Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: D.H.Skolten op april 25, 2016, 02:41:39
Ik denk dat ze dit grote talent hebben verneukt! Dat past precies bij de manier van handelen die "de hoge heren" van Cambuur hebben,schandalig hoe ONS Cambuur wordt geleid. Deze lui hebben absoluut geen Cambuur hart en vinden alleen zichzelf belangrijk! En het meest schandalige vind ik dat de supporters dit laten gebeuren,maar ja dat zal wel horen bij deze moderne tijd. Zouden we vroeger nooit gepikt hebben! Het verhaal van Berisha is zo tekenend voor dit Cambuur.
Dit grote talent? Hij kon zeker wel een beetje voetballen, alleen zijn de woorden van vd Vegt "groot talent, in beeld bij grote Europese clubs", uiteindelijk onzin gebleken. Men was in Rome heel erg verbaasd dat er überhaupt een club was die interesse in deze mentaal zeer zwakke jongen toonde.
Of heb je de column van Henk aan Huis niet gelezen? Ik kan je garanderen dat het gedeelte omtrent Berisha de keiharde waarheid is!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat Ik begrepen heb van berisha is dat ie een wedstrijd op het WK onder 18 heel goed heft gespeld en een paar keer scoorde en daarna bij roma en panatinaikos en cambuur niets meer heeft laten zien. Die zien we niet meer terug de velden.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2016, 12:29:12
Wat Ik begrepen heb van berisha is dat ie een wedstrijd op het WK onder 18 heel goed heft gespeld en een paar keer scoorde en daarna bij roma en panatinaikos en cambuur niets meer heeft laten zien. Die zien we niet meer terug de velden.
Een vergelijkbaar verhaal als Quincy Owusu Abeye. Enorm talent en vroeg naar een grote club. Uiteindelijk nog geen 160 wedstrijden in 10 jaar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2016, 12:42:07
Een vergelijkbaar verhaal als Quincy Owusu Abeye. Enorm talent en vroeg naar een grote club. Uiteindelijk nog geen 160 wedstrijden in 10 jaar.

Dit gemiddelde heeft berisha bij lange na niet gehaald...
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2016, 12:44:32
Dit gemiddelde heeft berisha bij lange na niet gehaald...
Quincy haalde in de eerste 3 jaar ook maar 5 wedstrijden in het eerste elftal, Valmir zit "al" op 7.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind trouwens wel dat hij intensiever begeleid had moeten worden, wat dan krijg je eerder informatie over hoeveel een  speler er voor over heeft om te slagen
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2016, 13:04:58
Ik vind trouwens wel dat hij intensiever begeleid had moeten worden, wat dan krijg je eerder informatie over hoeveel een  speler er voor over heeft om te slagen
Dan heb je mijns inziens al een stap overgeslagen. Denk dat je eerst moet kijken wat voor houding hij bij zijn huidige club heeft. Als hij zowel bij Panathinaikos als AS Roma er met de pet naar gooide, niet aan beginnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2016, 13:07:09
Dan heb je mijns inziens al een stap overgeslagen. Denk dat je eerst moet kijken wat voor houding hij bij zijn huidige club heeft. Als hij zowel bij Panathinaikos als AS Roma er met de pet naar gooide, niet aan beginnen.

Klopt
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ben in deze wel benieuwd of Masek wel uit het juiste hout is gesneden? Heeft ie nog contract voor komend jaar?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Volgens mij een optie, maar weet het niet zeker.

justremco

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2016, 13:11:22
Volgens mij een optie, maar weet het niet zeker.

Contract voor volgend seizoen met optie voor seizoen er na

http://cambuur.nl/nieuws/tsjechisch-talent-dominik-masek-verruilt-hsv-sc-cambuur/

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog een jaar en optie dus, ben nog wel positief over hem als hij kansen krijgt
Henk, held, bedankt

DeBruyne

Hoe lang ligt Masek dr nog uit met zijn blessure? Vond hem in de voorbereiding op dit seizoen heel erg goed eigenlijk. Jammer dat hij zijn fysiek niet helemaal mee heeft, maar zie zeker nog kansen voor hem

Bankzitter

Berisha is op zijn 17e door Roma gehaald en was net 19 jaar toen hij hier begon.
Ik heb er moeite mee als spelers al zo jong worden afgeschreven, maar goed, Keizer wilde er geen energie meer insteken dan is het klaar.

Hopelijk kan Masek dezelfde ontwikkeling als Monteirro maken.