Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjoerd Overgoor

Gestart door Collingwood, juni 01, 2015, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 24, 2016, 08:13:36
Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.

Niet overdrijven, HvdV mag van mij nog steeds ophoepelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Een bod op Overgoor.. als het te mooi is om waar te zijn is het vaak ook te mooi om waar te zijn.

Kan best zijn dat ze die jongen een zak geld hebben meegegeven als schadevergoeding voor de resterende 3 jaren die worden ingeleverd voor een hoop onzekerheid. En dan nog heb je een win win.

okkele

ik hoor nu zelfs 500,000.
en dat van iemand die normaal gesproken geen onzin meldt.
wat het ook mag zijn,het is goed gelopen zo.

wij euro`s op de bank , hij op een bank in hongarije.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 24, 2016, 11:49:37
Een bod op Overgoor.. als het te mooi is om waar te zijn is het vaak ook te mooi om waar te zijn.

Kan best zijn dat ze die jongen een zak geld hebben meegegeven als schadevergoeding voor de resterende 3 jaren die worden ingeleverd voor een hoop onzekerheid. En dan nog heb je een win win.

Wat lul jij toch altijd dom

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op juni 24, 2016, 13:37:41

Op zich wel een kunst om zulke teksten te schrijven. Er zijn blijkbaar mensen die iets kunnen schrijven zonder dat ook maar iemand begrijpt wat er uiteindelijk staat.

De Gast

Citaat van: Cor op juni 24, 2016, 13:37:41

Simpele.. jij gelooft alles wat HvdV zegt of naar buiten wordt gebracht zeker. Je kunt er op zn minst vraagtekens bij zetten.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op juni 24, 2016, 14:22:42
Simpele.. jij gelooft alles wat HvdV zegt of naar buiten wordt gebracht zeker. Je kunt er op zn minst vraagtekens bij zetten.

Absoluut, maar jij schetst in je vorige opmerking dat Cambuur het contract met Overgoor afgekocht zou hebben. Dat lijkt me niet, aangezien we best met hem door wilden in de  :jupiler 

Of en hoeveel we hebben gekregen kunnen we misschien volgend jaar opmaken uit de jaarcijfers. Wat dat betreft zou Cambuur nog wat mogen overnemen van Groningen, namelijk de transparantie mbt transfergelden.
In Henk en Sandor we trust

Cor

Zeg ik niet toch. Vrij simpel om te denken dat Cambuur Overgoor geld betaald om weg te gaan.
En lezen is ook niet je sterkste punt.

Geelblauwstiens

Leuk dat we nu ook je voornaam weten.

Bankzitter

Het enige dat zeker is, is dat in het voetbal van alles mogelijk is.
Marktwaarde is gezien zijn verleden inderdaad rond de 850.000 .
Ter vergelijking , Lukoki is voor een miljoen naar Bulgarije gegaan, dus helemaal onmogelijk is het niet dat we meer dan een tonnetje hebben binnen gevist.
Contract liep nog 3 jaar en dan is het dus puur afhankelijk van de aanvullende voorwaarden die in het contract stonden.

De Gast

Citaat van: Cor op juni 24, 2016, 15:15:08
Zeg ik niet toch. Vrij simpel om te denken dat Cambuur Overgoor geld betaald om weg te gaan.
En lezen is ook niet je sterkste punt.

Vind je het onwaarschijnlijk dat Cambuur van hem af wou? Alles wordt toch altijd mooier naar buiten gebracht dan het is. Maar het kan wel ja dat Cambuur alles goed heeft uitonderhandelt. Maar het was nou niet echt onze sterspeler.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 24, 2016, 21:38:26
Vind je het onwaarschijnlijk dat Cambuur van hem af wou? Alles wordt toch altijd mooier naar buiten gebracht dan het is. Maar het kan wel ja dat Cambuur alles goed heeft uitonderhandelt. Maar het was nou niet echt onze sterspeler.

Jj benaderd werkelijk alles vanuit het negatieve. En ook complotdenken is aan jou wel besteed. Ik schat MIB als jou favoriete film in.
Ik ga er vanuit dat er een bod is gekomen en Cambuur daar op in is gegaan. Maar mij simpel noemen terwijl je zelf serieus suggereert dat Cambuur hem heeft weggedaan en een zak geld mee heeft gegeven...

Voorstopper

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 24, 2016, 08:13:36
Als we echt 850000 euro voor Overgoor krijgen verdient Vd Vegt een standbeeld op het Cambuurplein. Haal er gerust een nulletje van af, en dan nog vind ik het veel.

In de tekst staat dat zijn marktwaarde € 850.000 was in februari. Die Hongaren denken volgens mij dat ze voor 5 ton een koopje in huis gehaald hebben. Volgens mij hebben we dan wel een mooi bedrag voor hem gekregen. Wat het ook is, die Hongaren zijn er erg tevreden mee.

Originele tekst:
A 27 éves, 181 cm magas, védekező és támadó középpályásként egyaránt bevethető Sjoerd Overgoor hazájában 2007 és 2012 között a De Graafschapban futballozott, majd az utolsó évben kölcsönadták a Go Ahead Eagles együttesébe. A deventeri csapat a kölcsönjáték után szerződtette is: Overgoort 2015-ig futballozott náluk. Tavaly nyáron igazolt az elsőosztályú Cambuur együttesébe, 22 bajnokin két gólt szerzett. Összesen 113 holland elsőosztályú bajnokin négy gólig és öt gólpasszig  jutott. A második ligában 54 bajnokin szerepelt, kétszer talált be, hat assziszt szerepel a neve mellett. A játékost élő szerződés kötötte klubjához, a Haladás kivásárolta. Overgoor három esztendőre írt alá a zöld-fehérekhez -  a futballista februári piaci értéke 850 ezer euró volt.

Vertaald (Google translate):
De 27 -jarige , 181 cm lang, defensief en offensief middenveld zowel valide Sjoerd Overgoor in zijn land tussen 2007 en 2012 , De Graafschap voetbalde en vorig jaar uitgeleend aan Go Ahead Eagles ensemble. Deventer Het team heeft ook op een lening spel ondertekend . Overgoor gevoetbald met hen tot 2015. Afgelopen zomer bevestigde de eerste klas ensemble Cambuur 22 competitie scoorde twee doelpunten . Een totaal van 113 eersteklas Nederlandse competitie gólig vier assists en had vijf . De competitie wordt gekenmerkt 54 tweede competitie, twee keer in zes assists in aanvulling op zijn naam . De club van de spelers gebonden voor contracten , de vooruitgang is uitgekocht . Overgoor getekend voor drie jaar voor de groene en witte - marktwaarde van de voetballer in februari werd € 850.000 .

Bron: http://vaol.hu/haladas/overgoor-1775242

denistel

de origimele tekst is makkelijker te lezen :_schater

Cor