Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2016, 06:37:46
Had onze knuffelharlekijn 30% van het talent van onze kroegtijger gehad, dan was hij al een topspits voor onze begrippen. Dat heb ik ook al eerder aangehaald (in iets andere bewoordingen misschien) en is op dit moment geen onderwerp van discussie.

Je kan het ook omdraaien, had onze kroegtijger 30% van de inzet van onze knuffelharlekijn dan hadden we goud in handen.

PePe

Hij heeft het blijkbaar op de training al verkloot, anders had hij hier echt wel speel minuten gemaakt. (zeker in de huidige situatie)
Echt jammer ik had hem hier echt succes gegund. (dan heeft Cambuur het uiteraard ook)

Dokkumer

Citaat van: hobbes op april 14, 2016, 09:42:30
Je kan het ook omdraaien, had onze kroegtijger 30% van de inzet van onze knuffelharlekijn dan hadden we goud in handen.
Die omdraaimodule heb ik allang gebruikt, alleen heeft onze spiegel dat waarschijnlijk niet gelezen.

Kijk maar eens een pagina of 3 terug ;)

Nou vooruit, omdat ik soms wel eens aardig ben:

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2016, 12:30:59
Die harlekijn is in zijn kleine teen nog meer prof dan Berisha in zijn hele lijf. Jammer genoeg heeft eerstgenoemde maar een fractie van het talent wat deze kroegtijger heeft.

Club Red huilt om zijn vertrek!

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2016, 10:10:31
Die omdraaimodule heb ik allang gebruikt, alleen heeft onze spiegel dat waarschijnlijk niet gelezen.

Kijk maar eens een pagina of 3 terug ;)

Nou vooruit, omdat ik soms wel eens aardig ben:

3 pagina's is ook best veel lezen ;)

El Ma-kri-niii

Was het niet de beroemde Griekse wijsgeer Jakos Byrnos die zei: 'Hard work beats talent if talent doesn't work hard'.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 14, 2016, 10:22:34
Was het niet de beroemde Griekse wijsgeer Jakos Byrnos die zei: 'Hard work beats talent if talent doesn't work hard'.

Dat is de vertaling, letterlijk zei hij "Σκληρή δουλειά κερδίζει το ταλέντο όταν το ταλέντο δεν εργάζονται σκληρά "

legeips

Citaat van: Geelblauwstiens op april 14, 2016, 08:58:36
"Alle mannen willen maar 1 ding: gelijk hebben", stond ergens op een tegeltje.
Gelijk toegeven is tamelijk uniek op dit forum. Hulde aan Cor die even in de spiegel keek. Zouden meer mensen kunnen overwegen.

Sorry hoor jongens, maar ik moet hier toch echt wel een beetje om gniffelen..

Ik heb een mening en die geef ik  omdat ik er zo over denk. Als het dan volledig haaks staat op mijn mening dan zal ik deze alleen maar kracht bij geven, maar goed dat geldt voor bijna iedereen hier.

En een aantal meningen schuren dicht bij de waarheid of willen  een aantal gewoon niet zien. Ik geloof ook dat  selectief leesgedrag ook een valkuil voor een aantal zijn. En ja daar betrap ik mij zelf soms ook wel eens op.

Kortom lang leve het forum?

Bankzitter

Laat we het erop houden dat zowel de club als speler vol goede bedoelingen en dromen van sportief en financieel succes aan dit avontuur zijn begonnen. En toen het even tegenzat (en waar hebben we het over, een paar maanden... ) waren alle goede voornemens alweer vergeten. Persoonlijk vind ik het jammer dat er wel erg snel is opgegeven in plaats van de rug te rechten en door te zetten. Nogmaals van beide kanten. Een anticlimax helaas ...  .

