Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 55

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

SCC-J

Citaat van: moodygrunn op september 21, 2015, 20:10:22
Dan had men dit voor het seizoen aan moeten kaarten (misschien is dit ook al wel besproken). De enige manier om dit voor elkaar te krijgen (fanatieke supporters krijgen voorrang) is door te registreren hoeveel gebruik gemaakt is van de uitkaart. Dit is misschien ook nog wel te achterhalen op basis van de afgelopen 17 uitwedstrijden.
Dit zou ook gaan gebeuren. waarom dit nog niet in werking is, is voor mij een raadsel.

SCC-J

Citaat van: 666 op september 21, 2015, 20:30:27
Ik hoop dat de mi-side en de cc ook gewoon in de rij gaan staan, maar dat ze achteraf bijelkaar in de bus kunnen gaan zitten.

Hoe en of ze dit willen hebben vraag ik mij ook af.

Casuals-lwd

Ik hoop toch op een grote massa fanatieken in 't uitvak. Misschien valt er nog wat te bespreken met de KvC ? 3 oktober is de kaartverkoop pas dusja.

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op september 21, 2015, 20:31:42
Dit zou ook gaan gebeuren. waarom dit nog niet in werking is, is voor mij een raadsel.

Het zou pas de tweede seizoenshelft gaan gebeuren.

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op september 21, 2015, 20:33:17
Hoe en of ze dit willen hebben vraag ik mij ook af.

Ik vrees dat het net zo gaat als in 2009..
Paar min. Voor aanvang met groep aankomen en vooraan staan met alle gezeik van dien..

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op september 21, 2015, 20:45:11
Het zou pas de tweede seizoenshelft gaan gebeuren.
Ons is gewoon verteld dat het voor de uitwedstrijd ingevoerd zou zijn.

jeff

Citaat van: SCC-J op september 21, 2015, 21:27:16
Dat had ik ook begrepen toen ik kaarten haalde voor Vitesse uit.

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op september 21, 2015, 21:27:16

Ik kan me die reactie van je nog herinneren inderdaad. Die dag daarvoor wisten ze te vertellen dat het tweede seizoenshelft ingevoerd zou worden en de dag daarna kwam jij met dat bericht.

Gemiste kans nu weer in ieder geval.

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op september 21, 2015, 20:05:19
Waarom bij andere uitwedstrijden wel een eigen bus en bij dkv uit ineens niet. 

Je weet dat er naar bijna geen enkele uitwedstrijd mi side en/of cc bus gaat?

Geel-Blauw HERT

Citaat van: Nightmarelwd op september 08, 2015, 17:11:04
Ik ben het volkomen met je eens.  Kom ik niet aan een kaart voor het thuisvak, dan ga ik de wedstrijd in de kroeg kijken. Mij zie je idg niet meer in het uitvak.

Jouw reactie.hierboven vind ik.haaks staan op wat je dan verder als argumentatie aandraagt. Aan de ene kant geef ke aan dat mi-side zeker voorrang moet krijgen onder het mom van sfeerverhogend en trouwe bezoekers. Vervolgens kies je er er zelf voor om niet te gaan vanwege de eisen die worden gesteld.. Ik meende dat jjj ook een lid avn de mi-side bent toch? Al moet ik in mijn blote kont er heen, het gaat erom dat je je club wilt steunen, hoe dan ook.

Overigens is die niet persoonlijk bedoeld aangezien er nog meer leden zijn die op deze manier reageren en hierom geen uitwedstrijden bezoeken.

Flinterz

Ben ik de enige die het opvalt dat in het nieuwsbericht waarin de kaartverkoop wordt aangekondigd helemaal onderaan wordt gezegd dat alleen uitvaarten van vóór 19 september meetellen?
Nieuwsbericht is van 21 september....

Zou dit toch gedaan zijn om supporters die langer een uitkaart hebben meer kans te geven? Of te voorkomen dat er mensen die last minute uitkaart halen dat alleen voor de derby doen?

666

Citaat van: Flinterz op september 22, 2015, 07:11:37
Ben ik de enige die het opvalt dat in het nieuwsbericht waarin de kaartverkoop wordt aangekondigd helemaal onderaan wordt gezegd dat alleen uitvaarten van vóór 19 september meetellen?
Nieuwsbericht is van 21 september....

Zou dit toch gedaan zijn om supporters die langer een uitkaart hebben meer kans te geven? Of te voorkomen dat er mensen die last minute uitkaart halen dat alleen voor de derby doen?

Last minute
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 21, 2015, 18:29:45
Want als je lid bent van een bepaalde supportersvereniging ben je een ´grotere supporter´ dan iemand die dat niet is? Wat een bullshit.

