Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 19:01:11
De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
Ik weet het niet hoor. Als je ziet wat er nu bij Twente verzuipt, Mokotjo, Ziyech en dan zou MO het daar zomaar even kunnen doen?

dit is mien club

Citaat van: Gasgeve op maart 03, 2015, 08:08:08
Ik weet het niet hoor. Als je ziet wat er nu bij Twente verzuipt, Mokotjo, Ziyech en dan zou MO het daar zomaar even kunnen doen?

Nou die twee verzuipen niet. Het elftal loopt daar niet. Te veel haantjes in de ploeg
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: dit is mien club op maart 03, 2015, 08:45:24
Nou die twee verzuipen niet. Het elftal loopt daar niet. Te veel haantjes in de ploeg
Ik denk niet dat hij het bij zulke clubs kan doen. Hij is een geweldige speler voor ons, maar Az, Twente en Vitesse is te hoog gegrepen. Daar spelen middenvelders als Gudelj, Vejinovic, Propper en Henriksen. Dan komt Mo gewoon tekort.

speculeter

Dus....makrini zit perfect op zijn plek.
Verlengen!! |:)

hobbes

Zul je zien dat Groningen of DKV achter hem aangaan. Puur om ons te verzwakken.

TARGET

Ik zat meer te denken dat Makrini naar FC Utrecht gaat.!!

dit is mien club

staat weer op het veld vandaag, lijkt goed te gaan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: hobbes op maart 03, 2015, 09:58:03
Zul je zien dat Groningen of DKV achter hem aangaan. Puur om ons te verzwakken.

Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hij naar het buitenland gaat. Hij heeft tot nu toe niet erg veel verdiend en zou daar goed kunnen cashen!

sunderland

Citaat van: Lore op maart 03, 2015, 11:55:33
Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hij naar het buitenland gaat. Hij heeft tot nu toe niet erg veel verdiend en zou daar goed kunnen cashen!
dat wil die zelf ook .Maar ook bij utrecht dkv en groningen verdient hij zomaar 275 netto.

CJ058

Citaat van: dit is mien club op maart 03, 2015, 11:42:39
staat weer op het veld vandaag, lijkt goed te gaan
Goede zaak, Drost aanpakken zaterdag!

Vedetski

Citaat van: sunderland op maart 03, 2015, 12:25:28
dat wil die zelf ook .Maar ook bij utrecht dkv en groningen verdient hij zomaar 275 netto.

Waarom is hij dan nog niet door die clubs benaderd voor na zijn aflopende contract?

Lore

Citaat van: Vedetski op maart 03, 2015, 13:44:59
Waarom is hij dan nog niet door die clubs benaderd voor na zijn aflopende contract?

Geen idee, maar het lijkt mij eigenlijk niet reëel dat hij verlengt. Er zijn zelfs clubs op vergelijkbaar, en lager, niveau die (veel) meer betalen dan in Nederland mogelijk is. Ik kan hem niet kwalijk nemen dat hij nu vooral de toekomst van zijn gezin veilig wil stellen.

John Hiatt

Ik denk dat Cambuur zijn plafond is. Veel beter wordt hij niet meer en regelmatig heeft hij kleine blessures. Komt mede doordat hij hier aan zijn top zit. Tekenend is ook dat er in de winter geen enkele belangstelling was voor hem. Mooi bijtekenen!

moodygrunn

Is die Ilan Boccara niet iets voor Cambuur als opvolger voor Mo? Gratis op te halen uit Amsterdam. Als je in de jeugd van PSG en Ajax hebt gespeeld moet je wel iets kunnen. Eerst eens een paar weken op proef zou m.i. geen kwaad kunnen
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

Citaat van: moodygrunn op maart 03, 2015, 15:19:56
Is die Ilan Boccara niet iets voor Cambuur als opvolger voor Mo? Gratis op te halen uit Amsterdam. Als je in de jeugd van PSG en Ajax hebt gespeeld moet je wel iets kunnen. Eerst eens een paar weken op proef zou m.i. geen kwaad kunnen
Heeft bij Ajax in 2,5 jaar weinig tot geen indruk gemaakt, nadat Sporkslede terug was, is hij zelfs zijn basisplaats bij jong Ajax kwijt geraakt.