Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Kai Heerings

Gestart door PePe, mei 12, 2015, 10:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Hij lijkt mij ook niet de goedkoopste speler. Lijkt mij dus prima dat hij verttekt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

kan haast niet anders dan dat hij niet past in het beeld van de teamspeler die Henk voor ogen heeft, zoals Swinkels in het verleden. Anders zou hij wel meer kansen hebben gekregen
Henk, held, bedankt

el haj

Tja, beetje een gare oplossing als je het mij vraagt; hij mag gratis weg, prima, maar als er niemand komt mogen we wel z'n salaris door blijven betalen.
Nee, wees dan een vent en laat je contract sowieso ontbinden.

sunderland

Citaat van: el haj op december 22, 2015, 18:56:01
Tja, beetje een gare oplossing als je het mij vraagt; hij mag gratis weg, prima, maar als er niemand komt mogen we wel z'n salaris door blijven betalen.
ja tuurlijk jong ,hij zal gek wezen

Lore

Citaat van: el haj op december 22, 2015, 18:56:01

Zou jij dat doen?

el haj

Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 19:19:24
ja tuurlijk jong ,hij zal gek wezen
Citaat van: Lore op december 22, 2015, 20:13:22
Zou jij dat doen?

Niet als de huidige optie een alternatief is, tuurlijk niet. Cambuur had ook gewoon kunnen zeggen: 'Hey, je speelt niet dus we begrijpen dat je ongelukkig bent. We willen je de kans geven om ergens anders aan de bak te kunnen. We ontbinden bij deze je contract. Je andere optie is om je contract uit te dienen, als een club je wil hebben nemen we genoegen met een klein bedrag.

dizzhead

Ik sluit me bij el haj aan. Ronduit vreemd om iemand een gratis move voor te houden zonder verdere afspraken. Heerings kan rustig op zoek naar een club die meer biedt. Komt zo'n club niet voorbij krijgt die deze zomer weer een kans.

wiekie1969

Bedankt en succes bij Fortuna Sittard.

dizzhead

Nou,  mooie club. Chapeau! Zet hem op.

Collingwood

Er schijnt belangstelling voor hem op gang te komen, aldus Van de Vegt. Goed nieuws, want ik denk dat hij redelijk wat verdiend. Werd toch als beoogde sterkhouder achterin binnengehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op januari 16, 2016, 11:13:23
Er schijnt belangstelling voor hem op gang te komen, aldus Van de Vegt. Goed nieuws, want ik denk dat hij redelijk wat verdiend. Werd toch als beoogde sterkhouder achterin binnengehaald.
zou er dan ook vervanging voor komen? Een back up voor vytas bv?

Galdiano

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 11:27:55

Lijkt me niet, je hebt Peersman en Vytas en ook vd Laan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 11:27:55

Je hebt in principe nog steeds alles dubbel bezet: Hiariej (Anderson/Mac-Intosch) - Lachman (Dammers) - Van der Laan (Peersman/Mac-Intosch) - Vytas (Peersman). Dus je zou er ook voor kiezen om een andere positie te versterken. Maar Mac is nog wel twee maanden uit de roulatie, dus dan neem je wel een gok.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 11:30:18
Lijkt me niet, je hebt Peersman en Vytas en ook vd Laan.
ja maar door de vele blessures zijn dit 3 spelers voor 2 posities. En na hiariej heb je ook geen echte backup voor de rechtaback. Hier is peersman ook een noodoplossing. Mocht je 2 blessures hebben, hebje achterin weer een probleem.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op januari 16, 2016, 11:31:01
Je hebt in principe nog steeds alles dubbel bezet: Hiariej (Anderson/Mac-Intosch) - Lachman (Dammers) - Van der Laan (Peersman/Mac-Intosch) - Vytas (Peersman). Dus je zou er ook voor kiezen om een andere positie te versterken. Maar Mac is nog wel twee maanden uit de roulatie, dus dan neem je wel een gok.
je hebt niet alles dubbel bezet op basis van 8 spelers voor 4 posities. Mcintosh kun je ws tot april vergeten. En anderson heeft de kwaliteit (nog) niet.