Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.

cambuurlegend

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 10:52:26
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.

Oooow jullie praten vanuit ons club belang... dan kan ik niet anders doen dan me aansluiten bij jullie wijze woorden. Toch overschatten jullie ernstig het niveau van de Eredivisie hoor , waarin een beperkte ploeg als Zwolle die alleen maar kunnen dromen van een middenvelder als Makrini gewoon wint van PSV en Feyenoord. Nogmaals noem mij er 5 die beter zijn op zijn positie...

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.
Veel kaarten voor relatief kleine "vergrijpen". Ik zie in een wedstrijd ernstiger overtredingen die niet met geel bestraft worden.
Scorend vermogen heeft hij als controleur mijns inziens ook niet nodig, hij moet anderen beter laten voetballen door het vuile werk voor hen op te knappen. Straks vind je nog dat hij niet voldoende kan keepen :_schater

John Hiatt

Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 11:02:46

Oooow jullie praten vanuit ons club belang... dan kan ik niet anders doen dan me aansluiten bij jullie wijze woorden. Toch overschatten jullie ernstig het niveau van de Eredivisie hoor , waarin een beperkte ploeg als Zwolle die alleen maar kunnen dromen van een middenvelder als Makrini gewoon wint van PSV en Feyenoord. Nogmaals noem mij er 5 die beter zijn op zijn positie...

Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.

brambo3004

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 11:02:46

Makrini loopt 10x zoveel als Poulsen en als Brama in de basis staat bij Twente, kan Makrini daar zeker ook meekomen.

richard

Mooi om te zien naar reacties, voortzetting van het spel bij balverovering is zeer belangrijk het spel openen.....dat is in Eredivisie heel belangrijk en ik denk dat hij daardoor het niet gaat redden maar bij betere spelers ga jezelf ook beter worden, hoop echt dat ie verlengt bij cambuur!!

cambuurlegend

Toevallig allemaal jongens die in de top spelen , daarnaast komt van Bommel de middencirkel niet meer uit ,  Poulsen speelt bij Ajax op een manier waarop Sjakie Swart nog mee zou kunnen. Als je het hebt over teveel kaarten pakken ,Strootman staat op 11 en daar zat bijna geen nuttige bij. Fer op de positie van VM hahahahaha als je het hebt over het spel niet zien , deze jongen laat iedereen uit zijn rug vertrekken. Vormer ?? Voetbalt die nog dan ? Clasie vind ik een topper !! Die is voetballend vele malen beter dan Makrini , maar voor een VM vind ik Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie ook van belang en op die onderdelen winnen er niet veel van bovengenoemde van Makrini.   :0= VERLENGEN !!!

brambo3004

Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 12:02:37

Toevallig allemaal jongens die in de top spelen , daarnaast komt van Bommel de middencirkel niet meer uit ,  Poulsen speelt bij Ajax op een manier waarop Sjakie Swart nog mee zou kunnen. Als je het hebt over teveel kaarten pakken ,Strootman staat op 11 en daar zat bijna geen nuttige bij. Fer op de positie van VM hahahahaha als je het hebt over het spel niet zien , deze jongen laat iedereen uit zijn rug vertrekken. Vormer ?? Voetbalt die nog dan ? Clasie vind ik een topper !! Die is voetballend vele malen beter dan Makrini , maar voor een VM vind ik Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie ook van belang en op die onderdelen winnen er niet veel van bovengenoemde van Makrini.   :0= VERLENGEN !!!

Helemaal mee eens! :thumbsup

denistel

wie zegt dat hij ergens kan tekenen dan,,hij wacht gewoon alles af.

denk dat hij het wel kan in de ere div hoor,heb je betere spelers om je heen.
train je op een hoger niveau enz.

maar heb liever dat ie hier blijft.

gobo

Heel graag verlengen. Dit is de enige speler die me het hele seizoen nog niet negatief is opgevallen tijdens een wedstrijd.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Citaat van: gobo op maart 16, 2013, 15:59:01
Heel graag verlengen. Dit is de enige speler die me het hele seizoen nog niet negatief is opgevallen tijdens een wedstrijd.

Precies, graag verlengen.

John Hiatt

Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 12:02:37

Je vroeg 5 namen, die gaf ik je. Zelfs meer.

kapseltje

Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.

grijskijker

Citaat van: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16
Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.
Gaf anders een prima pass waar de 2-0 uitkwam..

cambuurlegend

Citaat van: grijskijker op maart 17, 2013, 18:05:33
Citaat van: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16

Gaf anders een prima pass waar de 2-0 uitkwam..

Was zeker een pass over 19,91 meter  :_schater