Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Sjoerd Overgoor

Gestart door Collingwood, juni 01, 2015, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Welkom!  |:)

Aan deze speler gaan we, zo verwacht ik, veel plezier beleven.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Aangezien het bijna wel zeker is, welkom!

sunderland

prima voor ons .Ken lopen as een dief

Collingwood

Nu ook officieel:

Na het eerder aantrekken van Jergé Hoefdraad (Almere City FC) en Kai Heerings (FC Utrecht) is SC Cambuur opnieuw slagvaardig geweest op de transfermarkt.

Vanaf komende zomer komt Sjoerd Overgoor de selectie van Henk de Jong versterken. De controlerende middenvelder, die de afgelopen seizoenen actief was voor Go Ahead Eagles, heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de duur van 4 seizoenen.

Overgoor (26) maakte in 2009 zijn debuut in het betaalde voetbal voor De Graafschap. In de winter van het seizoen 2011/2012 vertrok hij naar Deventer, waar hij tot 124 optredens kwam voor Go Ahead Eagles (inclusief beker en Play-Offs).

Technisch directeur Henry van der Vegt is erg blij met de komst van de linkspoot. "Overgoor is een speler die we al langere tijd volgen en die met zijn voetballende kwaliteiten goed bij ons zal passen. Daarnaast is hij ook een echte teamspeler met de juiste wedstrijdinstelling. Het is kortom een goede zaak dat hij ons komt versterken."

Over de transfervoorwaarden worden door beide clubs geen uitspraken gedaan.

Voorstopper

Prima zet van de TS gelijk voor 4 jaar vastleggen, goede speler die bij GAE prima presteerde

denistel

prima aanwinst ts weer goed bezig.

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 01, 2015, 17:08:37
prima aanwinst ts weer goed bezig.

Lijkt me ook een goede aanwinst, had echter nog een doorlopend contract. Betekent dit dat we een afkoopsom betaald hebben?

*edit: ja we hebben 75.000 euro betaald.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op juni 01, 2015, 17:11:08
Lijkt me ook een goede aanwinst, had echter nog een doorlopend contract. Betekent dit dat we een afkoopsom betaald hebben?

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Overgoor had clausule in contract; mocht voor bepaald bedrag weg. #Cambuur #Transfers #eredivisie

EdsjeSCC

Eagle van het jaar geworden zie ik op een site staan, altijd leuk. Welkom

jeff

grijskijker

Citaat van: jeff op juni 01, 2015, 17:15:13
Welkom  |:)
En voor 4 jaar getekend... Netjes.. Welkom Sjoerd.. |:)

Cambuur058

Lekker hoor  |:)

Welkom Sjoerd

Delamere

Prima aankoop! Las ergens op twitter dat volgens zijn vader er een gelimiteerde transfersom van 50.000 euro in zijn contract stond. Koopje dus. Goed gehandeld!

Yellow Army

Welkom kerel en voor 4 jaar maarliefst  :thumbsup
Area 58

poelie-lwd

Kijk, dat noem ik doorselecteren. Overgoor is overall beter dan Makrini. Weg met die calimerogedachtes, afkoopsom betalen en toeslaan!

€75000, dat kreeg SCC ooit betaald voor DQ17  :_schater :_schater

:0= FIETSENGELD!!

Welkom Sjoerd!
Iedereen heeft recht op mijn mening.