Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.918
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
okkele, mathijs901, 666, justremco

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Waarom moet Byrne verdedigen, laat m lekker doen waar ie goed in is. Je hebt als blok Overgoor en Bakker staan die het vuile werk mogen opknappen. Ik vind dat maar niks die overijverige aanvallende middenvelders a la Streek die altijd weer te laat voorin zijn of het ten koste gaat van balaannames omdat ze te moe zijn door al hun gevlieg.
Als hij altijd gaat spelen zoals gister mag hij van mij af en toe eens blijven hangen.

Marc S

Jack Byrne is een prima speler, maar speelde gisteren vrij zwak. Was hij beslissend? Jazeker. Maar een goede speler kan zelfs nog in een slechte wedstrijd beslissend zijn.

Scc4-ever

Citaat van: Marc S op februari 28, 2016, 10:04:44
Jack Byrne is een prima speler, maar speelde gisteren vrij zwak. Was hij beslissend? Jazeker. Maar een goede speler kan zelfs nog in een slechte wedstrijd beslissend zijn.
maar hij scoorde wel. T maakte mij gisteren ook niet uit wie er scoorde. Als er maar gescoord werd. Sowieso maakt me dat in deze fase effe niet uit. Er moeten punten gepakt worden. 

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op februari 28, 2016, 10:04:44

Het blijft altijd mooi hoe supporters de wedstrijd beleven, de ene vond Byrne geniaal, de ander uitermate zwak.. koekoek 8P

koosZevenaar

Citaat van: carlo de leeuw op februari 28, 2016, 09:41:02
Nou nou je kan ook overdrijven.
Heb toevallig eens wat extra op de grote Jack gelet, maar hij doet bitter weinig als het om verdedigen gaat en inderdaad heeft hij wat teveel misbaar naar zijn ploeggenoten.
Een beetje die man met dat ene oog in dat land van die blinden.
Heeft wel een fantastische korte draai en komt vaak met de goede oplossing.
En maakt uiteindelijk wel een prachtige winnende goal.
Ik maak er meer een statement van dat 1 bepaald persoon een oorlogje voert tegen JACK BYRNE.
JACK denkt sneller dan zijn teamgenoten en daarom komen veel passes niet aan.
Als hij de pass geeft staat Narsingh nog stil, dus altijd te laat.
Mag hij dan armbeweginkjes geven van minachting.
Voor mij hoeft de vedette niet mee te verdedigen, daar had je Bakker en Overgoor voor.
GA ZO DOOR JACK, voor mij ben je de KONING

SCC-J

Citaat van: koosZevenaar op februari 28, 2016, 10:17:30
Ik maak er meer een statement van dat 1 bepaald persoon een oorlogje voert tegen JACK BYRNE.
Voor mij hoeft de vedette niet mee te verdedigen, daar had je Bakker en Overgoor voor.

1 iemand is belachelijk negatief over Byrne, dus moet jij ook weer doorslaan in hoe geweldig hij wel niet is... Man man man  :zucht

hobbes

Hij mag van mij nog wel een seizoen blijven iig

carlo de leeuw

Citaat van: koosZevenaar op februari 28, 2016, 10:17:30
Voor mij moet iedereen mee verdedigen ook de vedette.
Helaas heeft Cambuur geen echte vedette.

michello

Jack speelde gisteren wisselvallig. Ik zag de eerste helft 3 fantastische (cross)passes in 1 minuut van hem, maar leverde ook regelmatig ballen in. Aan de bal is hij in ieder geval veruit onze beste man en moet gewoon altijd spelen.

Bankzitter

Het zou ideaal zijn als iedereen meeverdedigt maar dat gaat bij Narsingh en Byrne niet gebeuren. Maar dat zijn wel de enigen (met Monteiro) met wat techniek, creativiteit en overzicht.

SCC

Samenvattend: geweldige pass, maar te eigengereid en dus geen teamplayer.

Dokkumer

Was het Sandor geweest dan begrepen zijn medespelers hem niet, de bal begreep hem niet, het veld begreep hem niet en de cornervlaggen begrepen hem zelfs niet..

Ik ben van mening dat een speler als Byrne niet teveel hoeft mee te verdedigen, puur omdat zijn kwaliteiten daar niet liggen. Met Overgoor en Bakker in je rug heb je al 2 controleurs dan hoeft Jack dat niet meer te doen. Afjagen en enigszins inzakken om van daaruit de aanval weer in te zetten moet hij uiteraard wel.

Bill Shankly

Ach ja je houdt van hem of je haat hem lijkt het wel.

Ik vind het een prima speler.  Soms balverlies soms geniaal.
Alleen die maniertjes :wall

Delamere

Citaat van: Bill Shankly op februari 28, 2016, 15:16:35
Ach ja je houdt van hem of je haat hem lijkt het wel.

Ik vind het een prima speler.  Soms balverlies soms geniaal.
Alleen die maniertjes :wall
Ik hou van hem als voetballer, maar aan al die misplaatste gebaartjes erger ik me kapot! Voor Cambuur een prima speler, maar een beetje normaal gedrag zou wel fijn zijn.

Bill Shankly

Citaat van: Delamere op februari 28, 2016, 16:13:13
Ik hou van hem als voetballer, maar aan al die misplaatste gebaartjes erger ik me kapot! Voor Cambuur een prima speler, maar een beetje normaal gedrag zou wel fijn zijn.
Dat bedoel ik