Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:09:10
Rusnak wouden ze het allerbeste contract ooit geven.
Laat Mo dit contract maar snel tekenen.

Hier ben ik het helemaal mee eens, hij heeft het hier volgens mij erg naar zijn zin dus Cambuur mag wat mij betreft er alles aan doen om hem te behouden  _O_

Galdiano

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:18:43
Hier ben ik het helemaal mee eens, hij heeft het hier volgens mij erg naar zijn zin dus Cambuur mag wat mij betreft er alles aan doen om hem te behouden  _O_

Zie hem wel langer bij Cambuur blijven.
Alleen als er een club buitenland komt is hij weg.

Zijn wens is naar het buitenland.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:20:37
Zie hem wel langer bij Cambuur blijven.

Dat zou ik echt fantastisch vinden, deze speler is zo onderschat en belangrijk voor Cambuur  _O_

carlo de leeuw

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:26:29
Dat zou ik echt fantastisch vinden, deze speler is zo onderschat en belangrijk voor Cambuur  _O_
deze aanjager neemt het voortouw en neemt de rest daarmee op sleeptouw, dat gemis was gister pijnlijk zichtbaar.

John Hiatt

Hij wil toch zelf niet bij Cambuur blijven? Lijkt nu net of hij onvervangbaar is. Zo goed vind ik hem dit seizoen niet. Tekenend ook dat er in de winter totaal geen belangstelling voor hem was.... Hij mag Cambuur op zijn blote knieën danken voor de kansen in de eredivisie.

Henkinho

Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2015, 11:05:36
Hij wil toch zelf niet bij Cambuur blijven? Lijkt nu net of hij onvervangbaar is. Zo goed vind ik hem dit seizoen niet. Tekenend ook dat er in de winter totaal geen belangstelling voor hem was.... Hij mag Cambuur op zijn blote knieën danken voor de kansen in de eredivisie.

Wat een onzin, gisteren was het duidelijk zichtbaar dat een cambuur zonder Makrini stukken minder speelt. De TS moet dan gaan puzzelen omdat we geen vervanger hebben. Ik denk dat wij blij mogen zijn dat hij in de winter niet weg is gegaan aangezien we Rusnak ook al zijn verloren.
Ergens denk ik / hoop ik dat hij bij ons zal blijven na de zomer.

Supersub

Was gister zeker een gemis. Weet iemand hoe het met zijn blessure gesteld is? Want volgende week hebben we hem hard nodig.

wiekie1969

Hoop dat deze man bijtekent. We hebben hem node gemist gisteravond.

Holwerd voor Cambuur

Al wat definitiefs bekend over zn blessure?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CJ058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 01, 2015, 20:08:37
Al wat definitiefs bekend over zn blessure?
Vandaag naar het ziekenhuis, nog even afwachten dus..

dit is mien club

Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 10:30:00
Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing

Is dat uit het onderzoek in het ziekenhuis gebleken? En hoe lang herstel staat daar ongeveer voor?

Vedetski

El Makrini is een goede aanjager, neemt het voortouw en durft risico's te nemen.
Echter is hij voetballend niet de beste die er bij ons rondloopt.
Onmisbaar is hij niet, een Dijkstra kan (met wedstrijdritme) al een prima alternatief zijn. Heeft een betere, vooral strakkere, inspeelpass. Misschien is hij verdedigend iets minder dan El Makrini, maar daar staat meer voetballend vermogen tegenover.
Als hij te behouden is zie ik El Makrini graag blijven, maar onmisbaar is hij niet.

YellowBlue

Citaat van: Vedetski op maart 02, 2015, 11:12:02
El Makrini is een goede aanjager, neemt het voortouw en durft risico's te nemen.
Echter is hij voetballend niet de beste die er bij ons rondloopt.
Onmisbaar is hij niet, een Dijkstra kan (met wedstrijdritme) al een prima alternatief zijn. Heeft een betere, vooral strakkere, inspeelpass. Misschien is hij verdedigend iets minder dan El Makrini, maar daar staat meer voetballend vermogen tegenover.
Als hij te behouden is zie ik El Makrini graag blijven, maar onmisbaar is hij niet.

Met de huidige selectie is hij wel degelijk bijna niet te vervangen, zeker tegen de betere clubs!
Ik neem aan dat de vervanging van Mo voor volgend seizoen prioriteit nr. 1 is.

piene hassus

Blieve is prioriteit nr 1