Je andere punt snap ik. Had ook gehoopt op een soort voorrangssysteem, maar kennelijk is dat te ingewikkeld. Al met al is het nu al beter dan vorig jaar.
Ik sluit me hierbij aan, ik vind dat El Makrini het goed verwoord. Een voorrangssysteem zou niet meer dan logisch zijn. Persoonlijk kom ik al ruim 23 jaar bij Cambuur, waarvan circa 15 jaar een seizoenskaart. Ik sta niet op Noord, maar dat maakt mij (en alle seizoenkaarthouders als gelijkgestemden) niet minder supporter. Ook wij waren bij die 3500 man in gure wind en regen op een maandagavond in de JL. Om te roepen dat je een grotere supporter bent wanneer je lid bent van een supportersvereniging is natuurlijk onzin. Gezamenlijke interesse/ passie is Cambuur, maar zoals overal in, uit een ieder dat anders en op zíjn/ haar eigen manier. 

Ronnie tng

Citaat van: SCC op september 22, 2015, 10:03:06
Ik sluit me hierbij aan, ik vind dat El Makrini het goed verwoord. Een voorrangssysteem zou niet meer dan logisch zijn. Persoonlijk kom ik al ruim 23 jaar bij Cambuur, waarvan circa 15 jaar een seizoenskaart. Ik sta niet op Noord, maar dat maakt mij (en alle seizoenkaarthouders als gelijkgestemden) niet minder supporter. Ook wij waren bij die 3500 man in gure wind en regen op een maandagavond in de JL. Om te roepen dat je een grotere supporter bent wanneer je lid bent van een supportersvereniging is natuurlijk onzin. Gezamenlijke interesse/ passie is Cambuur, maar zoals overal in, uit een ieder dat anders en op zíjn/ haar eigen manier.

Of je nu wel of niet lid bent doet niet ter zake. Het aantal jaar dat je bij cambuur komt ook niet. Ik vind dat je puur moet kijken naar het aantal bezochte uitwedstrijden. Dat je net als mij en 3500 anderen Cambuur thuus hebt zien verliezen van Oss (bij wijze van) doet ook niet ter zake, want wat als je nog maar 18 bent en die tijd niet hebt kunnen mee maken?

Hoe moeilijk kan het zijn om je seizoen/clubkaart te scannen als je mee gaat. Er een programma aan koppelen die precies ziet hoeveel wedstrijden je het afgelopen jaar bezocht hebt. Eerste dag , vanaf 10 wedstrijden, dag 2 vanaf 5 wedstrijden. Dag 3 seizoenkaart houders. Dit is ook al diverse keren aangegeven bij onze veiligheidmanager. Waarom dit nog steeds noet geregeld is, is mij een raadsel.

@nightmare , zijn meer die voor de kroeg gaan als er geen kaartenvoor thuisvak geregeld kunnen worden. Dit heeft net als bij mij te maken met het feit dat er een poppenkast van gemaakt wordt. De eerste derby wist men niet wat te moeten verwachten. Na 4 bijna geruisloze derbys (geweld is bij die boeren tegenwoordig meer aan de orde) wordt het tijd om versoepeling.  Dan doel ik echt niet op eigen vervoer,  maar de rand zaken iets laten vieren. Niet meer 3 uur van te voren in die kutbus..

Lore

Citaat van: Ronnie tng op september 22, 2015, 10:29:31
Of je nu wel of niet lid bent doet niet ter zake. Het aantal jaar dat je bij cambuur komt ook niet. Ik vind dat je puur moet kijken naar het aantal bezochte uitwedstrijden. Dat je net als mij en 3500 anderen Cambuur thuus hebt zien verliezen van Oss (bij wijze van) doet ook niet ter zake, want wat als je nog maar 18 bent en die tijd niet hebt kunnen mee maken?

Hoe moeilijk kan het zijn om je seizoen/clubkaart te scannen als je mee gaat. Er een programma aan koppelen die precies ziet hoeveel wedstrijden je het afgelopen jaar bezocht hebt. Eerste dag , vanaf 10 wedstrijden, dag 2 vanaf 5 wedstrijden. Dag 3 seizoenkaart houders. Dit is ook al diverse keren aangegeven bij onze veiligheidmanager. Waarom dit nog steeds noet geregeld is, is mij een raadsel.

Wat een duidelijk verhaal! Dit is exact hoe het volgens mij zit. De enige objectieve graadmeter is het aantal bezochte uitwedstrijden. Ik heb alleen geen enkel idee hoeveel extra kosten Cambuur moet maken om dit te realiseren. Dat mag echter niet een groot bedrag zijn, omdat het alleen om deze wedstrijd gaat.

Citaat van: Ronnie tng op september 22, 2015, 10:29:31
Na 4 bijna geruisloze derbys (geweld is bij die boeren tegenwoordig meer aan de orde) wordt het tijd om versoepeling. 

Bizar hé? Dat ik die tijd ooit nog mee mocht maken. Bij de laatste vier derby's heb ik alleen vechtpartijen gezien in DKV en dan waren die mannetjes ook nog eens de aanstichters!