Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: el haj op juni 22, 2015, 22:51:15
Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P
A-MEN! Niet alleen een normaal en bescheiden mens, maar ook een eerlijk mens. Ik heb Mo niet alleen als voetballer hoog, maar als mens minstens even hoog.

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2015, 22:13:05
A-MEN! Niet alleen een normaal en bescheiden mens, maar ook een eerlijk mens. Ik heb Mo niet alleen als voetballer hoog, maar als mens minstens even hoog.
eensch!!

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2015, 22:13:05
Helemaal mee eens  :thumbsup hier kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen  _O_

oostside

Ik heb hem zelfs wel eens in de patatzaak betrapt :) gewoon tussen het volk!

Treb

Ik zag hem laatst lopen op de Groningerstraatweg, kun je toch zien dat die jongen zo gewoon is gebleven.

Galdiano

Citaat van: Treb op juni 24, 2015, 09:18:07
Ik zag hem laatst lopen op de Groningerstraatweg, kun je toch zien dat die jongen zo gewoon is gebleven.

En haalt zijn boodschappen bij de Lidl  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Vorige week bij de Mac stond ik naast hem te plassen.
Toen bleef hij ook heel normaal :y

Treb

Citaat van: speculeter op juni 24, 2015, 09:29:11
Vorige week bij de Mac stond ik naast hem te plassen.
Toen bleef hij ook heel normaal :y

Ja, blijkt ie gewoon een piemel te hebben. ZO GEWOON DIE JONGEN.

speculeter

Citaat van: Treb op juni 24, 2015, 09:34:36
Ja, blijkt ie gewoon een piemel te hebben. ZO GEWOON DIE JONGEN.
:_schater :_schater

poelie-lwd

Clint drinkt nog bier uit de fles, haalt op zondag steevast chinees en rookt oerhollandse florint. Hoe bedoel je, gewoon  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: el haj op juni 22, 2015, 22:51:15
Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P

Ik verwacht daar ook maar weinig Cambuur supporters  :devil

sccweestwel

Citaat van: Galdiano op juni 24, 2015, 09:21:26
En haalt zijn boodschappen bij de Lidl  :devil

Het geel en blauw zit in zijn bloed

Scc4-ever

T wordt waarschijnlijk t buitenland voor El Makrini. T is hem gegund. Al had ik graag gezien dat hij hier nog bleef maar goed hij heeft altijd gezegd dat hij nog is verder wilde kijken.  En we hebben nu een waardige opvolger al voor hem |:)

cambuurlegend

Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:09:35
T wordt waarschijnlijk t buitenland voor El Makrini. T is hem gegund. Al had ik graag gezien dat hij hier nog bleef maar goed hij heeft altijd gezegd dat hij nog is verder wilde kijken.  En we hebben nu een waardige opvolger al voor hem |:)
Ik moet het nog zien , geïnteresseerde clubs mogen hem al sinds 1 januari een contract aanbieden. Het feit dat hij nu nog steeds geen club heeft spreekt niet in zijn voordeel , aangezien de meeste clubs binnenkort alweer gaan starten met trainen. Hij heeft niet meer de gelegenheid om zichzelf in de kijker te spelen, en een scout kan hem dus niet meer beoordelen. Houdt dus in dat de clubs hem moet gaan beoordelen op een dvd-tje en dan kom je tegenwoordig al snel bij de mindere clubs uit. Het is niet altijd een voordeel om als transfervrije speler ergens binnen te komen ,gaat vaak ten koste van je salaris.

Collingwood

Gaat definitief naar Odense BK uit Denemarken! Veel succes toegewenst!  |:)

Bron: http://www.bold.dk/nyt/ob-henter-midtbanespiller-i-holland (even door google translate halen).
Kalmte alleen kan u redden.