Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Kai Heerings

Gestart door PePe, mei 12, 2015, 10:57:24

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Welkom bij deze mooie club.

mindra

Hoorde dat het voor 1 seizoen is. Is er ook een optie voor nog een seizoen?

scc-aaron

speculeter

Ik las voor een seizoen met een optie voor Nog een seizoen.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Jammer van de plakplaatjes

Gasgeve

Eindelijk lengte en kracht achterin.

Whoestemen

Citaat van: hobbes op mei 12, 2015, 11:28:21
Jammer van de plakplaatjes

Want? Niet mooi? Wat denk je van z'n kuiten? Kapsel? Seksuele voorkeur? Stemgedrag?

Gelukkig komt hij hier om te voetballen.

wiekie1969

grijskijker

Zal mij benieuwen,in ieder geval welkom..

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op mei 12, 2015, 11:47:17
Eindelijk lengte en kracht achterin.
Te hopen dat hij er wat mee doet,als ik de Utrecht supporter mag geloven, niet...

Collingwood

Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 12:44:49
Te hopen dat hij er wat mee doet,als ik de Utrecht supporter mag geloven, niet...

Ik ken hem niet goed genoeg, maar ik ga in ieder geval niet af op wat supporters van andere clubs zeggen.

Toen we Reijnen binnenhaalden leek het erop alsof we de slechtste voetballer ooit hadden aangetrokken. Nu is hij één van de belangrijkste spelers van het team. Andersom met Meleg. Die zou volgens de Ajacieden zelfs wel met het eerste van Ajax mee kunnen, maar heeft er hier niets van gebakken.

Gewoon afwachten hoe Heerings het hier gaat doen, eerder kun je geen oordeel vellen.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2015, 12:53:55
Ik ken hem niet goed genoeg, maar ik ga in ieder geval niet af op wat supporters van andere clubs zeggen.

Toen we Reijnen binnenhaalden leek het erop alsof we de slechtste voetballer ooit hadden aangetrokken. Nu is hij één van de belangrijkste spelers van het team. Andersom met Meleg. Die zou volgens de Ajacieden zelfs wel met het eerste van Ajax mee kunnen, maar heeft er hier niets van gebakken.

Gewoon afwachten hoe Heerings het hier gaat doen, eerder kun je geen oordeel vellen.
Dat is ook zo, maar ik heb hem vorig jaar een paar keer zien spelen en daar zou ik niet vrolijk van worden als hij hier ook zou ballen.. Maar aan de andere kant, de laatste tijd zijn er bij Utrecht weinig spelers echt beter geworden.. Leeuwin heeft het daar ook niet makkelijk...

Collingwood

Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 12:57:25
Dat is ook zo, maar ik heb hem vorig jaar een paar keer zien spelen en daar zou ik niet vrolijk van worden als hij hier ook zou ballen.. Maar aan de andere kant, de laatste tijd zijn er bij Utrecht weinig spelers echt beter geworden.. Leeuwin heeft het daar ook niet makkelijk...

Ik ben ook niet gelijk heel positief hoor! Het is gewoon afwachten. Maar aangezien de meeste aankopen de afgelopen jaren redelijk tot goed hebben uitgepakt heb ik er vertrouwen in tot het tegendeel bewezen is.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2015, 13:03:40
Ik ben ook niet gelijk heel positief hoor! Het is gewoon afwachten. Maar aangezien de meeste aankopen de afgelopen jaren redelijk tot goed hebben uitgepakt heb ik er vertrouwen in tot het tegendeel bewezen is.
Ja inderdaad, en dat hebben we i.m.o aan de goede TS te danken..