Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: CLWDFC op augustus 04, 2015, 19:59:40
Zaterdag gekeken bij een heel leuk voetballende ploeg. Zitten een paar hele leuke spelers bij die zeker de potentie hebben om de stap naar 1 te maken. Spelers als: Boutzahar en Monteiro zijn goede spelers ( denk uiteindelijk wel iets te licht ). Maar Blackson en de Wit zie ik zeker een stap maken als zij zich zo blijven ontwikkelen. Overigens vind ik dat Arne Slot de ploeg snel leuk heeft laten voetballen.
Ik heb helemaal niks gezien tot nu toe, dus daarom mijn volgende vragen.
1. Zijn er spelers bij die op korte termijn (stiekem dus nu al) bij de eerste 18 zouden kunnen aanhaken?
2. Spelsysteem gebaseerd op de filosofie van Henk?

CLWDFC

Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2015, 20:27:21
Ik heb helemaal niks gezien tot nu toe, dus daarom mijn volgende vragen.
1. Zijn er spelers bij die op korte termijn (stiekem dus nu al) bij de eerste 18 zouden kunnen aanhaken?
2. Spelsysteem gebaseerd op de filosofie van Henk?
Persoonlijk denk ik dat als Henk 2/3 jongens 2/3 weken de kans geeft dat hij er zeker 2 bij wilt houden. Als ik dan praat over Blackson, snelle verdediger aan de linkerkant ( zowel centraal als linksback ). Ziet wel dat die moet wennen aan het volwassen voetbal, maar zou ik zeker een kans geven. En de Wit heeft heel veel rust in zijn spel ( reijnen ) durft in te dribbelen en is fysiek sterk. Mist wel snelheid, maar als Etienne of Henk hem daarbij helpt.....
Zeker potentie allebei.
En Arne wilt precies dezelfde speeltijd als Henk, leuk voetbal om naar te kijken, absoluut!

Collingwood

Torino Hunte weg bij Jong Cambuur. Tekent een contract voor twee seizoenen (met optie voor nog een seizoen) bij VVV Venlo.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Helaas, was de beste man bij jong Cambuur met Blackson.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2015, 10:35:43
Torino Hunte weg bij Jong Cambuur. Tekent een contract voor twee seizoenen (met optie voor nog een seizoen) bij VVV Venlo.

Eeuwig zonde. Was één van de smaakmakers, en had hem graag bij Cambuur 1 willen zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2015, 10:35:43

Hewwe we dut nog wat voor beurt. Triest dit man.

Dokkumer

Kin ut wel begriepe. Liever voor 3000 man in de JL dan foor anderhalve peerdehasses op maandag ;)

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2015, 15:32:40
Kin ut wel begriepe. Liever voor 3000 man in de JL dan foor anderhalve peerdehasses op maandag ;)

En van een reiskosten vergoeding en een kleine winstpremie naar een vast basis inkomen van pak em beet 3000 netto.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op augustus 06, 2015, 16:58:23
En van een reiskosten vergoeding en een kleine winstpremie naar een vast basis inkomen van pak em beet 3000 netto.
En geen concurrentie van ene Houtkoop ;)

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Jong Cambuur wint met 3-2 van WKE (topklasse). Goals: Van der Putten en Jamiro Monteiro Alvarenga (2x).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

was een leuke wedstrijd Jamiro Monteiro heerlijke speler.

rudie

Citaat van: CLWDFC op augustus 04, 2015, 23:21:50
Persoonlijk denk ik dat als Henk 2/3 jongens 2/3 weken de kans geeft dat hij er zeker 2 bij wilt houden. Als ik dan praat over Blackson, snelle verdediger aan de linkerkant ( zowel centraal als linksback ). Ziet wel dat die moet wennen aan het volwassen voetbal, maar zou ik zeker een kans geven. En de Wit heeft heel veel rust in zijn spel ( reijnen ) durft in te dribbelen en is fysiek sterk. Mist wel snelheid, maar als Etienne of Henk hem daarbij helpt.....
Zeker potentie allebei.
En Arne wilt precies dezelfde speeltijd als Henk, leuk voetbal om naar te kijken, absoluut!
Vanavond de wedstrijd tegen WKE gezien en op basis van je beoordeling hier vermoed ik dat Blackson een offday had; medeschuldig aan beide tegendoelpunten en bijna een eigen doelpunt (al lag dat laatste ook aan de zwakke keeper in de tweede helft die schreeuwde om een tegengoal). De Wit zelfde beeld als hier beschreven, helaas al na 30 minuten vervangen (vervanger V Iperen overigens ook redelijk sterk, maar meer verdediger). Overigens vond ik El Baad (eerste helft zowel stoorzender als opkomend kort achter het middenveld; tweede helft minder dominant als centrale verdediger), Monteiro (2 goals waarvan 1 snelle counter en een prachtige krul in de hoek) en Van Putten (veel gevaar, drie keer pech bij een bijna zeker doelpunt) ook opvallend. Schols viel leuk in en Van Warven werkte hard. Janzen, Busse, Boutzamar vond ik minder en keeper tweede helft (Bekkema) een paniekzaaier.
Bij WKE stond de broer van Zeefuik in de spits zo leek het (scoorde overigens wel)

Gasgeve

Farshad Noor, hier vaak genoemd, gaat naar Roda JC.

Collingwood

Update naar aanleiding van het vertrek van Torino Hunte.

Selectie Jong Cambuur 2015/2016:

Keepers       
Kevin Wilpstra      

Verdediging           
Donny van Iperen
Mike Busse
Delvechio Blackson
Omar El Baad
Ron Janzen
Sem de Wit

Middenveld         
Daniël van Warven