Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 39

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

hobbes

Citaat van: mindra op november 20, 2015, 13:41:49
Worden gespaard voor volgende week, vrij logische. We weten dat we veel blessures hebbe, dus een vrij logische opstelling met de spelers die we tot ons beschikking hebben.

De Graafschap is idd belangrijker dan Ajax. Wat heb je aan een stuntje morgen als je daardoor weer spelers (belangrijke) weken moet missen. Morgen niet 100%, dan ook niet spelen.

piene hassus

Dit kon wellus un spultsje wudde fan cambuurspeulers gele/rooie kaarten annaaie

DayDreamer

Ik snap wel dat de spelers worden gespaard, maar Ajax uit is al lastig genoeg. Maar ik houd mijn hart vast voor morgen, ondanks dat Ajax ook wat spelers mist.
Wedstrijd uitgebreid besproken bij FOX in de eretribune  volgens mij, kom je er mooi op te staan  8P

hobbes

Citaat van: DayDreamer op november 20, 2015, 14:20:53
Ik snap wel dat de spelers worden gespaard, maar Ajax uit is al lastig genoeg. Maar ik houd mijn hart vast voor morgen, ondanks dat Ajax ook wat spelers mist.
Wedstrijd uitgebreid besproken bij FOX in de eretribune  volgens mij, kom je er mooi op te staan  8P

Ajax uit win je 9 van de 10 keer niet en de 10e keer speel je gelijk. Geen risico's dus.

speculeter

We wachten maar af...zolang we niet weer in eerste half uur 2 of 3 om de oren krijgen is alles mogelijk.
Vind het trouwens wel een vrij aanvallende opstelling.
Enigste verdedigende middenvelder is bakker.
Streek...monteiro en Byrne aanvallend.
En misschien is Houtkoop op de back wel een grote verrassing. Wie zal het zeggen?

Casuals-lwd

60 diehards in het uitvak morgen.

Hendrikscc

Ik had eigenlijk gehoopt dat er wat andere spelers een kans zouden krijgen. Een Steblecki of een Mašek bijvoorbeeld. Omdat Ogbeche en Overgoor er niet bij zijn had ik ook wel 4-4-2 willen zien op zich. Altijd proberen waard, misschien werkt het. Houtkoop op linksback vind ik wel leuk, maar hopelijk kan hij dat  |:)

Bankzitter

We spelen een verkapte 4-4-2, Byrne gaat na verloop van tijd zwerven en is hopelijk dan vaak aanspeelbaar voor Bakker en Monteirro. Houtkoop of Streek vullen het gat op links dan in.

De enige kans is dat Ajax van een walk over uitgaat en ongekend slap en inspiratieloos rondtikt. (Veltman heeft het al over 6-0, maar minimaal 2-0). En dat je dan eens een vrije trap in de via onderkant lat net achter de doellijn maakt. Vijf minuten voor tijd.  Dat beetje mazzel heeft elke club wel eens, tijd dat wij nu eens punten stelen.

De Gast

Dit kan toch niet.. hoe is het mogelijk al die blessures. Kan dat niet eens onderzocht worden?

Zo kun je toch niet voor de dag komen bij Ajax uit. En dan wordt deze wedstrijd er ook nog eens uitgelicht door Fox  :zucht

moodygrunn

Citaat van: De Gast op november 20, 2015, 19:31:29
Dit kan toch niet.. hoe is het mogelijk al die blessures. Kan dat niet eens onderzocht worden?

Zo kun je toch niet voor de dag komen bij Ajax uit. En dan wordt deze wedstrijd er ook nog eens uitgelicht door Fox  :zucht

Het valt mij in ieder geval op dat het de spelers zijn die de meeste ruimte moeten bespelen. Zoals ik eerder al eens aangegeven heb, staan de backs in mijn optiek te hoog en te breed. Bij balverlies moeten die dus +/- 20 meter extra overbruggen. Ook de '6' , de '3' en de '4' staan in een zee van ruimte of een 1-op-1 als we moeten verdedigen. Als je dat fysiek wil oplossen, kom je eerder in spier- en peesproblemen.

Kortom, ten opzichte van vorig seizoen (waar we veel minder blessures hadden, behalve Narsingh en De Ridder) heeft een wijziging in het spelsysteem niet alleen geleid tot minder punten, maar ook tot meer blessures.

Sjoerd Overgoor (knie)
Marlon Pereira (achillespees)
Calvin Mac-Intosch (knie)
Vytas Andriuskevicius (hamstring)
Bartholomew Ogbeche (knie)
Martijn van der Laan (knie)

Een van de weinige pluspunten dit seizoen is de fitheid van Narsingh. Wanneer heeft die voor het laatst 12 potjes achterelkaar gevoetbald

* edit: voorspelling voor de volgende blessure:

Houtkoop of Anderson
In Henk en Sandor we trust

de Kale

Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 19:51:22
Het valt mij in ieder geval op dat het de spelers zijn die de meeste ruimte moeten bespelen. Zoals ik eerder al eens aangegeven heb, staan de backs in mijn optiek te hoog en te breed. Bij balverlies moeten die dus +/- 20 meter extra overbruggen. Ook de '6' , de '3' en de '4' staan in een zee van ruimte of een 1-op-1 als we moeten verdedigen. Als je dat fysiek wil oplossen, kom je eerder in spier- en peesproblemen.

Kortom, ten opzichte van vorig seizoen (waar we veel minder blessures hadden, behalve Narsingh en De Ridder) heeft een wijziging in het spelsysteem niet alleen geleid tot minder punten, maar ook tot meer blessures.

Sjoerd Overgoor (knie)
Marlon Pereira (achillespees)
Calvin Mac-Intosch (knie)
Vytas Andriuskevicius (hamstring)
Bartholomew Ogbeche (knie)
Martijn van der Laan (knie)

Een van de weinige pluspunten dit seizoen is de fitheid van Narsingh. Wanneer heeft die voor het laatst 12 potjes achterelkaar gevoetbald

* edit: voorspelling voor de volgende blessure:

Houtkoop of Anderson

Kunstgras!!

vak17

Zo is het mar net Kale, dat rottige kunstgras geeft een bult blessures , terug naar de echte wei!

Yellow Army

Afgelopen 2 jaar hadden we ook kunstgras.....  :O
Area 58

wiekie1969

Waarom staat Houtkoop linksback? We hewwe toch een beloftenteam? Pluk daar de linksback dan weg. En waar is Kai Heerings? Of zit die nog in de Doelensteeg?  :zucht

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op november 20, 2015, 22:00:59
Afgelopen 2 jaar hadden we ook kunstgras.....  :O

Mee eens. We hewwe 2 jaar lang op onze tenen gelopen, op een gegeven moment houdt het op. Blessures hebben niks met kunstgras te maken.