Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Spine op juni 09, 2015, 00:04:28
Dat denk ik dus niet, als hij afgelopen seizoen niet in beeld was voor het dramatisch slechte elftal van HSV I. Ze bleven ternouwernood in de Bundesliga.
Bovendien heeft onze technisch directeur een neusje voor dit soort miskopen.
Als eerder gezegd, ik wacht het wel af en laat me verassen.
HSV1 is een slecht team met goede voetballers, met topspelers als bijvoorbeeld v/d Vaart(die geen eens altijd basis speler was) voor je is het moeilijk in het eerste te spelen.. En dat hij tijdens het seizoen niet in HSV1 heeft gespeeld is logisch,misschien was hij er niet aan toe,maar volgens de regels mag hij niet eens competitiewedstrijden spelen voor HSV1..Er mogen 5 spelers(uit het hoofd) voor beide teams uitkomen en die namen moeten vooraf worden aangegeven...
Dus dit is heel anders dan in Nederland...

Heb je trouwens die selecties bekeken, HSV 1 heeft 34 man en HSV 2 39 man(waarvan 5 man van de eerste selectie)

grijskijker

Citaat van: Sakin op juni 08, 2015, 22:34:46
Dat bedoel ik.... Keizer was voor mij de man!
Hoezo? Omdat Keizer alleen voltreffers had mbt aantrekken van spelers?

De Gast

Knap staaltje research grijskijker.

Ik hoop wel dat wij nog een soort van lijntje hebben met City.. heb toch net even wat meer vertrouwen in hun talenten dan een talent dat HSV verruilt voor Cambuur. Maar goed ik laat me verrassen maar van een 19 jarig jonkje mag je komend seizoen eigenlijk ook nog niks verwachten.

dizzhead

Deze jongen was in HSVII, samen met brunst, de enige vaste waarde van 18/19 jaar. Rest is allemaal 20+ , dat zegt ook wel iets. Zoals gezegd, hij is toe aan een stap naar t serieuze werk. Echter nog niet klaar voor de Bundesliga

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 22:57:51
Wat snap je niet? Makrini is verdedigend een kei maar zijn aanvallende inbreng is vrijwel nihil. Overgoor denkt vooruit en is aan de bal in staat om onze aanvallers te bedienen. Daarintegen zal Sjoerd wat minder op de grond liggen om te tackelen.

Better?
Misschien om het nog duidelijker te maken... El Makrini is meer een Nigel de Jong en Overgoor is meer een Jordy Clasie... En hoe vaak ik tijdens wedstrijden niet heb gehoord(van de TS) dat Mo meer moest gaan voetballen,is het wel duidelijk wat de TS wil en wat Mo regelmatig niet bracht in de wedstrijd.

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op juni 08, 2015, 22:51:56
We hebben een centrale leider achterin, Reijnen. Lijkt me sterk dat iemand anders volgend jaar de aanvoerdersband gaat krijgen.

Als hij er dan nog is. Kan mij haast niet voorstellen dat hij niet op lijstjes van andere clubs staat!

Lore

Citaat van: justremco op juni 08, 2015, 23:13:48
Exact!!! De spelers komen niet van een lijstje van vd vegt zoals vroeger bij Willem 2, maar van de TS. Zij kiezen uit, vd vegt moet er alleen voor zorgen dat de deal rond gemaakt word

Dat zou ik eerder nog zorgwekkender vinden. Van der Vegt moet de lange termijn bewaken en Sandor en Henk moeten zorgen dat wij er niet uitdonderen. Als Sandor en Henk bepalen wij er komt en wie niet dan hebben wij een serieus probleem als zij weg gaan.

Natuurlijk moeten zij wel invloed hebben op het proces, maar leidend moeten zij niet zijn!

