Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: YellowBlue op oktober 17, 2024, 21:44:09
Binnenkomen was de laatste wedstrijden al helemaal geen probleem meer

Jawel hoor.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 29, 2024, 20:22:29
En weer lieten ze 5 minuten voor het begin iedereen maar zo naar binnen op oost :_schater
Ze zullen toch eens moeten gaan nadenken over extra poortjes oid? Mensen gaan toch niet veel eerder komen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Man, man, man wat een negativiteit over het stadion. Het is toch al heel lang bekend dag alles in en rond het stadion nog een paar maanden duurt? Binnenkomen was de laatste wedstrijden al helemaal geen probleem meer. En ja, ik ben blij met 40 min langer de tap open, gezelligheid heeft niet met de omgeving te maken maar met wie je bent. Bovendien scheelt het weer met de drukte na afloop..
Prima en ik heb er een andere mening over, niks met negativiteit te maken maar met gevoel en als je op zuid zit heb je een lange wandeltocht nodig, dit in tegenstelling tot west en noord.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op oktober 18, 2024, 10:01:16
Prima en ik heb er een andere mening over, niks met negativiteit te maken maar met gevoel en als je op zuid zit heb je een lange wandeltocht nodig, dit in tegenstelling tot west en noord.
Hoeveel kilometer moet je wandelen? :koffie

Stiens

Citaat van: Vlampiep op oktober 18, 2024, 10:01:16

Als je het te lang :? wandelen vind koop je toch volgend seizoen een kaart op Oost of Noord? Probleem opgelost  :proost

Bernardo

Man, man, man wat een negativiteit over het stadion. Het is toch al heel lang bekend dag alles in en rond het stadion nog een paar maanden duurt? Binnenkomen was de laatste wedstrijden al helemaal geen probleem meer. En ja, ik ben blij met 40 min langer de tap open, gezelligheid heeft niet met de omgeving te maken maar met wie je bent. Bovendien scheelt het weer met de drukte na afloop..

Bij Oost 1 was het nog steeds problemen om binnen te komen hoor, lange rijen. Duurt allemaal veel te lang.

fred

Dat hek tussen noord en Oost mag ook wel eens open na afloop....

papier

Citaat van: fred op oktober 18, 2024, 10:48:52
Dat hek tussen noord en Oost mag ook wel eens open na afloop....

Dat zou ik best een slecht idee vinden nu er nog geen home is. Volgens mij gaat zo'n beetje iedereen van Oost via die kant eruit, met nog extra mensen van Noord wordt dat nog rukker.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2024, 10:40:22
Bij Oost 1 was het nog steeds problemen om binnen te komen hoor, lange rijen. Duurt allemaal veel te lang.

Is Oost 2 ?berhaupt wel open?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 11:51:29
Hoe kan het dan elke keer zo druk zijn bij Oost 1?
als het uitverkocht is de oost tribune dan zitten er bijna 6000 toeschouwers om die allemaal erin en eruit te krijgen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2024, 10:18:04
Hoeveel kilometer moet je wandelen? :koffie
Meer dan un ander, want k'hef kotte poatsjes. Mar wat vroeger van huus, ken'k eerst eefkes bijkomme met un bakje koffie of wat andes  :koffie :proost

drg

Citaat van: Noordcambuur op oktober 18, 2024, 12:14:45
als het uitverkocht is de oost tribune dan zitten er bijna 6000 toeschouwers om die allemaal erin en eruit te krijgen.

Er werd bij vooral de eerste wedstrijd wel redelijk gecommuniceerd dat de vakken aan de andere kant bij Oost 2 er in moeten, want hun pasjes zouden niet werken bij Oost 1. Volgens mij ligt het ergens anders aan, met de scanners oid. Want ik zag niet zo snel mensen die weggestuurd werden bij Oost 1.

Ik heb al 3 wedstrijden maar net de aftrap kunnen halen door die rijen daar, gelukkig was het nu elke keer droog, maar hoop dat er gauw wat verbetering in komt.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: drg op oktober 18, 2024, 16:29:39
Ik heb al 3 wedstrijden maar net de aftrap kunnen halen door die rijen daar, gelukkig was het nu elke keer droog, maar hoop dat er gauw wat verbetering in komt.

Ja, dat zeiden wij ook. Gelukkig vandaag weer mazzel!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

DayDreamer

Kan er ook een verbod op trommels in het uitvak komen, wat een ergernis in dit stadion, hoor ook veel op Zuid die er horendol van worden.