Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

PSV - CAMBUUR beker 22 September

Gestart door pvanbuijtene, september 11, 2015, 12:05:16

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Laat ik het maar niet over de arbitrage hebben....
Dit geeft vertrouwen! !

Shar

Van te voren niet gedacht dat ik nu zo zou zitten te balen (vanwege tegenstander en omdat ik competitie nu veel belangrijker vind dan beker). Helaas niet gered maar blij met veerkracht van Cambuur en goals van Ogbeche. Hopelijk zetten ze deze lijn voort, te beginnen met Utrecht aanstaande wedstrijd. Geeft de burger weer moed dit.

Destroyer

Prima prestatie, ingecalculeerd als verlies maar dan toch nog zo weerstand geven! Lekker voetbal gezien van onze kant, de puntjes op de i en vlammen  |:) Byrne wat een voetballer toch!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC

Voetbal wordt gelukkig beter, maar we creëeren nog veeeel te weinig. Helaas nog steeds veel te weinig gevaar en stootkracht. Met Barto erbij kregen we directer spel, waarbij Ogbeche op rechts meer in balbezit kwam en wat kon opzetten. Bij dat geweldige doelpunt is Barto door het storen en/ of verlengen, wederom belangrijk. Voetballend was hij wederom niet sterk, maar zijn spirit maakte wel wat los. Vond Houtkoop wel teleurstellend.

drg

Toch wel weer walgelijk om te zien dat daar geen rood gegeven werd voor die hands hoor, en dat Higler dat zelf niet eens zag... Wat dacht ie, dat z'n stijve pik die bal stopte oid?

Casuals-lwd

Het gemopper over Ogbeche mag nu ook wel afgelopen zijn. Prima spits voor ons

PePe

Prachtig figuur, Ogbeche geeft in het nederlands commentaar bij FoxSport!

drg

Citaat van: PePe op september 22, 2015, 22:46:51
Prachtig figuur, Ogbeche geeft in het nederlands commentaar bij FoxSport!

Ja ik hoord eerst engels en daarna ineens wat in het nederlands, moest ff twee keer kijken  :_schater

SCC-J

Mooi om te zien dat we zo terug komen maar echt geen niveau deze wedstrijd

dizzhead

Citaat van: drg op september 22, 2015, 22:46:08
Toch wel weer walgelijk om te zien dat daar geen rood gegeven werd voor die hands hoor, en dat Higler dat zelf niet eens zag... Wat dacht ie, dat z'n stijve pik die bal stopte oid?

Volgens de regels was dit rood,aar volgens ons allemaal niet. Dat streek hem kreeg was onterecht, maar ik verwacht geen goedmakertje. Dan wordt t alleen maar triester.

drg

Och en nou gaan ze natuurlijk alle dieptepunten van onze spelers uitlichten in plaats van effe uitgebreid discussieren waarom er verdomme geen rood getrokken word :R

De Gast

Zeer knap gedaan vanavond. Stuntje was teveel gevraagd, maar wat een domme overtreding van MacIntosh. Niet te geloven. Zoveel moeite voor de 2-2 en dan doe je dit..

Onszelf gigantisch tekort gedaan vanavond. De kans om PSV te pakken. Zaterdag Utrecht en dan zal blijken of wij nou zo goed waren vanavond of PSV zo slecht.

SCC-J

Citaat van: dizzhead op september 22, 2015, 22:48:16
Volgens de regels was dit rood,aar volgens ons allemaal niet. Dat streek hem kreeg was onterecht, maar ik verwacht geen goedmakertje. Dan wordt t alleen maar triester.
eens! En dat het gejank over de arbitrage maar weer mag stoppen.

drg

Citaat van: SCC-J op september 22, 2015, 22:50:13
eens! En dat het gejank over de arbitrage maar weer mag stoppen.

jij vind dat de arbitrage de afgelopen weken goed gehandeld heeft dan?

pvanbuijtene

Citaat van: De Gast op september 22, 2015, 22:50:10
Zeer knap gedaan vanavond. Stuntje was teveel gevraagd, maar wat een domme overtreding van MacIntosh. Niet te geloven. Zoveel moeite voor de 2-2 en dan doe je dit..

Onszelf gigantisch tekort gedaan vanavond. De kans om PSV te pakken. Zaterdag Utrecht en dan zal blijken of wij nou zo goed waren vanavond of PSV zo slecht.
ogbeche woooohooo :proost