Lore

Citaat van: dizzhead op juni 09, 2015, 07:46:54
Deze jongen was in HSVII, samen met brunst, de enige vaste waarde van 18/19 jaar. Rest is allemaal 20+ , dat zegt ook wel iets. Zoals gezegd, hij is toe aan een stap naar t serieuze werk. Echter nog niet klaar voor de Bundesliga

Maar dan blijven er toch wel vragen open staan. Waarom zou HSV hem niet proberen te verlengen en dan uit te huren als hij echt dat talent is? Of zouden ze dat geprobeerd hebben, maar wil hij niet? Waarom  hapten Groningen en Willem II niet toe?

poelie-lwd

Citaat van: Lore op juni 09, 2015, 08:17:27
Maar dan blijven er toch wel vragen open staan. Waarom zou HSV hem niet proberen te verlengen en dan uit te huren als hij echt dat talent is? Of zouden ze dat geprobeerd hebben, maar wil hij niet? Waarom  hapten Groningen en Willem II niet toe?

Groningen heeft Rusnak voor die positie al wilden ze hem wel op een later tijdstip nogmaals een stage aanbieden. Wat W2 bewoog weet ik niet. Het zou ook kunnen dat Masek zelf niet wilde.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Als het wel een voltreffer is, wat ik nog steeds verwacht, hebben we wel 1 voordeel. Een meerjarig contract, oftewel de euros blijven een keer wél in Leeuwarden en gaan niet naar City.

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 07:43:10
Hoezo? Omdat Keizer alleen voltreffers had mbt aantrekken van spelers?

Nee heeft te maken met verleden van Keizer! Die van der Vegt niet heeft. En van der Vegt zal de TS echt wel tippen. Zou dom zijn om het niet te doen.

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op juni 09, 2015, 08:27:12
Als het wel een voltreffer is, wat ik nog steeds verwacht, hebben we wel 1 voordeel. Een meerjarig contract, oftewel de euros blijven een keer wél in Leeuwarden en gaan niet naar City.

Exact. En wie kende Van de Streek vorig jaar en wie zag het helemaal zitten in Reijnen, en wie was Ogbeche eigenlijk?

Wat ik wil zeggen: bekendheid of statistieken zeggen wel wat, maar zeker niet alles!

Collingwood

Citaat van: Lore op juni 09, 2015, 08:17:27

Een speler die voor Cambuur goed genoeg is (nu al of in potentie) is natuurlijk niet meteen goed genoeg voor een Bundesliga club als HSV. Ik denk ook niet dat Rusnák daar op deze leeftijd al een kans zou hebben gekregen.

Bij Groningen is hij niet afgetest, maar heeft de club niet genoeg kunnen zien vanwege een aangepast trainingsschema. Hij zou op een later tijdstip nog een keer terug komen. Aangezien ze Chery en Rusnák al hadden kan ik me voorstellen dat ze geen haast hadden met Masik.

Waarom Willem II hem geen aanbieding heeft gedaan weet ik niet. Ik heb in ieder geval ook nergens gelezen dat hij is afgetest. Wel weet ik dat hij veel indruk maakte in een oefenwedstrijd (drie goals en twee assists, weliswaar tegen een hoofdklasser).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Denk dat willem2 met messaoud...Hopelijk schrijf ik het zo goed...een vergelijkbare speler heeft.
MS als die verkocht is waren ze bij Masek uitgekomen?

okkele

Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2015, 22:37:58
:_schater

Op die site heb ik al jaren amper inhoudelijk sterke reacties gezien. Was daar ooit "stamgast" maar kijk er nu amper nog. Beetje van het niveau alhier, alleen hebben ze daar geen poelies en grijkskijkerts ;)
daar moet je je info ook zeker niet halen,evenals elfvoetbal.
daar hebben ze nitwits van columnisten die schrijven om maar iets te kunnen schrijven,"het blattertje","het ballenmeisje","de jukebox"waar zelfs lucasje bijker zijn muziekvoorkeur mocht laten zien,hoogtepunt deze week was een filmpje van 3 seconden waar je een emotionele pirlo mocht bekijken(geen traan gezien).
voetbalzone is NOG minder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.