Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.953
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 166
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 150
  • Total: 150
150 gasten, 0 leden

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: DC op juli 01, 2015, 21:28:30
Of een variatie op Born in the USA?

Born in the IRA  :X

DC

Harry L.

Citaat van: el haj op juli 01, 2015, 21:32:48
Born in the IRA  :X

:zucht zullen we het maar onder de noemer zonnesteek scharen...

el haj

Citaat van: Harry L. op juli 01, 2015, 21:55:53
  :zucht zullen we het maar onder de noemer zonnesteek scharen...

Spot the moraalridder!
Kom op man, met een beetje humor is toch niets mis? Of ben je van het type dat WW2 grappen nog too soon vindt?

Marc S

We moeten op een zondag ook tegen die bloedvlekken van dertig kilometer zuid. Over een bloody sunday gesproken  :zweep

Harry L.

Citaat van: el haj op juli 01, 2015, 22:06:42
Spot the moraalridder!
Kom op man, met een beetje humor is toch niets mis? Of ben je van het type dat WW2 grappen nog too soon vindt?

Tegen een geintje kan ik zeker hoor :koffie, dat bedoelde ik niet. Het slaat alleen nergens op. Is nieuw voor mij dat je in een groepering of beweging geboren wordt.
"Born in de ETA", "Born in Boko Haram" en "Born in de blauwhusterdakkapel" om nog even een paar voorbeelden te geven 8P

DC

Ben zelf niet heel creatief, alleen met een paar gele rakkers of beerenburgjes achter de kiezen  :proost

Schoot mij nog wel 'Hit the road Jack' te binnen, wellicht weet iemand daar iets leuks op te bedenken?

drg

Citaat van: DC op juli 03, 2015, 09:46:03
Ben zelf niet heel creatief, alleen met een paar gele rakkers of beerenburgjes achter de kiezen  :proost

Schoot mij nog wel 'Hit the road Jack' te binnen, wellicht weet iemand daar iets leuks op te bedenken?

Als ie vrijwillig naar een incompetente club uit het noorden vertrekt ja  :devil

grijskijker

Citaat van: DC op juli 03, 2015, 09:46:03

Scoor een goal Jack, scoor een goal, scoor een goal een goal een goal, scoor een goal voor ons... misschien zoiets?

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 09:54:37
Scoor een goal Jack, scoor een goal, scoor een goal een goal een goal, scoor een goal voor ons... misschien zoiets?

_O_ do bist wel creatief
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 09:54:37

Maak ons gek Jack (uiteraard op sien Liwwarders)
And don't go back (city) no more, no more, no more, no more
maak ons gek jack

Makkelijk te doen voor alle 10.000, zoiets kan ik zelfs onthouden 8P

Marc S

Jack maak ons gek jack maak ons gek jack maak ons gek en maak die goall :P

legeips

We hebben nog bedenk tijd... Hij heeft nu helaas zijn pootje ingepakt en kan niet verder..?

Dokkumer

Citaat van: legeips op juli 03, 2015, 20:34:17
We hebben nog bedenk tijd... Hij heeft nu helaas zijn pootje ingepakt en kan niet verder..?
Kappen met dat samenwerken met City. Rusnák wordt weggekocht, Bytyqi raakt redelijk snel geblesseerd en Jackie in zijn eerste oefenpot al :'(

Wat is er gebeurd trouwens?

Lore

Lijkt mee te vallen, aldus Cambuur op twitter