Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

AliBombali

Ook bij deze jonge speler zie je dat er hoge verwachtingen ontstaan na een goede wedstrijd, daarnaast doet hij zelf dit soort uitspraken die er voor zorgen dat iedereen van alles gaat verwachten. Niet reëel en voor de speler zelf ook lastig (misschien overschat hij zichzelf vanuit een bepaalde drive op dit moment; het zit er zeker in, maar is altijd afwachten wanneer het er echt uit komt). Maar eigenlijk is het niet gek dat het (nog) niet constant is; 19 jaar, net in een ander land waar ze niet dezelfde voertaal hebben en ook nog eens net geblesseerd geweest. In potentie zeker een topper en hopelijk kan hij zijn stempel op dit seizoen drukken!

DK

wat een verschil zaterdag, nadat Byrne erin kwam...  mits fit moet deze man altijd spelen...

legeips

Citaat van: DK op oktober 19, 2015, 10:00:17
wat een verschil zaterdag, nadat Byrne erin kwam...  mits fit moet deze man altijd spelen...

Absoluut eens...
Als je ziet hoeveel snelheid hij in de omschakeling maakt, biedt dat voldoende perspectief...

Collingwood

Is duidelijk een rasvoetballer. Jammer dat hij het hele seizoen eigenlijk nog niet honderd procent fit is geweest, gaf aan Henk aan dat hij zich vaak al moe voelde na een kwartier spelen. Hopelijk komt die fitheid nu snel, dan kunnen we veel plezier aan Byrne beleven.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2015, 11:13:24
Is duidelijk een rasvoetballer. Jammer dat hij het hele seizoen eigenlijk nog niet honderd procent fit is geweest, gaf aan Henk aan dat hij zich vaak al moe voelde na een kwartier spelen. Hopelijk komt die fitheid nu snel, dan kunnen we veel plezier aan Byrne beleven.

Hoe zou dat komen?

Collingwood

Citaat van: Timmie op oktober 19, 2015, 11:35:03
Hoe zou dat komen?

Dat hij niet fit is? Dat komt omdat hij vanwege blessures zowat de hele voorbereiding heeft gemist.

Vlampiep

Jack zijn instelling als prof is 200%.
Hij wil,te graag en de TS zorgt er volgens mij voor dat hij niet overtraind raakt.
Sporters met deze instelling en bewijsdrang is overtraining snel aanwezig.

Timmie

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2015, 11:38:34
Dat hij niet fit is? Dat komt omdat hij vanwege blessures zowat de hele voorbereiding heeft gemist.

Hij kwam hier al moe aan toch?!

Collingwood

Volgens mij niet hoor. Deed in de eerste oefenwedstrijd meteen mee, maar raakte ook meteen geblesseerd. Daarna probeerde hij te snel, geforceerd terug te komen waarop hij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk opnieuw geblesseerd raakte.

Timmie

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2015, 15:22:37
Volgens mij niet hoor. Deed in de eerste oefenwedstrijd meteen mee, maar raakte ook meteen geblesseerd. Daarna probeerde hij te snel, geforceerd terug te komen waarop hij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk opnieuw geblesseerd raakte.

Hmm.. zal dat het zijn. Dacht dat hij nog helemaal opgetraind moest worden.
Vond ik toen zo vreemd omdat hij niet bij de minste club vandaag kwam..

Collingwood

Citaat van: Timmie op oktober 19, 2015, 16:05:31
Hmm.. zal dat het zijn. Dacht dat hij nog helemaal opgetraind moest worden.
Vond ik toen zo vreemd omdat hij niet bij de minste club vandaag kwam..

Er is weleens geopperd dat hij moest wennen aan het tempo van een eerste elftal (en dat hij daarom ook vatbaarder was voor blessures), omdat hij bij City alleen in jeugdteams heeft gespeeld. Misschien dat je dat bedoelt?

Timmie

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2015, 16:11:22
Er is weleens geopperd dat hij moest wennen aan het tempo van een eerste elftal (en dat hij daarom ook vatbaarder was voor blessures), omdat hij bij City alleen in jeugdteams heeft gespeeld. Misschien dat je dat bedoelt?

Zal het daar mee te maken hebben gehad, dank!

PePe

We kunnen gerust stellen, dat een aantal spelers van ver moesten komen, en hierdoor behoorlijke opstart problemen hebben gehad. Ik hoop dat de meesten er nu dicht tegen aan zitten.

Hilversum voor Cambuur

Deze man hebben we hard nodig de aankomende wedstrijden.  _O_

YellowBlue

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 20, 2015, 13:19:25
Deze man hebben we hard nodig de aankomende wedstrijden.  _O_

de 2 wedstrijden er voor bakt hij er weinig van, als invaller meer dan prima afgelopen zaterdag.
Gelijk weer basisplaats geven?