Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: YellowBlue op maart 02, 2015, 12:48:35
Met de huidige selectie is hij wel degelijk bijna niet te vervangen, zeker tegen de betere clubs!
Ik neem aan dat de vervanging van Mo voor volgend seizoen prioriteit nr. 1 is.
let jij wel op jonguh .Juist tegen de betere clubs komt hij te kort .Daarom gaat hij ook niet naar de subtop .Tegen feyenoord ,Ajax ,psv ,vitesse ,az kon hij het niet doen .Voor ons is hij een topper

Henkinho

Citaat van: sunderland op maart 02, 2015, 14:14:16
let jij wel op jonguh .Juist tegen de betere clubs komt hij te kort .Daarom gaat hij ook niet naar de subtop .Tegen feyenoord ,Ajax ,psv ,vitesse ,az kon hij het niet doen .Voor ons is hij een topper

Ik let ook op en ben het niet met je eens. Ben een grote fan van Mo, ik denk dat hij hogerop zeker aan kan. Ik denk dat Henkinho hem niet zomaar aanvoerder heeft gemaakt. En dat betekent dat hij zowel binnen als buiten het veld de betere is, op meer facetten. Als Dijkstra echt zoveel beter was dan hadden alle drie de trainers die we hebben gehad vast geen verstand van voetbal. Hou toch op. Mo moet gewoon verlengen prioriteit nummer 1.

Gasgeve

Citaat van: Henkinho op maart 02, 2015, 14:45:20
Ik let ook op en ben het niet met je eens. Ben een grote fan van Mo, ik denk dat hij hogerop zeker aan kan. Ik denk dat Henkinho hem niet zomaar aanvoerder heeft gemaakt. En dat betekent dat hij zowel binnen als buiten het veld de betere is, op meer facetten. Als Dijkstra echt zoveel beter was dan hadden alle drie de trainers die we hebben gehad vast geen verstand van voetbal. Hou toch op. Mo moet gewoon verlengen prioriteit nummer 1.
Als Dijkstra beter dan je is, dan moet je je echt zorgen gaan maken.

cambuurlegend

Mo is dit seizoen , minder dan de afgelopen 2 seizoenen. En dat werd eigenlijk al ingezet in het 2e deel van vorig seizoen , maar is natuurlijk nog steeds een belangrijke speler voor ons. Al iets bekend over de duur van zijn blessure?

sunderland

Citaat van: Henkinho op maart 02, 2015, 14:45:20
knappe reactie op mijn stuk .

sunderland

Slaat als een lul op een drumstel .

sunderland

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 10:30:00
Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing
ja net ook gehoord van de fysio .Mooi

dit is mien club

De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: sunderland op maart 02, 2015, 17:50:01
ja net ook gehoord van de fysio .Mooi

Maar waar hebben wij het nu over dan? Zwolle is niet haalbaar lijkt mij?

sunderland

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 19:01:11
De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
vlgns mij is iedereen het wel met jou eens .Tis wel een feit dat er niemand hem heeft gehaald in de winterstop terwijl hij voor zeer weinig was op te halen .Ik denk dat de scouts ook hebben gezien dat hij tegen de al eerder genoemde clubs niet echt kon meekomen

Voetbal12

Mo gaat gewoon spelen tegen zwolle heeft. Heeft ie verteld op het schoolplein vanmiddag alleen de noppen van z'n tegenstander staan nog in z'n been en wat last . Het valt allemaal mee

speculeter

Marc S

Dat zou goed nieuws zijn!

Dokkumer

Citaat van: Voetbal12 op maart 02, 2015, 20:09:27
Mo gaat gewoon spelen tegen zwolle heeft. Heeft ie verteld op het schoolplein vanmiddag alleen de noppen van z'n tegenstander staan nog in z'n been en wat last . Het valt allemaal mee
En toen mocht je met hem op de foto en kreeg je een handtekening in je taalschrift? :devil

Mooi om te horen, maar ik ben zoals altijd wat sceptisch over dit soort berichten.

drg