Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 22:57:51
Wat snap je niet? Makrini is verdedigend een kei maar zijn aanvallende inbreng is vrijwel nihil. Overgoor denkt vooruit en is aan de bal in staat om onze aanvallers te bedienen. Daarintegen zal Sjoerd wat minder op de grond liggen om te tackelen.

Better?
Dat de balans op het middenveld verandert is zelfs mij duidelijk, maar wat heeft dat met LEIDER te maken? Kijk als er nu stofzuiger bedoeld wordt dan snap ik het...

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2015, 22:59:59
Daar maak ik me geen zorgen over, daar is Overgoor veel beter/slimmer in.

Wel weer typisch voor dit forum. We halen waarschijnlijk een aardig talent binnen en dat is voor sommigen aanleiding om zeer negatief te worden. Vind ik toch knap.

De weg van de minste weerstand. Het zal mij rukken, ik ben blij dat wij dit soort spelers kunnen halen en als de voortekenen niet bedriegen is de koek nog niet op. Ben zeer benieuwd welke verrassingen er tegen DTD in een geel blauw shirt lopen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2015, 23:04:39
Dat de balans op het middenveld verandert is zelfs mij duidelijk, maar wat heeft dat met LEIDER te maken? Kijk als er nu stofzuiger bedoeld wordt dan snap ik het...

Ik heb het nergens over een leider skat....

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 23:06:34
Ik heb het nergens over een leider skat....
Jij hebt het er ook niet over maar Sakin. Daarom riep ik jouw hulp in ;)

Kusje (c) Marc

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2015, 23:07:32
Jij hebt het er ook niet over maar Sakin. Daarom riep ik jouw hulp in ;)

Kusje (c) Marc

Ah, helder brulaap! Geen idee, dat mag hij zelf uitleggen... :_schater

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 23:09:23
Ah, helder brulaap! Geen idee, dat mag hij zelf uitleggen... :_schater
Dat zal lastig worden, tot nu toe heeft niemand mij ooit wat bij kunnen brengen  :_schater Jij was mijn laatste hoop waarde orakel.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 23:05:18
De weg van de minste weerstand. Het zal mij rukken, ik ben blij dat wij dit soort spelers kunnen halen en als de voortekenen niet bedriegen is de koek nog niet op. Ben zeer benieuwd welke verrassingen er tegen DTD in een geel blauw shirt lopen.

Inderdaad. Heerings en met name Overgoor zijn op papier gewoon prima aanwinsten. Masek lijkt ook veelbelovend, al ken ik die persoonlijk niet. Maar ja, dat gold ook voor Rusnák. Het is echt niet voor niks dat je op je 15e al debuteert in een eerste elftal, vier keer tot talent van het jaar wordt uitgeroepen en wordt gescout door HSV. Van de Vegt krijgt op dit moment van mij zeker het voordeel van de twijfel, verrast mij tot nu toe positief!
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: michello op juni 08, 2015, 22:39:58
Vd Vegt beslist echt niet in z'n eentje over spelers hoor. Reken maar dat Henkie en Sandor het uiteindelijk bepalen en Vd Vegt de besprekingen mag leiden.

Exact!!! De spelers komen niet van een lijstje van vd vegt zoals vroeger bij Willem 2, maar van de TS. Zij kiezen uit, vd vegt moet er alleen voor zorgen dat de deal rond gemaakt word

Gasgeve

Die jongen is hier nog geen dag en overal wordt er alweer Masik getypt en geschreven. Het is Mašek, dat kapje mag je weglaten, maar typ op zijn minst Masek  :zweep

Collingwood

Mijn nederige excuses, heb het meteen aangepast!
Kalmte alleen kan u redden.

Spine

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 22:16:21
Hij is 19, is 4 x talent van het jaar geweest, maakte zijn debuut op zijn 15e  en heeft onder contract gestaan bij HSV. Tja, dan zal hij wel wat in huis hebben denk ik zo  :proost
Dat denk ik dus niet, als hij afgelopen seizoen niet in beeld was voor het dramatisch slechte elftal van HSV I. Ze bleven ternouwernood in de Bundesliga.
Bovendien heeft onze technisch directeur een neusje voor dit soort miskopen.
Als eerder gezegd, ik wacht het wel af en laat me verassen.

PePe

Volgens mij gaat iedere Cambuur supporter kritisch kijken naar wat Cambuur voor speler heeft gehaald. Dit is niet om negatief te zijn, maar om in te schatten, of we met deze aanwinst weer een leuk seizoen kunnen krijgen. Logische vragen heb je dan, waarom houd HSV dit talent zelf niet? misschien wil hij zelf niet? Waarom heeft Groningen hem niet aangetrokken? misschien niet meer nodig i.v.m. het aantrekken van Rusnak. En Willem 2 had zelf een vergelijkbare speler? Misschien heel logisch toch Cambuur. Mogelijk had hij ook eerder op een hoger niveau moeten spelen, om echt op te vallen.

Scc01

Citaat van: Spine op juni 09, 2015, 00:04:28
Dat denk ik dus niet, als hij afgelopen seizoen niet in beeld was voor het dramatisch slechte elftal van HSV I. Ze bleven ternouwernood in de Bundesliga.
Bovendien heeft onze technisch directeur een neusje voor dit soort miskopen.
Als eerder gezegd, ik wacht het wel af en laat me verassen.

Haha hsv had in deze competitie gewoon Europees gehaald.....

Sakin

:(
Citaat van: Scc01 op juni 09, 2015, 00:12:29
Haha hsv had in deze competitie gewoon Europees gehaald.....

Ja klopt zonder Masek!

Scc01