Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.917
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

jimny

Volgens mij stond Hiariej klaar om Byrne te vervangen om in ieder geval 1 punt te pakken  en door het doelpunt bleef hij staan.

sccambuurlwdd

Citaat van: jimny op februari 28, 2016, 19:54:06
Volgens mij stond Hiariej klaar om Byrne te vervangen om in ieder geval 1 punt te pakken  en door het doelpunt bleef hij staan.

Vast niet. Hiariej > Peersman denk ik.

Jelke

Stemmen straks!!
Hans Kraay jr. nomineert Jack Byrne voor de Speler van de Week. #camzwo #voetbalinside https://t.co/oIDyqasUiw

Via incognito venster in je browser kan je zovaak stemmen als je wilt.

Dokkumer

Als Jackie nu 5 keer de winnende maakt mag hij wat mij betreft zoveel maniertjes hebben wat hij wil. Als het niet loopt irriteert het snel natuurlijk, bij een goed lopend team kun je wat meer accepteren..

Bankzitter

Rusnak was ook wel een baasje hoor, maar die schoot er de eerste wedstrijd meteen eentje in en had het geluk in een team te spelen waar hij de bal wat beter kwijt kon.

Stiens

michello

Vind zijn maniertjes in het veld wel meevallen, wat hij buiten het veld is zal me een worst zijn, als hij die ballen er maar in schiet.

koosZevenaar

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op februari 29, 2016, 12:45:40
Voor Galdiano en zijn gelijkdenkende vriendjes

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271164

Koos ik zeg het je een keer. KAPPEN MET DIE PROVOCATIES! En voor de rest ook die richting Koos trappen. KAPPEN MET HAPPEN! Anders gaan er tijdelijk echt een paar bans uitgedeeld worden. Ben nu helemaal klaar met jullie wijvengedrag!

SCC-J

Citaat van: koosZevenaar op februari 29, 2016, 12:45:40
Voor Galdiano en zijn gelijkdenkende vriendjes

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271164
wat ben jij ontzettend kortzichtig zeg! Als je het niet met jouw eens bent hoeft dat nog niet te beteken dat je het met galdiano eens bent.

Geelblauwstiens

|:)
Citaat van: Dokkumer op februari 29, 2016, 12:48:59
Koos ik zeg het je een keer. KAPPEN MET DIE PROVOCATIES! En voor de rest ook die richting Koos trappen. KAPPEN MET HAPPEN! Anders gaan er tijdelijk echt een paar bans uitgedeeld worden. Ben nu helemaal klaar met jullie wijvengedrag!

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 29, 2016, 12:48:59
:_schater :_schater

Bankzitter

Ik hoop wel dat Byrne en (met name) de aanvallers praten over hoe ze moeten bewegen en hoe ze de bal moeten hebben. Eigenlijk moeten de aanvallers al anticiperen als hij zich aanbiedt want hij is een speler die al weet hoe om hem heen staan/lopen en in een keer daarna de bal kan geven. Nu zie hem te vaak zoeken en draaien om te vaak daarna maar breed of terug passen. Gelukkig volgende week Montierro er weer bij, daarmee is wel een klik en komen er mooie combinaties uit.

Dokkumer

Aansturen is altijd goed, onderling coachen prima. Maar een hoop misbaar maken bij een verkeerde pass vind ik wel een negatieve invloed hebben op het team.

Bankzitter

Vooral op en rond de trainingen hoop ik ook. Als spelers zich zo aan elkaar ergeren dat dit niet gebeurt, zou dat een kwalijke zaak zijn. In het veld zou men elkaar al blindelings moeten vinden en dat lukt nog niet erg.