Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.926
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
oost, Bankzitter

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

De kwaliteit druipt er vanaf  _O_

DayDreamer

Net als Monteiro de ene week niks, de andere week alles.

rody rules

die 2 kleine mannekes konden elkaar in ieder geval geweldig vinden!  :thumbsup

sunderland

PePe

Collingwood

Voor mij (misschien samen met Ogbeche) de man van de wedstrijd. Brengt rust en voetbal in de ploeg. Goede combi met Bakker en Monteiro. Middenveld voorlopig mooi zo laten staan.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Wederom een zeer goede pot gespeeld en nu bekroond met een goal. Soms wel een paar riskante momentjes in de opbouw wat maar net goed ging. Maarja, wie ben ik...
Area 58

Bankzitter

Mooi overzichtje van de passes van Jack:
https://twitter.com/OptaJohan/status/678575343179968514/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

Dus 1 foute pass... . . Enige smetje is dat er nog wel een goal of assist meer mogelijk was geweest, maar bijna een perfecte wedstrijd. Altijd aanspeelbaar, balletjes met de buitenkant of in één keer doorspelen, vaak de beste keuze make als er meerdere afspeelmogelijkheden waren... een echte nummer 10.

Nu hopen dat er meer tegenstanders de bal aan Cambuur laten, want Bakker, Monteiro, Houtkoop en Vytas hebben ook weinig ballen ingeleverd. Balletje ging eindelijk een keertje mooi rond.

keesp

Linkje van een Ierse vriend: https://soundcloud.com/offtheball/martin-oneill-jack-byrne-and-planning-for-france  ...leuk interview met Jack over zijn eerste maanden in Leewarden. Begint ergens na 54 minuten geloof ik...enjoy!

El Ma-kri-niii

Citaat van: keesp op januari 05, 2016, 16:16:34
Linkje van een Ierse vriend: https://soundcloud.com/offtheball/martin-oneill-jack-byrne-and-planning-for-france  ...leuk interview met Jack over zijn eerste maanden in Leewarden. Begint ergens na 54 minuten geloof ik...enjoy!
Na 1:06 hebben ze Byrne aan de lijn.

1992SCC

Hoop echt op een overname van City. Met 2 á 3 ton moet er toch wat te regelen zijn?

Galdiano

Citaat van: 1992SCC op januari 15, 2016, 18:51:19
Hoop echt op een overname van City. Met 2 á 3 ton moet er toch wat te regelen zijn?

Hij staat hoger op de lijst bij City, dan Rusnak stond.
Byrne is onhaalbaar, en wil zelf ook liever ergens in Engeland spelen, daar ligt z'n hart.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AliBombali

Fantastische, wendbare speler met een prima pass en zeer goed speloverzicht.. Gister nog wat op hem gelet, maar hij brengt een duidelijke drang naar voren in het spel.. Mooi om te zien! Door zijn risico treedt er ook wel eens balverlies op, maar dat hoort erbij! Genieten!

Dokkumer

Voor dat soort momentjes heb je Bakker om dat weg te poetsen. En als ik eerlijk mag zijn, ik vind Jack de Ier misschien wel te goed voor dit team ;)

scc-aaron

Wat mij betreft, Man of the Match. Vind wel dat hij de bal te vroeg in zijn bezit krijgt. Zie hem liever het beslissende steekpasje geven. Hij komt nu te weinig in deze situatie omdat hij de bal moet ophalen. Hoop dat lachman beter gaat opbouwen, zodat Byrne in een later stadium de bal krijgt.