De enige winst  is als de club er lering uit trekt voor de toekomst. Als je een talent haalt, dan moet je er vol voor gaan (extreem voorbeeld Tanane bij Heracles)....  en anders niet aan beginnen. Dit lijkt overigens wel een beslissing die door Keizer is geforceerd, en niet van vd Vegt komt (overruled?).

Nu de focus weer op overleven en daarna nog even een stuk of 3 nieuwe spitsen voor volgend seizoen vastleggen

moodygrunn

Wat doen wij als club eigenlijk aan mentale begeleiding? Kijk bijvoorbeeld naar Tannane, zoals die hierboven ook al aangehaald wordt, is ook beduidend beter gaan presteren dan voor zijn begeleiding. Een (part-time) sportpsycholoog is misschien wel de beste aanwinst die een club als Cambuur kan aantrekken. Dat je als club ook leert omgaan met bijzondere karakters. Dat je als speler hier leert wat het betekent om prof te zijn etc.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Bovenstaande is naar mijn idee een vrij doelloze discussie, aangezien volgens mij niemand precies weet wat Cambuur wel of niet heeft gedaan om Berisha te begeleiden (no offense).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

we kunnen wel concluderen dat er te weinig mee is gedaan in ieder geval.

maar wat ik al eerder zei je moet wel geld hebben om mensen in dienst te hebben
die dit kunnen regelen.

dus aard van zijn blessure en de daardoor onstane fysieke klachten bekijken
en daar een programma voor maken en per week de situatie bekijken en voor uitgang
boeken.zo zou het moeten gaan lijkt me.

Bankzitter

Mischien dachten ze dat Berisha onder de vleugels van modelprofs Ogbeche en Barto (die ook nog psychotherapeut is) rustig op niveau kon worden gebracht. Maar inderdaad blijft gissen wat de club aan begeleiding heeft gedaan.

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op april 14, 2016, 14:27:28
Sorry hoor jongens, maar ik moet hier toch echt wel een beetje om gniffelen..

Ik heb een mening en die geef ik  omdat ik er zo over denk. Als het dan volledig haaks staat op mijn mening dan zal ik deze alleen maar kracht bij geven, maar goed dat geldt voor bijna iedereen hier.

En een aantal meningen schuren dicht bij de waarheid of willen  een aantal gewoon niet zien. Ik geloof ook dat  selectief leesgedrag ook een valkuil voor een aantal zijn. En ja daar betrap ik mij zelf soms ook wel eens op.

Kortom lang leve het forum?

Wie heeft dit voor je getypt??? _O_

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op april 14, 2016, 20:20:18
Bovenstaande is naar mijn idee een vrij doelloze discussie, aangezien volgens mij niemand precies weet wat Cambuur wel of niet heeft gedaan om Berisha te begeleiden (no offense).
Met dat argument kun je het forum wel opdoeken. Tenzij Ype, Henry, Marcel of Ard hier een account aaanmaakt weet niemand van de hoed en de rand.
Ik denk nog steeds dat er van een afstand bekeken nog wel een conclusie getrokken kan worden. De nuance zal alleen meestal ontbreken, maarja wie zit daar nou op te wachten :)
In Henk en Sandor we trust

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op april 14, 2016, 22:32:16
Mischien dachten ze dat Berisha onder de vleugels van modelprofs Ogbeche en Barto (die ook nog psychotherapeut is) rustig op niveau kon worden gebracht. Maar inderdaad blijft gissen wat de club aan begeleiding heeft gedaan.
Ik denk dat ze dit grote talent hebben verneukt! Dat past precies bij de manier van handelen die "de hoge heren" van Cambuur hebben,schandalig hoe ONS Cambuur wordt geleid. Deze lui hebben absoluut geen Cambuur hart en vinden alleen zichzelf belangrijk! En het meest schandalige vind ik dat de supporters dit laten gebeuren,maar ja dat zal wel horen bij deze moderne tijd. Zouden we vroeger nooit gepikt hebben! Het verhaal van Berisha is zo tekenend voor dit Cambuur.