Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

jesper87

okee, is er weer een andere keeper erbij? die willem broch weg?

en idd, viel me ook wel op de paar keren dat ik heb gekeken, dat het gewoon nog veel wennen is en op elkaar in spelen, waardoor er slordigheidjes zijn en komen. wat ook mag en logisch is. maar wat er de komende tijd wel uit gehaald moet worden.

denistel

is ook logisch en het is kunstgras alles moet strak ingepseeld worden en voor de man.

timmermans is clubloos en kan gewoon mee trainen bij cambuur beloften

jesper87

idd, maar ben wel erg benieuwd hoe ze het gaan doen, en wat er door gaat stromen,

Gasgeve

Sem de Wit is er bijgekomen.

twingo

Timmermans moet gewoon op de goal staan bij de 1e selectie Nienhuis maar gauw zien kwijt te raken.

PePe

Is Timmermans een goeie keeper? Waarom is hij club loos? Was ook niet meer 1e keeper bij Volendam!

Voorstopper

Citaat van: PePe op juli 12, 2015, 18:58:34
Is Timmermans een goeie keeper? Waarom is hij club loos? Was ook niet meer 1e keeper bij Volendam!

Was geen eerste keeper omdat Zwarthoed een Volendammer is en Timmermans niet. Timmermans een jongen uit de regio. Misschien wel een idee om hem erbij te halen als derde keeper (als hij dat wil uiteraard) maar ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er wel interesse is in Timmermans alleen weet ik niet of dit Cambuur betreft.

poelie-lwd

Die Hunte loopt bij ons rond? Aardig spelertje! Kan zich prima redden alleen doet hij alles 3 tempootjes te laag.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: twingo op juli 12, 2015, 15:17:20
Timmermans moet gewoon op de goal staan bij de 1e selectie Nienhuis maar gauw zien kwijt te raken.

Dat kan niet want we hebben al 4 keepers en het is uitgesloten dat 1 van de overige drie Nienhuis uit het eerste keept heb ik ergens gelezen hier  ;)

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2015, 19:39:39
Dat kan niet want we hebben al 4 keepers en het is uitgesloten dat 1 van de overige drie Nienhuis uit het eerste keept heb ik ergens gelezen hier  ;)
Er zijn toch 3? Zeinstra,Nienhuis en Wilpstra..

denistel

4 keepers??? timmermans kon bij exelsior tekenen maar dat heeft ie niet gedaan
houdt zijn conditie op peil bij cambuur.

poelie-lwd

Ron Janzen is geen keeper? Wat is hij dan wel?

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2015, 23:00:15
Ron Janzen is geen keeper? Wat is hij dan wel?
Linkercornervlag ;)

denistel

beetje respect he.tis idd geen keeper.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juli 13, 2015, 09:47:24
beetje respect he.tis idd geen keeper.

:_schater enig cynisme is u vreemd?

Maar goed, over respect gesproken. Als jij dan voortaan kapt met het 'onderwijzen' van Bakker dan zou de wereld er al een stuk mooier uitzien nietwaar  :y

Schoenmaker blijf bij je leest!  l0l