Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op juli 25, 2015, 16:25:02
Bedankt  |:)
@CamLeeuw; Ik ga niet 15 pagina's doorspitten, Kan je net zo goed even vragen  :proost
Laatste 6-7 waren genoeg geweest. Daarvoor heel veel gezwam over van alles en nog wat (en daarna ook natuurlijk)

jesper87

Is er nog iemand wezen kijken?

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2015, 17:44:01
Laatste 6-7 waren genoeg geweest. Daarvoor heel veel gezwam over van alles en nog wat (en daarna ook natuurlijk)
Klopt maar soms heb ik daar gewoon geen zin in en de reactie daarop waren net of had ik de grootste misdaad in de menselijke geschiedenis begaan  :_schater

CamLeeuw

Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2015, 15:27:16
Klopt maar soms heb ik daar gewoon geen zin in en de reactie daarop waren net of had ik de grootste misdaad in de menselijke geschiedenis begaan  :_schater
Dat was het ook wel een beetje. ;)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Dokkumer

Citaat van: CamLeeuw op juli 26, 2015, 15:28:41
Dat was het ook wel een beetje. ;)
Mwoah dat viel nog net wel wat mee, er is geen genocide gepleegd :devil

Delamere

Citaat van: jesper87 op juli 26, 2015, 14:27:43
Is er nog iemand wezen kijken?
Yes. Verdiend gewonnen met 1-2.
Vond Monteiro goed spelen, maar oei wat een licht ventje is dat. Verder vond ik Blackson en Boutzahar ook prima, en liet Janzen zien waarom hij vorig seizoen geen seconde in het eerste heeft gespeeld.

KristCambuur

Citaat van: Delamere op juli 26, 2015, 17:51:28
Yes. Verdiend gewonnen met 1-2.
Vond Monteiro goed spelen, maar oei wat een licht ventje is dat. Verder vond ik Blackson en Boutzahar ook prima, en liet Janzen zien waarom hij vorig seizoen geen seconde in het eerste heeft gespeeld.

En wat vond je van die spits, Rowdy van Putten?
Cambuur till I die!

Delamere

Citaat van: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:17:29
En wat vond je van die spits, Rowdy van Putten?
Niet echt opgevallen.

Gasgeve

G.V.V.V. oefent op 31 juli tegen Jong Cambuur. Op het complex van Blauw Wit'34 Leeuwarden (Sportcomplex Wiarda) rolt de bal om 15.00 uur. Daarna door naar het eerste tegen Al Wasl.

Collingwood

Jong Cambuur verspeelt twee keer een voorsprong (2-0 en 3-2) en speelt 3-3 tegen topklasser GVVV.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Citaat van: Collingwood op juli 31, 2015, 16:54:43
Jong Cambuur verspeelt twee keer een voorsprong (2-0 en 3-2) en speelt 3-3 tegen topklasser GVVV.

Inderdaad, ik las het ook. Iemand die er bij was en wat zinnigs over het spel kan zeggen? En ons de doelpuntenmakers en de opstelling kan melden.
Cambuur till I die!

Bankzitter

http://cambuur.nl/nieuws/jong-cambuur-net-niet-langs-gvvv/

vd Putten scoort wel elke (oefen)wedstrijd. Zou mooi zijn als die genoeg kwaliteit heeft om door te groeien naar een pinchitter rol als Barto met pensioen gaat.

666

Citaat van: KristCambuur op augustus 02, 2015, 12:16:31
Inderdaad, ik las het ook. Iemand die er bij was en wat zinnigs over het spel kan zeggen? En ons de doelpuntenmakers en de opstelling kan melden.

http://www.gvvv.nl/gvvv1/wedstrijdverslagen/2015-2016/%E2%80%98blauwen%E2%80%99-blauw-aangeslagen-maar-niet-verslagen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

KristCambuur

Citeer
Van acquit af liet Jong SC Cambuur haar intenties en spelvreugde zien. Want eerlijk is eerlijk, ook al ben je een fanatieke 'blauwe' aanhanger, dan nog was het bij vlagen een genot om te zien hoe de tegenstander over het veld dartelde en zeker een handvol mooie kansen en mogelijkheden creëerde

Mooi om te lezen!
Cambuur till I die!

CLWDFC

Zaterdag gekeken bij een heel leuk voetballende ploeg. Zitten een paar hele leuke spelers bij die zeker de potentie hebben om de stap naar 1 te maken. Spelers als: Boutzahar en Monteiro zijn goede spelers ( denk uiteindelijk wel iets te licht ). Maar Blackson en de Wit zie ik zeker een stap maken als zij zich zo blijven ontwikkelen. Overigens vind ik dat Arne Slot de ploeg snel leuk heeft laten voetballen.