Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op september 20, 2015, 20:07:42
Jack de Ier heeft meer klasse in zijn teen dan Bv een Rosheuvel in beide benen.
Goede speler waar we nog veel plezier aan gaan beleven.

Leuke verwijzing in z'n naam:)

whimpy

wilde vaak in de dekking aangespeeld worden. dat zijn de echten. die komt er wel.

carlo de leeuw

Citaat van: Josli op september 20, 2015, 21:50:59
Ik snap echt niet waar sommige mensen naar zitten te kijken in een wedstrijd...
En daarbij kun je de vergelijking ook niet maken. Monteiro valt leuk in, maar wel op een moment dat de ruimtes iets groter worden.
Ik vond Byrne een lust voor het oog. Constant aanspeelbaar. Kort draaien. Goed overzicht. Je moet hem alleen wel aanspelen....
volkomen mee eens.
voor mij dan ook onbegrijpelijk dat sommige lui hem niet sterk vonden spelen.hij speelt een tempootje of 2 hoger dan de rest en dat in z'n 1e wedstrijdje.
het vervolg weet je natuurlijk nooit maar ik verwacht veel van Byrne!

Bankzitter

Rasvoetballertje. Spelers moeten nog wat aan elkaar wennen waardoor Byrne soms de bal niet kreeg of een fout passje gaf. Komt helemaal goed.
Maar ook het plezier waarmee Jack in het veld staat (en twittert na de match). Net zo'n "liefhebber" als bijvoorbeeld Vytas, Streek en Barto. Daar houdt de Jong volgens mij ook heel erg van. Dat soort positieve ingestelde gasten kunnen we goed gebruiken als het allemaal even tegenzit.

Yellow Army

Citaat van: PePe op september 19, 2015, 22:27:52
Nou niet gelijk gaan overdrijven.

Als je alleen zijn balbehandeling al ziet. Daar kan niemand in de selectie aan tippen. Hier gaan we absoluut nog veel plezier aan beleven.
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op september 21, 2015, 19:11:03
Als je alleen zijn balbehandeling al ziet. Daar kan niemand in de selectie aan tippen. Hier gaan we absoluut nog veel plezier aan beleven.

Dat idee kreeg ik tegen Twente ook. Vond alleen dat zijn beoordelingen nogal tegen vielen. Voor mij was hij de man van de wedstrijd!

PePe

Citaat van: Yellow Army op september 21, 2015, 19:11:03

Hij kan voetballen, maar ik durf nog geen voorspelling te doen, hoe goed hij werkelijk kan worden.

de Schoot

Hopen dat de overige spelers z'n steekpasses gaan snappen.

Nightmarelwd

Citaat van: de Schoot op september 22, 2015, 17:26:11
Hopen dat de overige spelers z'n steekpasses gaan snappen.

Je kan het ook omdraaien, dat hij de andere spelers begrijpt en weer wat de sterke en zwakke punten zijn van zijn medespelers.
MI-Sider for Life

sccambuurlwdd

Vond zijn wedstrijd tegen FC Twente niet overtuigend, maar hij heeft vanavond zijn visitekaartje afgegeven! Dit belooft veel goeds!  |:)

Yellow Army

Raspaardje 1e klas.
Area 58

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Word elke wedstrijd belangrijker en beter.....

Hilversum voor Cambuur

Genoten van deze man  _O_

oost