Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Yuri Rose

Gestart door De Gast, februari 06, 2013, 08:32:11

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 20:20:04
maak maar eens het eerste doelpunt voor cambuur yuri....

Maak eerst maar de wedstrijd vol zonder rode kaart  :rodekaart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Rose lekker wisselen! Anders pakt die zo rood!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Iemand met zoveel ervaring zou toch beter moeten weten. Laat ie zich weer gaan :R

Sonnema

De man twijfelt zelf al dat hij het niveau nog wel aan kan, dan moet je als trainer daar een keuze uit gaan maken en niet meer opstellen. Ook al is het je aanvoerder het is dan gewoon jammer en maak duidelijke afspraken met hem. Hij kan nu alleen het team nog benadelen met zijn domme acties.

Bernardo

Yuri Rose verlaat Cambuur aan het eind van het seizoen. Club en speler zijn een ontbinding van het doorlopende contract overeen gekomen. Cambuur wenst een andere invulling te geven aan het middenveld in het nieuwe seizoen

Verstandig besluit. En als ik het zo lees, wou Lodeweges ook niet met hem verder!!

De Gast

Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer

Goudvinger

Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41

Kanttekening is dat we komend seizoen niet met dit elftal spelen  :koffie

brambo3004

Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?

Ruppppert

speelt volgend seizoen voor de amateurs van ajax

grijskijker

Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18

Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt??  Ondoordacht en respectloos!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38

Okee ik neem het terug. Hij heeft alles gespeeld (is dus nooit geblesseerd), loopt zich de longen uit zijn lijf (ondanks zijn bijna 34-jarige leeftijd) en maakt geen overtredingen (zoals die overtreding die hij niet maakte tegen De Graafschap waar hij geen rood voor kreeg)??

brambo3004

Maargoed, het zal wel erg onfatsoenlijk van mij zijn dat ik constateer dat deze knaap niet heeft gebracht wat van hem werd verwacht.

grijskijker

Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:52:28
Maargoed, het zal wel erg onfatsoenlijk van mij zijn dat ik constateer dat deze knaap niet heeft gebracht wat van hem werd verwacht.
21 jaar hmmzz.. zal wel de leeftijd zijn..

grijskijker

Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:40:25
Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38

Okee ik neem het terug. Hij heeft alles gespeeld (is dus nooit geblesseerd), loopt zich de longen uit zijn lijf (ondanks zijn bijna 34-jarige leeftijd) en maakt geen overtredingen (zoals die overtreding die hij niet maakte tegen De Graafschap waar hij geen rood voor kreeg)??
Kortzichtigheid is jouw geen vreemd woord zeker.. Blessures heb je altijd of je nou jong of oud bent.. En de overtreding waar je het over hebt, was daar een goede scheids aanwezig geweest was de overtreding(gelijkwaardig aan die van Rose) 2 tellen ervoor bestraft dan was Rose er nooit afgegaan..

Het siert deze man dat hij nog  niet een seizoen blijft en zijn zakken vult..  Dit alleen al verdient respect!

Destroyer

Succes bij de amateurs. Nog even een promotie met Cambuur pakken en hij kan met pensioen  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22