Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 55

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

El Ma-kri-niii

Citaat van: John Hiatt op oktober 30, 2015, 11:54:10
Denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zou 3500 al mooi vinden. Cambuur leeft en dat laten we morgen weer zien.
Ik begrijp je wel. Bedoelde te zeggen dat we het als een mooi compliment moeten zien dat duizend of 3500 man op een training als teleurstellend kan worden ervaren door sommigen.

Mitar

Wat zijn we toch supporter van een prachtige club! De manier waarop deze club bij mensen in het hart zit is uniek. Dat maakt ons ook zo verschillend tov die boertjes verderop. Persoonlijk vind ik de laatste training iets teveel geregisseerd, maar het blijft in ieder geval mooi om weer aan de buitenwereld te laten zien hoe uniek onze club is.   

666

Ik las ergens op Twitter dat die club de sponsoren een brief heeft gestuurd,  dat de relaties geen zichtbare uitingen van Cambuur mogen dragen. Daar houdt niemand zich aan, de afgelopen jaren zag ik veel geel blauw  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Word op laatste moment besloten of vd Laan en Ogbeche kunnen spelen.

Bron: Hah

speculeter

Begint nu wel te kriebelen hoor.
Na de wedstrijd tegen Den Haag had ik even een vertouwensdip maar die is nu helemaal terug.
Team van die boeren stelt ook niks voor.
Bovendien scoren wij uit Veel gemakkelijker dan thuis.
Komt wel goed |:)

John Hiatt

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 30, 2015, 12:03:32
Ik begrijp je wel. Bedoelde te zeggen dat we het als een mooi compliment moeten zien dat duizend of 3500 man op een training als teleurstellend kan worden ervaren door sommigen.

Ah zo!

John Hiatt

Uit brief bestuur sponsorclub dkv. Erg vriendelijk.....

Gezonde rivaliteit, maar gastvrijheid voorop!

Gezonde rivaliteit, maar gastvrijheid voorop! Daarin zijn we uiterst zorgvuldig, juist om het gezellig te houden. We willen u er daarom met klem op wijzen dat uw eventuele gast(en) tussen het thuispubliek van sc Heerenveen zit(ten). Net als bij de wedstrijden tegen bijvoorbeeld FC Groningen, Ajax of Feyenoord komt het voor dat genodigden aanhanger zijn van de tegenpartij, in dit geval SC Cambuur.

Dit is uiteraard geen probleem, zolang zij zich passend gedragen. In woord & gebaar. Een mogelijke uitdossing van de tegenpartij wordt niet gewaardeerd. Uit veiligheidsoverwegingen willen wij u en uw gasten dan ook vragen geen zichtbare uitingen van SC Cambuur mee te nemen en te dragen. Mocht dit wel het geval zijn dan zullen onze veiligheidsmedewerkers uw gasten hierop aanspreken.

We hechten er veel waarde aan dat we u en uw genodigden gastvrij ontvangen, we verwachten dat u er zorg voor draagt dat u en uw gasten zich ook passend gedragen.

sccambuurlwdd

Citaat van: John Hiatt op oktober 30, 2015, 12:37:55
Uit brief bestuur sponsorclub dkv. Erg vriendelijk.....

Gezonde rivaliteit, maar gastvrijheid voorop!

Gezonde rivaliteit, maar gastvrijheid voorop! Daarin zijn we uiterst zorgvuldig, juist om het gezellig te houden. We willen u er daarom met klem op wijzen dat uw eventuele gast(en) tussen het thuispubliek van sc Heerenveen zit(ten). Net als bij de wedstrijden tegen bijvoorbeeld FC Groningen, Ajax of Feyenoord komt het voor dat genodigden aanhanger zijn van de tegenpartij, in dit geval SC Cambuur.

Dit is uiteraard geen probleem, zolang zij zich passend gedragen. In woord & gebaar. Een mogelijke uitdossing van de tegenpartij wordt niet gewaardeerd. Uit veiligheidsoverwegingen willen wij u en uw gasten dan ook vragen geen zichtbare uitingen van SC Cambuur mee te nemen en te dragen. Mocht dit wel het geval zijn dan zullen onze veiligheidsmedewerkers uw gasten hierop aanspreken.

We hechten er veel waarde aan dat we u en uw genodigden gastvrij ontvangen, we verwachten dat u er zorg voor draagt dat u en uw gasten zich ook passend gedragen.

Onvergetelijk hoe de hele zakenclub uit Cambuur-supporters bestond bij de derby van twee jaar geleden. Kan wel begrijpen dat ze dat liever niet hebben.

sccambuurlwdd

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2015, 11:25:15
De LC (clubblad van  Jarrefean) is weer bezig.
Alles wat minder dan 7000 bezoekers is zal weer worden uitgelegd als tegenvallend.
Misselijke verslaggeving.

Wat een onzin. KvC schat 7000 supporters. Logisch dat de LC dat dan noteert.

El Ma-kri-niii

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83  1 u1 uur geleden
Foppe de Haan: "Het was een hele domme overtreding van Veerman. Ik vind ook niet dat je in protest moet gaan. Fout is fout."

grijskijker

Citaat van: hobbes op oktober 30, 2015, 09:50:56
Drie wedstrijden schorsing en dat waren Feyenoord, WillemII en Helmond Sport volgens de sites.
:thumbsup

hobbes

Henk V twee wedstrijden langs de kant en geen beroep. Twee wedstrijden is mild, was bij beroep hoger geworden

El Ma-kri-niii

Twee wedstrijden is prima voor ons, bij meer wedstrijden denk ik dat ze in beroep waren gegaan. Twee wedstrijden schorsing is feitelijk schandalig voor een elleboogstoot met een aanloop. Hemmen kreeg vorig jaar drie wedstrijden voor hetzelfde.

El Ma-kri-niii

Citeer
Friese derby bijna uitverkocht

HEERENVEEN - De Friese derby tussen SC Heerenveen en Cambuur is bijna uitverkocht.

In het begin van vrijdagmiddag waren er nog enkele tientallen kaarten beschikbaar.

De 1200 kaarten voor het uitvak zijn allemaal al door de Cambuur-supporters afgenomen.
HAHAHA :_schater

Mooi hoe de LC ook kopt 'bijna uitverkocht' ipv 'Friese derby nog niet uitverkocht'.

Lore

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2015, 11:25:15
De LC (clubblad van  Jarrefean) is weer bezig.
Alles wat minder dan 7000 bezoekers is zal weer worden uitgelegd als tegenvallend.
Misselijke verslaggeving.

Je kan ook overal iets achter zoeken!