Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: hobbes op september 23, 2015, 09:51:00
Kan niet want Nijland wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, en bij Byrne moet je een drie jarige contract afkopen.
En vervolgens zal hij daar toch op de bank komen.

Utekleitrokken

runner 1

Prima speler maar zag hem vaak wat hoofdschuddend naar Barto kijken als die weer eens ruzie met de bal had.

Waarvan akte.

El Ma-kri-niii

Citaat van: runner 1 op september 23, 2015, 10:34:17
Prima speler maar zag hem vaak wat hoofdschuddend naar Barto kijken als die weer eens ruzie met de bal had.

Waarvan akte.
Doe jij in het dagelijks leven ook zo?

'Schat, ik zet even het vuilnis buiten. Waarvan akte.'
'Doe maar een pond half om half en twee ons schouderham. Waarvan akte.'
'Suiker en melk. Waarvan akte'.

Viper

Waarom zet runner 1 'Waarvan akte.' niet in zijn forumhandtekening? Dat scheelt hem iedere post 13 toetsaanslagen.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 23, 2015, 10:55:47
Doe jij in het dagelijks leven ook zo?

'Schat, ik zet even het vuilnis buiten. Waarvan akte.'
'Doe maar een pond half om half en twee ons schouderham. Waarvan akte.'
'Suiker en melk. Waarvan akte'.

Het is niet alleen het 'waarvan akte' waar ik moe van word. Ik word minstens even moe van dat gesneer naar Barto elke keer. Die hardloper heeft werkelijk waar een persoonlijke hekel aan Barto blijkbaar, want elke keer komt dat gezever weer terug.

Bankzitter

Het type Barto zul je bij City wel niet tegenkomen, nee  :P
Ach, Jack komt er nog wel achter hoe belangrijk Barto voor de selectie kan zijn.
Hij is hier om te leren toch. :)

Byrne liet wel een paar gruwelijke staaltjes inzicht en handelingssnelheid zien als 'ie in de knel leek te komen.
Het stond best goed zo met Byrne / Overgoor naast elkaar ipv inschuivende CV's.

ruubmac

Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 11:03:45
Het is niet alleen het 'waarvan akte' waar ik moe van word. Ik word minstens even moe van dat gesneer naar Barto elke keer. Die hardloper heeft werkelijk waar een persoonlijke hekel aan Barto blijkbaar, want elke keer komt dat gezever weer terug.

Bedoel je net als de manier waarop jij steeds tegen Timmie ingaat?  :zweep waarvan akte  :X

Over Barto, die kun je er best bij hebben hoor!! Niet een topper, maar soms zeer nuttig.

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op september 23, 2015, 11:11:43
Bedoel je net als de manier waarop jij steeds tegen Timmie ingaat?  :zweep waarvan akte  :X

Over Barto, die kun je er best bij hebben hoor!! Niet een topper, maar soms zeer nuttig.
Ben ik de enige die dat doet dan? Ik probeer inhoudelijk een discussie aan te gaan, hij ontloopt die telkens :devil

ruubmac

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2015, 11:10:02
Het type Barto zul je bij City wel niet tegenkomen, nee  :P
Ach, Jack komt er nog wel achter hoe belangrijk Barto voor de selectie kan zijn.
Hij is hier om te leren toch. :)

Byrne liet wel een paar gruwelijke staaltjes inzicht en handelingssnelheid zien als 'ie in de knel leek te komen.
Het stond best goed zo met Byrne / Overgoor naast elkaar ipv inschuivende CV's.

Nou zeker weten! Vond Overgoor ook een stuk sterker spelen dan de laatste wedstrijden.
Als ik Byrne zie spelen denk ik toch weer een beetje terug aan Rusnak. Die had ook altijd van die korte/snelle beweginkjes. Dat snelle draaien e.d.

ruubmac

Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 11:12:41
Ben ik de enige die dat doet dan? Ik probeer inhoudelijk een discussie aan te gaan, hij ontloopt die telkens :devil

Ajuh geintje toch  :proost

De Gast

Deze jongen kan ons inderdaad verder helpen. Hopelijk blijft ie wat blessurevrij!

Voor de rest heeft runner1 wel gelijk.. en dat Barto zo belangrijk is voor onze selectie? Opportunistisch praat zoals gebruikelijk hier. Gewoon onderdeel van het team en kan best nuttig zijn.

Lore

Citaat van: runner 1 op september 23, 2015, 10:34:17

Waarvan akte.

Evert ten Napel?  :devil

Lore

Citaat van: ruubmac op september 23, 2015, 11:11:43

:y :y Zeker, je kan Byrne moeilijk de pionen laten uitzetten!

wiekie1969

Die jongen stak er gisteravond met kop en schouders bovenuit. Als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal.

Voor zulke spelers ga je naar het stadion. Wat een klasbak juh _O_ |:)