Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op september 23, 2015, 12:19:46
Die jongen stak er gisteravond met kop en schouders bovenuit. Als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal.

V

Dit wordt de Iniesta van Ierland. Wat een fantastische speler!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Evert ten Napel = PSV slijmer 1e klas.

Tanjajeah

Citaat van: PePe op september 23, 2015, 13:25:27
Evert ten Napel = PSV slijmer 1e klas.

En een héél slechte commentator, ik erger me altijd groen en geel aan die man. Als je een wedstrijd van commentaar gaat voorzien mag je er als kijker toch vanuit gaan dat je je verdiept in de clubs. Ten Napel is daar blijkbaar te lui of te arrogant voor:

-Spreekt de naam van Byrne verkeerd uit.
-Noemt Byrne een Engelsman
-Heeft het steevast over Cambúúr en Leeuwárden.

Dat laatste vind ik nog het ergste. Want hoeveel jaar zit ie al in het vak? En nóg steeds doet ie het fout. Neemt zijn eigen vak niet serieus.

AL

Citaat van: Tanjajeah op september 23, 2015, 16:21:27
En een héél slechte commentator, ik erger me altijd groen en geel aan die man. Als je een wedstrijd van commentaar gaat voorzien mag je er als kijker toch vanuit gaan dat je je verdiept in de clubs. Ten Napel is daar blijkbaar te lui of te arrogant voor:

Dat laatste vind ik nog het ergste. Want hoeveel jaar zit ie al in het vak? En nóg steeds doet ie het fout. Neemt zijn eigen vak niet serieus.

Ieder zijn mening, maar ik vind hem zeker niet slecht!!

Timmie

Citaat van: Tanjajeah op september 23, 2015, 16:21:27

In die uitspraak van Cambuur en Leeuwarden is hij zeker niet de enige. Dat zegt zelfs Wilfred Genee lang niet altijd goed..
Verder heb je wel een punt hoor. Maar ook dit geldt voor iedere Nederlandse commentator. Hoe vaak er wel niet verkeerde namen en rugnummers bijvoorbeeld wordt genoemd..

666

Citaat van: AL op september 23, 2015, 16:35:52

Moet je denk ik beter naar hem gaan luisteren.... Ik vond het altijd wel meevallen, maar ik irriteer mij mateloos aan hem. Kan alleen maar vertellen over zijn voorkeur.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Als ik ter napel hoor heb ik altijd het idee dat ik naar de voetbalspelletjes van mijn zoon aan het luisteren ben op de playstation.

jeff

Citaat van: speculeter op september 23, 2015, 17:11:57
Als ik ter napel hoor heb ik altijd het idee dat ik naar de voetbalspelletjes van mijn zoon aan het luisteren ben op de playstation.
Dat idee had ik gisteren ook, alsof ik fifa zat te spelen op de ps, miste alleen de controller in me hand

Timmie

Citaat van: jeff op september 23, 2015, 17:17:04
Dat idee had ik gisteren ook, alsof ik fifa zat te spelen op de ps, miste alleen de controller in me hand

En Youri..

hobbes

Citaat van: speculeter op september 23, 2015, 17:11:57

Je kan hem ook op engels commentaar zetten, veel beter

hobbes

,,PSV-uit markeerde het niveau dat ik elke week wil halen. Ik voelde dat ik beter in de wedstrijd zat dan de middenvelders van PSV. Dat bedoel ik niet arrogant, maar ik ben zelfverzekerd en dat heeft een profvoetballer nodig. Ik wil niet alleen de beste speler van Cambuur, maar van heel de Eredivisie worden. En ik geloof ook echt dat ik dat kan.''

Jack Byrne in het AD |:)

ejvdkam

Citaat van: hobbes op september 26, 2015, 12:43:19
,,PSV-uit markeerde het niveau dat ik elke week wil halen. Ik voelde dat ik beter in de wedstrijd zat dan de middenvelders van PSV. Dat bedoel ik niet arrogant, maar ik ben zelfverzekerd en dat heeft een profvoetballer nodig. Ik wil niet alleen de beste speler van Cambuur, maar van heel de Eredivisie worden. En ik geloof ook echt dat ik dat kan.''

Jack Byrne in het AD |:)

Prima ambitie, is geweldig talent dat zie je meteen. Medespelers moeten hem nog meer gaan vinden. Jack maak je woorden maar waar! en houdt onze mooie club behouden voor de eredivisie. als zijn niveau stijgt zal de rest meegaan.

Dokkumer

Mooie woorden, ik hoop dat dit soort uitspraken ook door de rest van het team opgepikt worden en het vertrouwen met rasse schreden terugkeert.

DayDreamer

Niet echt gelukkig gisteren  :|

PePe