Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.922
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2016, 13:11:43
Voor dat soort momentjes heb je Bakker om dat weg te poetsen. En als ik eerlijk mag zijn, ik vind Jack de Ier misschien wel te goed voor dit team ;)
Lekker dat we zo'n speler hebben waar we zo over kunnen spreken.
   8)

Bankzitter

Het klopt wel, Jack ziet alles en krijgt de bal waar hij wil. Hij zou nog beter renderen als de rest van het team beter speelt en de aanvallers reageren zodra hij de bal krijgt. Die pass komt er dan echt wel.

denistel

enige minpunt gister was net als de andere aanvallende spelers dat we nooit op de goal
schieten.

SCC

Geweldige speler, dat vooropgesteld. En alhoewel ik ook wel van enige bravoure kan genieten, vind ik wel dat zijn maniertjes (opzichtig misgebaren maken wanneer hij de bal niet ingespeeld krijgt), eruit moeten. Dat zal allicht de leeftijd en stiekeme onzekerheid zijn. En soms wil hij de lange bal spelen, om maar de lange bal te kunnen spelen, terwijl hij verreweg de beste speler is de met een strakke inspeelpass (over de grond) B. strak in de voeten aan kan en durft te spelen. Maar man o man, wat zou het toch heerlijk zijn, zowel als liefhebbers als financieel (doorverkopen) als we eens zo'n speler onder contract hadden.

Bankzitter

Maar die verrassing in zijn spel is ook wel het mooie, hij ziet alle afspeelmogelijkheden en kan zowel lang als kort de bal neerleggen. Soms ziet hij een opening diep, die andere spelers niet eens gezien zouden hebben. Het balletje op Narsingh ipv Barto bij de laatste goal tegen Excelsior was ook mooi uitgespeeld.

denistel

grootste fout geweest om hem niet vanaf dat ie fit was centraal te laten spelen.

mutte we zo wie zo mee stoppen om spelers niet op de juiste plaats te laten spelen
we hebben voor alle positie,s wel 2 spelers en ik vind dat je die daar dan moet laten
spelen en geen linkse op rechts of wat dan ook,simpel houden zou ik zo zeggen.

Vedetski

Citaat van: denistel op januari 17, 2016, 22:55:24
grootste fout geweest om hem niet vanaf dat ie fit was centraal te laten spelen.

mutte we zo wie zo mee stoppen om spelers niet op de juiste plaats te laten spelen
we hebben voor alle positie,s wel 2 spelers en ik vind dat je die daar dan moet laten
spelen en geen linkse op rechts of wat dan ook,simpel houden zou ik zo zeggen.

Vond de grootste fout dat Narsingh op de bank begon.

Ben het verder wel met je eens. Er wordt te veel gepuzzeld waardoor het voor sommige spelers wellicht te ingewikkeld wordt, waardoor ze bijvoorbeeld in een aanval voortdurend op zeker gaan spelen (balletje terug).

Henk de Jong had vast een heel goed idee en een paar mooie aanvalsopzetten, maar als die niet uitgevoerd worden heb je aan al dat gepuzzel ook niks.

denistel

narsing had te weinig inzet getoond op de training dus ja dan moet je een keuze maken.

sccambuurlwdd

Als je met Jack op tien speelt, moet je twee buitens hebben die constant de diepte in gaan. Rosheuvel deed dat wel een aantal keer, Narsingh doet te te weinig en Van de Streek moet gewoon niet aan de buitenkant.

sunderland

Heb je gisteren dat doelpunt gezien bij psv van narsingh. Bij ons word de bal aangenomen en terug gespeeld. Als er geen rugdekking is gewoon proberen. Tis zo simpel. Moet trouwens ook zeggen dat ik die linksback van Vitesse verreweg de beste vind die ik hier heb gezien

sunderland

Citaat van: sccambuurlwdd op januari 18, 2016, 10:08:08
Als je met Jack op tien speelt, moet je twee buitens hebben die constant de diepte in gaan. Rosheuvel deed dat wel een aantal keer, Narsingh doet te te weinig en Van de Streek moet gewoon niet aan de buitenkant.
ze hoeven niet steeds die bal er tussen door. Ze moeten hoog aan de lijn staan en aanspeelbaar. Vd streek stond continu verkeerd als wij in de aanval waren

scc-aaron

Is het een idee dat wanneer Jack scoort we massaal het nummer van the bloodhound gang fire, water burn gaan inzetten,

The roof the roof the roof is on fire
The roof the roof the roof is on fire
We don't need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker burn

Gasgeve

Als we scoren draaien we 't Woanskip en we hoeven ons niet aan te passen op een Engelse passant die volgend jaar weer weg is.

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op januari 23, 2016, 08:32:16
Als we scoren draaien we 't Woanskip en we hoeven ons niet aan te passen op een Engelse passant die volgend jaar weer weg is.
ierse passant, verder heb je gelijk

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op januari 23, 2016, 08:34:50
ierse passant, verder heb je gelijk
Iers, sorry.  8P
Maar we hoeven ons ook niet aan te passen aan Engelse passanten  :D