leeftijd ook fysiek best al sterk. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling.
Nourredine boutzamar zeer technisch vaardige speler. Inzetbaar als middenvelder of in een hangende rol op de vleugel. Linkspoot.
Ashley Constancia. Snelle handige vleugelspits maar moet nog wel aan zijn voortzetting werken.
Torino Hunte snelle sterke vleugelspeler. Heeft zeker wel potentie maar is ook wel al 24.
Martijn van Roeden spits. Onbegrijpelijk dat deze jongen bij jong cambuur zit. Komt in alles veel te kort.
Rowdy vd putten spits. Voetballend wel aardig maar te traag.

Bedankt! Hier kunnen we wat mee, hopen dan dat Blackson alsnog meegaat met het 1e,
Cambuur till I die!

John Hiatt

Wedstrijd tussen Jong Cambuur en Emmen gaat morgenmiddag niet door. De ambtenaren zijn niet in staat om alles op tijd te regelen.....

Bron: website Emmen

Montana

Oefenduel tussen FC Emmen en Jong Cambuur wordt niet in Emmen, maar in Leeuwarden gespeeld. Aanvang: 14.30 uur

richard

Vanmiddag maar even kijken!!

denistel

Citaat van: John Hiatt op juli 20, 2015, 22:23:59
Wedstrijd tussen Jong Cambuur en Emmen gaat morgenmiddag niet door. De ambtenaren zijn niet in staat om alles op tijd te regelen.....

Bron: website Emmen

wat moest er regelt wudde dan,,wat een gedoe over een wedstrijd van beloften teams.